Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-19, 17:20
Venciak dostał hamowanie, wynik bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, bo szczytem moich oczekiwań była "1" z przodu, a tu wyszło 112 i 235Nm. Wykres poniżej, zdjecia za hamowania po weekendzie.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-19, 22:50
Jak to powiedzial diagnosta "W tych silnikach o przebiegu sie nie rozmawia"
Mówił ze ma znajomego który w T4 tez miał TDI, zrobił nim 680tyś i zaczął ciezko palic. Okazało sie ze swiece padły.
wykrec zabudowe i od strony tylniej glosnika mi pstryknij fotke jak jest zabudowane
_________________
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-21, 12:22
Nie chce mi sie wyciagac, ale mam jeszcze z przed montażu, jeszcze nie do konca zrobiona, ale skrzynia niewiele sie zmieniła, teraz jest tylko obklejona matami.
Skrzynia ma pojemność nieco ponad 20 litrów, wiec głośnik obecnie sie dusi, bo powinno byc cos koło 60 litrów pod głosnik o takich parametrach. W wakacje jakoś bede musiał to przerobić, choć i tak nie jest zle.
Silnik: 1,8 Pomógł: 61 razy Wiek: 42 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 3720 Skąd: LZA
Wysłany: 2013-04-21, 21:25
Kruchy69 napisał/a:
teraz jest tylko obklejona matami
Kupowałeś może czarny materiał tapicerski taki jak np. jest wykładzina w bagolu??
_________________ Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-22, 10:33
kupowalem, ale idealnie nie dobralem. W ogole nie dobralem. Ale myslalem zeby obic go wykladzina na srodku, zeby byl kolorystycznie taki sam jak lewa strona bagola, a na podloge rzuce czarny z tamtego ventyla.
120 litrow to ja mialem na glosnik 38cm i 2 kw rms a ten ma 250 rmsu ( jak tyle ma)i 30cm tam spokojnie 40 litrow z portem wystarczy czym liczyles ze wyszlo Ci 120L ?
_________________
Ostatnio zmieniony przez lesny1982 2013-04-22, 14:41, w całości zmieniany 3 razy
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-22, 17:09
WinISD. Ten glosnik ma 25cm. To mowisz ze sam port by mu wystarczyl? Powiem Ci, ze i tak ladnie dudni, i nie jest to tylko tluczenie, lecz fajny plynny bas. Koleszka ma skrzynie blaupunkta, to jego sporo gorzej gra, ale on ma chinskie radio. Moja jednostka sterujaca tez nie jest jakas rewelacyjna, ale daje rade, choc juz zaczyna bys malo. Ale kupie maty jeszcze na klape i podloge bagola, drzwi wyglusze, dystanse zaloze i moze narazie wystarczy. Jak nie, to sie zrobi taka sama zabudowe po drugiej stronie bagola.
no to 25 to jeszcze mniejszy daj mu rure i zacznie cos tam dmuchac bo tak sie dusi i cewka nawet wentylacji nie ma
_________________
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-23, 14:46
leśny, a w którym miejscu najlepiej bedzie mu załozyc ta rure? Ja myslałem zeby zrobić z tyłu i poprowadzić ja jakoś zeby dmuchała do srodka, np przez półke? Co o tym sadzisz? Czy zrobić port w skrzyni i oddzielnie w półce?
normalnie rure w zabudowie , dlugosc juz sobie sam dotniesz a do polki to chyba by nic nie dopchalo
_________________
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-03, 00:20
No i kolejne mody. Wydech w koncu został ogarniety. Całość 2 cale, nowe plecionki, wywalony kat i tłumik srodkowy, w końcowym zostały wymienione rurki na 2x55mm. Mam juz zaklepane rozpórki przód gora i dół, ale musza przyjechać i dopiero je zabieram. Rozpórka na tył tez jest w planach, ale musze podpatrzec jak ona jest zrobiona.
Do roboty tez mam kawałek podłogi, bo wokół korka do wlewu konserwacji do profilów zamknietych zrobiła sie dziura i mam mocno zagiety prób. Mysle aby wywalić te poszycia progów, kupić nowe zamienniki, dac do ocynku i przyspawać. Albo dobrze zakonserwować, i załozyc nakładki od GT bo powiem szczerze ze mnie to drażni.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-05-03, 13:46
heh....dopiero teraz widzę foto z hamowni.
A czemu nie podpięli Cię za wahacze Za nisko
i tak się zastanawiam.....czemu ściągałeś grill
Kruchy69 napisał/a:
dac do ocynku i przyspawać.
A fachowo (np przy produkcji nowych aut) powinno być odwrotnie, ale chyba z używanym autem jest to nierealne. Jak bardzo próg nie jest zjedzony to da się go rozciąć, wyciąć i wspawać wzmocnienia i załatać porządną blachą.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-03, 23:39
Wzmocnienie jest w porzadku, tylko poszycie jest zagiete. Ale powiem Ci, ze gdybym miał dostep do tak wielkiej wanny, to bym go ocynkował i bym sie cieszył niemalze nowym venciakiem
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-06, 23:30
ja sie modlilem, zeby nie odpadly.
Pawel J. A nie byl przypiety za wahacze, bo nie bylo takiej potrzeby.
A gril? Jak wlaczyli dmuchawe, to odfrunal. zostaly teraz tylko te dolne zaczepy. musze sie rozjerzec za nowym, bo wstyd. Tu lakier zlazi, tu popekany, tu porysowany. :/
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-16, 21:01
Co do vento? Banglało, banglało, aż pewnego dnia zaczeło dziwnie zgrzytac i gubic płyn. Mysle, pewnie pompa wody. Wymieniłem, zgrzytanie ucichło, ale płyn ubywał dalej. Okazało sie ze wąż idacy do pompy wody od tego trójnika od chłodnicy oleju sie rozpadł. Trwaja poszukiwania. Z nowowsci to wleciał prawie całkowity przelot 2" (jedynie końcowy nie został wydłubany) i załozeone końcówki proste 2x60mm.
ten trójnik to prawie każdy wymieniał w naszych TDI i taka mała sugestia, sprawdź czy Ci ropa nie kapie na ten trójnik z pompy wtryskowej. Bo to najczęstsza przyczyna jego awarii.
P.S.
zapodaj jakiś filmik jak to to brzmi z takim wydechem, albo lepiej ja zajadę na LKN najbliższy to sam mi pokarzesz
Ostatnio zmieniony przez zB3ig 2013-06-16, 21:09, w całości zmieniany 1 raz
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-16, 22:53
Bardzo sie brzmienie nie zmieniło, trzebaby było koncowy wybebeszyć na pewno fajnie szumi. a co do trójnika, to myśle ze to jeszcze z kiedys sie odezwało. Patrzyłem pompe, jest sucha, ale kiedys wymienialem wtryski, a niedawno przewod od nadmiaru mi sie przetarł.
zB3ig, a jaki koszt tego przewodu? I gdzie kupowałeś. Intercar bedzie miał? czy tylko ASO?
Kruchy u hydraulika dobierzesz coś na pewno a na serio to ja znalazłem tą część gdzieś w jakimś małym sklepie motoryzacyjnemu mnie, tylko najlepiej jak masz ten trójnik ze sobą to coś Ci dobiorą, bo na nim chyba nie ma żadnego numeru wybitego...
a dałem za niego koło 4 dych.
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-26, 10:54
Kruchy69 napisał/a:
Wydech w koncu został ogarniety. Całość 2 cale, nowe plecionki, wywalony kat i tłumik srodkowy, w końcowym zostały wymienione rurki na 2x55mm.
No i troche zdjec jak to wyglada wizualnie:
no i filmik z jazdy jak to brzmi:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Co sie zmieniło po przeróbce? Na nizszych obrotach dragania sa mniej przenoszone na bude, albo poprostu silnik ma lżej przez brak kata, dlatego nie drży. W każdym badz razie, wzrósł komfort, dzwięk sie lekko zmienił, ale słychać to dopiero podczas jazdy. Na wolnych obrotach słychac tylko takie echo, klekot i lekki szum.
Venciak dostał tez nowe końcówki firmy TRW oraz oparcia tylnych amortyzatorów firmy SKF (Na filmie słychac ze sie tłuką)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum