Wysłany: 2013-05-07, 23:06 Maglownica do Vento - pytanie
Witam.
Jako, że padł mi układ kierowniczy w moim vento jestem przed zakupem nowej maglownicy do Venciaka. I tu rodzi się pytanie... Czy firma 4MAX to w miarę dobra firma. Oczywiście maglownica jest nowa.
chcesz nowa maglownice kupowac? daj spokoj poszukaj uzywki lepiej
Czemu mam dać spokój? Chyba co nowa to nowa. Nowa maglownica firmy 4max (bez wspomagania oczywiście bo tylko taką chcę założyć) z drążkami i osłonami jest za 230 zł więc to chyba dobra cena...
A używka to używka. Działała już dobre parenaście lat.
_________________ Bardzo lubię VENTkOwać
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-09, 23:57
i masz odpowiedz, nowa ori kosztuje 2500zł. Tez bym szukał używki, bo zamiennik moze okazać sie ujowy. Jesli szukasz bez wspomy, to musisz tylko zwrócic uwage, czy nie ma luzu. A co jest z Twoja nie tak? Luz ma? Próbowałeś ja skrecic?
Witam ponownie. Udało mi się nabyć maglownicę z GOLFA 3 bez wspomagania, czyli taką jaką chciałem. Dałem za nią aż 40 zł ) Maglownica w stanie bardzo dobrym. Ale z tego względu, że musiałem ją rozebrać i przeczyścić (w środku trochę brudna była) teraz muszę w środku dać smar. I tu moje pytanie. Jaki najlepszy byłby smar aby to w środku nasmarować??
Maglownica stan super. 'Zęby' jak nowe więc jak już nasmaruję to pewnie posłuży długo.
_________________ Bardzo lubię VENTkOwać
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-30, 17:22
mysle ze zwykły smar taki jak do łozysk bedzie odpowiedni. Nie ryzykowałbym na pewno grafitowego, aczkolwiek nigdy nie zmarowałem nim maglownicy. W kazdym badz razie, ja smarowałem zwykłym smarem i bangla.
A jak to zrobić aby bez wspomagania wszystko grało? Swoją droga to zawsze jakaś oszczędność na spalaniu.
Tzn jak?
Wywalam wspomaganie, tzn. pompa wspomagania, przewody i zbiorniczek wyrównawczy już jakiś czas temu wyrzucone. Teraz tylko wyciągam maglownice wraz z końcówkami i drążkami i wkładam maglownice bez wspomagania. Tylko muszę dokupić nowe drążki ponieważ drążki z maglownicy ze wspomaganiem nie pasują do tej bez wspomagania.
Potem trzeba będzie tylko spasować króciec od maglownicy do układu kierowniczego ponieważ ten który jest teraz jest na 22 frezy a maglownica bez wspomagania ma tylko 18 frezów.
Jak to wszystko się spasuje to będzie ładnie śmigać.
Trochę mi się zeszło z tą maglownicą ale nadchodzi czas na zmianę drążków maglownicy. Nie chodzi o końcówki a o same drążki. Jakie wybrać? Bo patrząc na ceny na allegro to są takie za 15 zł i takie za 80 zł. Różnią się tylko firmą. Jakie są najlepsze do maglownicy bez wspomagania?
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-08-09, 21:31
Mam końcówki swag-a.....2 lata wytrzymały i puki co, nie mam zastrzeżeń.
W oryginale był TRW i wytrzymał u mnie 20 lat i 300 tys km....końcówka dała radę, ale guma sparciała ze starości i piach się do środka dostał. Jeśli dzisiejsze TRW jest na tym samym poziomie co dwie dekady temu.....chyba nie ma nic lepszego, chodź według mnie wszystko się posypało, już nie robią dobrych cześci i dobrych (niezawodnych) samochodów.
Mam końcówki swag-a.....2 lata wytrzymały i puki co, nie mam zastrzeżeń.
Chodzi mi nie tyle o końcówki a o same drążki. Na allegro drążki są po 15 zł i po 90 zł w tych granicach. Jaka jest między nimi różnica? Muszę jak najszybciej kupić i nie wiem jakie...
Więc jakie najlepiej drążki (nie same końcówki) wybrać??
To lepiej omijaj ten sklep z daleka jak takie ceny mają, jak widzisz nk to jakaś najniższa półka, weź takie pośrednie nie najdroższe i nie najtańsze i powinny potrzymać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum