Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Szarpie na benzynie, nie chce odpalać
Autor Wiadomość
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-16, 16:20   Szarpie na benzynie, nie chce odpalać

Witam. Mam następujący problem z ventem: na gazie chodzi bardzo ładnie, odpala dobrze i w ogóle jest ok, na benzynie jest tak: jak kupiłem wszystko było ok, potem był założony gaz i dalej było ok, miesiąć po założeniu gazu na benzie zaczął czasem w trakcie jezdy przymulać,nie miał siły. Było coraz gorzej aż teraz na benzynie wcale nie odpali, jak odpalę na gazie i przełączę na PB to chodzi nierówno, na wolnych nie trzyma obrotów, jak dodaję gazu to jest takie tyt tyt tyt tyt, jak chcę utrzymać np 2tys obr i nie pompuję pedałem gazu to tez takie coś robi, czasem jak mu odwali to muszę jak pisałem pompować pedałem gazu im szybciej tym lepiej wkręca się na obroty, w trakcie jezdy czasem całkiem szarpie że jechać nie da (na niskich obrotach) a jak przebije się wyżej to od 3tyś obr już idzie normalnie. I teraz tak: wymieniałem już cały wtrysk, silniczek krokowy, podstawę wtrysku, pompkę w zbiorniku, filtr pod samochodem, podpinałem sterownik wtrysku od abs ( innego nie mam a i tak nic nie dało ), jak już pisałem na gazie chodzi jak złoto na benzie takie cuda odwala. Rozpisałem się jak cholera ale chciałem dobrze opisać wszystko jak coś nie jasne piszcie postaram się to lepiej wytłumaczyć, film nagrać, byle to zrobić.
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-16, 20:59   

A pompa paliwa na pewno dobra? Wyczytałem ze zmieniałes, ale może z kopy, na kope, tak jak ja w passacie? Ewentualnie przepływomierz, albo lambda.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-16, 22:59   

Wszystkie części które wymieniałem pochodziły z auta którym jeszcze godzinę wcześniej jeździłem także to jest ok. Przepływomierz w aam? Gdzie? Lambda sprawdzana, była ok dla pewności wymieniona. Jak podepnę się KTS-em w szkole błędów żadnych nie wywala. Nie mam już sił do tego dziada, może zapłon? Chociaż cały czas myślę że jak na gazie chodzi to na benzie też powinien, a przecież gaz jest bardziej wrażliwy na niedogodności.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-16, 23:30   

wybacz, nie znam na pamiec kazdego silnika. ;) Moze czujnik temperatury? Zreszta, gdybac nie ma co, probuj pod kompa i bedzie wiadomo.
Edit: Wybacz, niedoczytalem. No to raczej czujnik temperatury, bo innej opcji niema.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
Ostatnio zmieniony przez Kruchy69 2013-03-16, 23:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-17, 00:12   

No to Cię zmartwię bo też wymieniony. Ja już nie mam siły. Znając życie będzie to jakaś pierdoła, o której nikt nie pomyślał. No nic działam dalej może gdzieś kable nie tego. Ale dzięki za zainteresowanie kolego ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
szewcio123 
Ventofan


Silnik: 1.8 GT + gaz
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2013-03-17, 09:52   

Sprawdź wtyczke przy wtrysku, zobacz czy nie masz tam polutowanych kabli...przy montowaniu gazu lutuje sie przy niej dodatkowe kable do odciecia pracy wtrysku po przełączeniu na gaz, Ja miałem tak u siebie ze własnie na jednym kablu lut sie prawie oberwał nie prąd raz był a raz nie.....jak był to za słaby i właśnie tak podobnie wariował, tez naszukałem sie...i nawymieniałem. Okazało sie ze to taka *^%#$*&$ byla przyczyną,
_________________
"SZEWCIO"
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2013-03-19, 22:26   

tom cio, ani słowa nie napisałeś czy próbowałeś resetować ECU, podstawowa czynność w tej sytuacji. (odpięcie klem na noc a rano odpalenie na benie i zostawienie bez tykania pedału gazu do pełnego rozgrzania)
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-03-20, 13:49   

No właśnie teraz na forum golfa to znalazłem. Ponoć jak zresetuję ecu, będzie dobrze i potem po jeździe na gazie będzie znów szalał to muszę plus od ecu dać pod stacyjkę żeby resetował za każdym razem. Zaraz idę próbować.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 8