Witam. Nie tak dawno zaczęło mi się pojawiać na zegarach IN 02, więc robiłem tak jak wyczytalem na forum, fakt faktem IN 02 zniknęło, ale teraz za każdym razem wyświetla się IN 00 Co można z tym zrobić.
Kolejna sprawa : szykuje ventyla na dłuższą trasę w wakacje tj coś koło 5 tys km na południe Europy. Co wypada mieć, co sprawdzić itd.
Aha, i kilka razy się zdarzyło, że autko mi zgaslo w czasie jazdy, i nie chciał odpalić, dodam, że świecila się kontrolka od świec zarowych, po 4-5 próbach oddalił bez problemu.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam
Aha, dodam jeszcze, że w zeszłym tygodniu ventyl był podpinany pod KTSa i nie pokazało żadnego bledu
Ostatnio zmieniony przez bercik2602 2013-05-21, 13:02, w całości zmieniany 1 raz
Ahaaa to nie wiedziałem bo wcześniej tak nie wyskakiwalo.
Tylko dzisiaj znowu : wracam ze szkoły, wyprzedzam sobie, a tu nagle zegary w dół i zgasl. Zatrzymalem się, i dopiero za 5 razem od tyku zapalił. Zaznaczam, że świecila się kontrolka od świec zarowych.
Lepiej to sobie ogarnij przed dłuższą trasą. A co to może być . . . Zmieniałeś coś w aucie ostatnimi czasy, coś związane z elektryką, bo wcześniej tak nie miałeś?? Jak nie to może być jakiś czujnik... tylko jaki, tego Ci nie powiem, bo specem nie jestem, mogę Ci tylko powymieniać co podejrzewam:
- Może paliwo gdzieś nie dochodzi jakiś syf w baku, albo filtr się zapchał, zobacz czy masz pechęrzyki powietrza w przewodach, a może to być elektrozawór(nie wyciągaj go tylko zobacz czy dobrze podłączony).
- Jak masz immo to może tutaj coś szwankuje.
Mimo wszystko szukałbym problemu raczej w dojściu paliwa i od tego najpierw zacznij, bo mówisz, że na kompie wszystko ok, to znaczy, że elektryka jest w porządku.
Przy elektronice nic nie grzebalem,
Filtry nie tak dawno wymieniłem. Immo mam, ale raczej nie z nim będzie problem, bo kontrolka (w kierownicy)
Gaśnie, czyli zczytuje wszystko, pozatym gdyby immo, to na kompie by wywalilo.
Pecherzykow powietrza nie ma w przewodach, to już sprawdziłem.
A o którym elektrozaworze mówisz, i jak go sprawdzić?
Hmm, takie coś w pompie wtryskowej wychodzi z niego przewód. Całe okablowanie zobacz czy gdzieś nie przerwane czy coś. Ja Ci piszę prosto jak tylko się da, bo sam mechanikiem nie jestem, ale coś tam przy samochodach dłubie i mogę się domyślać.
Wszystko wydaje się w porządku. Właściwie to nie, że jak podskoczy na nierówności itd. Tylko to było na bardzo ładnej nawierzchni. Ostatnio, przed tym dzisiaj to trafiło mi się w poprzedni weekend jak parkowalem a później jak wracalem od dziewczyny. Kurde już nie wiem co z tym robić
Do wyjazdu mam jeszcze czas, bo dopiero koniec lipca, ale trzeba zacząć przygotowania. A jakie części mogą odmówić posłuszeństwa w trakcie takiego wyjazdu? Chodzi mi oczywiście o takie, które jestem w stanie wymienić na poboczu.
PS: gdyby ktoś chciał się podpiąć pod wycieczkę to piszcie na PW. Trasa ok 5k km. Południe Europy, ( Chorwacja, Grecja, itd)
coś gdzieś już kiedyś ktoś pisał na forum o tej zapalającej się kontrolce. Coś mi świta w głowie , z tym że nie pamiętam dokładnie, bo to ze trzy lata temu było. Przeszperaj dokładniej forum.
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-05-23, 15:34
Musisz mieć jakiś błąd i dlatego mruga kontrolka. W venciakach nie ma kontrolki serwis itp, ale błąd syganlizowany jest przez mruganie tej od świeć. Jeśli na jednym kompie nie wyskoczył błąd to podłącz pod jakiś inny dla porównania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum