Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
The Vento - MarkFoxx
Autor Wiadomość
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-15, 18:27   

Wyciągnąłem Ventkę na spacer i zrobiłem kilka zdjęć. Niedługo wjedzie jakieś lepsze koło, bo ile można na zimówkach jeździć. :P

Zdjęć bagażnika nie zrobiłem bo zapomniałem. Poprawię się następnym razem.



Zacząłem też ogarniać wnętrze. Wyjechała podsufitka oraz słupki, które czekają na oklejenie alcantarą. Wymieniam też szyberdach na szczelny. :P Boczki zostały dokładnie wyprane (ile tam było brudu! zdjęcie sprzed mycia). Następnie przyjdzie wygłuszanie blachogumem oraz matą wygłuszającą, wpadną dystanse z MDFu oraz nowe głośniki ze zwrotnicami. Całość spięta będzie nowymi spinkami do boczków. Staram się jak najwięcej części wymienić.

_________________

 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2013-06-16, 14:00   

Ładnie wygląda, widać że dbasz o auto. Tylko te pomarańczowe kierunki w błotnikach mi nie pasóją, lepiej wyglądały by dymione, ale to jest moje zdanie.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
Swistakes 
Ventka to mój dom!
Urosne i bede Jettą



Silnik: 2E
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 2005
Skąd: Jasna Góra
Wysłany: 2013-06-16, 14:25   

Fakt ze kierunki nie pasują, a auteczko wyglada calkiem spoko nawet na tej stali nie jest zle
_________________
Moja Ventka i byle
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=18137
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14233
http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9585
 
 
VW_Kriss_PZL 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 90 KM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 263
Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2013-06-16, 14:57   

Nawet fajnie wygląda na czarnej stali ;) Zgadzam się z wojtas83, kierunki nie pasują, skombinuj dymione albo obklej te czarną folią ;)
_________________
Grupa Wielkopolska
http://forum.vwvento.org/...er=asc&start=35
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-16, 20:52   

kurde, idealny Panie :oklaski: tylko jak mówią powyżej, kierunki zmień no i może jakieś koło, choć stalówki też się dobrze prezentują ^^
p.s. coś nas łączy - też mam końcówkę rejestracji WC :mrgreen:
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
zB3ig 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 661
Skąd: Brzeźno/Chełm
Wysłany: 2013-06-16, 20:58   

ładne autko. popieram przedmówców jeśli chodzi o kierunki ;) no i jeszcze w oczy rzuciły mi się jakieś jasne wkręty trzymające listwę drzwi kierowcy albo mi się już zdaje :P
_________________
Moje Vento http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-24, 00:53   

Jesteście czujni :) Jakoś wcześniej nie gryzły mnie te kierunkowskazy, ale teraz na pewno zostają zmienione. Listwa na drzwiach kierowcy faktycznie jest na wkręty, ale zamierzam ją wymienić.

Poszukuje szczelnego i sprawnego szyberdachu, mógłby być nawet bez silnika. Gdybyście mieli jakiś namiar to będę wdzięczny. :)
_________________

 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-24, 08:39   

kolega Zaba91 deklarował niedawno w dziale "Giełda", że ma na sprzedaż sprawny szyber, napisz do niego czy oferta jeszcze aktualna :)
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-06-30, 21:39   

Szyber tymczasowo zaklejony został folią w oczekiwaniu na wypłatę. :P

Weekend upłynął pod znakiem VW. Podziałałem trochę głównie we wnętrzu.

Cała deska rozdzielcza została dokładnie wymyta, wszystko co dało się odkręcić zostało wyczyszczone z obleśnego plaka, do którego poprzyklejało się sporo brudu w różnych zakamarkach. Jestem zboczony na tle czystości w aucie. :) Teraz tylko Natural Shine Protectant od Megasa i będzie cacy. Wymieniłem przy okazji niedziałający panel nawiewu, który wykręciłem na szrocie z 3ki. Wkrótce dalsze mody :)

_________________

 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2013-07-01, 02:37   

Dobrze działasz :oklaski: :oklaski: było trochę roboty z czyszczeniem ;) ale teraz deska wygląda jak z fabryki ;)
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-07, 10:58   

Kolejny weekend, kolejne prace przy Vento. :D

Tym razem postanowiłem wymienić poduszki i łożyska amortyzatorów. Miałem nadzieje, że ta naprawa wyeliminuje dziwny dźwięk ocierającej gumy w kielichu z prawej strony, ale niestety ten dźwięk nadal pozostał. Może to normalna przypadłość gwintu? Na szczęście i tak łożyska były już do wymiany. Wymieniłem też filtr kabinowy. Stary był już czarny...

_________________

Ostatnio zmieniony przez MarkFoxx 2013-07-07, 10:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-07-07, 12:15   

ślędzę ten temat od początku i widać, że dbasz o autko. Wszystko robisz na tip-top, więc vento będzie służyło jeszcze długoo. Podoba mi się takie podejście do autka :OK: Można wiedzieć ile kosztowały Cię te poduszki i łożyska amortyzatorów, bo czeka mnie ich wymiana. Na zdjęciach wnętrza, na desce leży już Megs? Czy to jeszcze przed nałożeniem? Bo sam szukam czegoś do deski, pozostawiającego naturalny mat, stosuje teraz Sonaxa i nie jestem w pełni zadowolony.
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-07-07, 12:28   

Ja za poduszki febi z łożyskami dawałem p0 27zł sztuka chyba. Co do vento to w 100% popieram przedmówcę, powoli do celu :oklaski:
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-08, 23:38   

Ja dałem za gumę 26zł/szt. oraz 19zł/szt. za łożysko. Lepszej firmy już nie miał do wyboru. Febi nie chciałem brać. Niestety nawet nakrętka mocująca łożysko i gumę do amortyzatora była w jednej kolumnie jakaś nieoryginalna i w ogóle nie taka jak powinna być. :mur: Tymczasowo dorobiłem sobie po swojemu, ale muszę gdzieś na szrocie dorwać taką oryginalną nakrętkę z MacPhersona.

Tym razem nie zapomniałem i zrobiłem zdjęcie bagażnika. Niestety cały czas skądś dostaje się piasek do bagażnika, taki delikatny pył. Próbuję namierzyć którędy, bo jak wygłuszę i zabuduje bagażnik to musi być czysto. :)



I najgorsze jest to, że silnik bierze olej w dość dużej ilości. Jeszcze nie wiem którędy, ale nie podoba mi się to...1L na 2/3 tygodnie to dużo...

Pozdrawiam
_________________

Ostatnio zmieniony przez MarkFoxx 2013-07-08, 23:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2013-07-09, 02:16   

I tak masz ładnie w bagażniku... żebyś u mnie zobaczył... :mur:

Może masz jakiś lewy "wentylator" w bagażniku przez który leci piasek.
U mnie taki jest, leci wszystko do środka i robi się syf.

Zależy ile jeździsz bo
1L na 2/3 tygodnie
to nie jest tak dużo...
W poprzednim ventylu musiałem dolewać 1l na tydzień...
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-07-09, 11:17   

Z tego co sie dowiedziałem, to u mnie jest łożysko razem z poduszką i kosztuje 49zł (SWAG). Bo podobno są dwa rodzaje. Bagażnik fajnie przygotowany do zabudowy. A te 2/3 tygodnia to ile km robisz? Ja u siebie dolewam 1l ale na 10tys.
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-10, 00:09   

szefuniopaslek napisał/a:
Może masz jakiś lewy "wentylator" w bagażniku przez który leci piasek.


Brakuje mi jednej uszczelki, przez którą przechodzi elektryka do klapy z lewej strony. Możliwe, że tą drogą dostaje się najwięcej kurzu. Muszę odwiedzić jeszcze raz szrot.

Paweł_R napisał/a:
A te 2/3 tygodnia to ile km robisz?


Tygodniowo robię około 300 km więc stosunkowo mało na to co muszę dolewać. Z wydechu leci często niebieskawy dym. Uszkodzony silnik krokowy raczej nie będzie tego przyczyną.
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-07-10, 00:52   

nolan bez powodu by się go nie pozbywał, a tu zasłaniał się lepszą sylwetką golfa, no ale najważniejsze by Ci motywacji do modyfikacji, i dalszych napraw starczyło :D i jakoś to będzie, najgorzej pewnie z funduszami jak to przeważnie bywa.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2013-07-10, 02:05   

MarkFoxx napisał/a:

Brakuje mi jednej uszczelki, przez którą przechodzi elektryka do klapy z lewej strony. Możliwe, że tą drogą dostaje się najwięcej kurzu.

Mam ten sam problem :( narazie mam zaklejone taśmą i nigdzie nie mogę dorwać tej uszczelki
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2013-07-10, 10:37   

Cytat:
Z wydechu leci często niebieskawy dym


Nie znam się zbytnio na mechanice, ale to chyba oznacza, że pewnie czeka Cię remont silnika, bo moim zdaniem, trochę za dużo tego oleju wcina.
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2013-07-10, 13:31   

MarkFoxx napisał/a:
Z wydechu leci często niebieskawy dym.

Pierścienie do wymiany :(
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-10, 13:41   

chyba się zgadza, pierścienie do wymiany..
a ubywa Ci tylko oleju? czy płynu chłodzącego też?
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-07-10, 16:11   

Nie koniecznie pierścienie bo i gumki na zaworach mogą być zaorane. No ale tak czy siak czeka cię rozbiórka silnika.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-07-10, 17:54   

Co racja to racja napewno pierścienie i uszczelnacze ale przy okazji zrobisz uszczelke pod glowica i wszystkie symeringi i powinno być już ok, a jeśli chodzi o ta uszczelke po lewej stronie to tez jej nie mam i podejrzewam ze nikt jej nie ma ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
nolan22 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0GT
Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 221
Skąd: leszno
Ostrzeżeń:
 7/3/6
Wysłany: 2013-07-10, 20:52   

słuchaj tom cio nie gadaj takich bzdur ok bo nie pozbyłem się auta dlatego ze miał niby defekt bo ja tym autem jezdziłem jak byłe na serii potem na gwincie i ja oleju nie dolewałem to mówie poważnie a też sobie zobacz w jakim ja stanie też auto kupiłem i w jakim sprzedałem w każdym aucie jest coś do zrobienia bo to nie są nowe auta ale trzymam kciuki ze dasz sobie radę z ventylem i będziesz się cieszył z jazdy tył autem i powodzenia w dalszych modach
_________________
jest nisko i jest fajnie
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2013-07-10, 21:30   

tom cio napisał/a:
Nie koniecznie pierścienie bo i gumki na zaworach mogą być zaorane. No ale tak czy siak czeka cię rozbiórka silnika.

Chyba przez same gumki tyle oleju aż by nie brało ,ale jak piszesz najlepiej zrobić pierścienie i przy okazji uszczelniacze i uszczelkę głowicy plus planowanie. Potem zalewasz nowy płyn i olej i silnik jak nowy ;) a to jedna robota ;)
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-07-10, 22:26   

czarnysauber, wujek mi ostatnio opowiadał ja wymieniał gumki u siebie ale w 1.8 jakiś czas temu. Jak zdejmował to oczy przecierał, na 8szt zostało 5 a 3 sobie wybyły i właśnie chlał olej jak wściekły, a pierścieni nie ruszał i jest git, także różnie to bywa, ale oby MarkFoxx zrobił i chulał jak najlepiej.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
MarkFoxx 
Kierowca eLki



Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 44
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-07-10, 23:03   

Płyn chłodniczy delikatnie ubywa, ale to raczej inną drogą, bo sprawdzałem pod autem.

Moje podejrzenia też kierowały się ku pierścieniom. Cóż, uzbieram w przyszłym miesiącu fundusze i prawdopodobnie zrobię wszystko za jednym zamachem. W sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo wywalę cały silnik ze skrzynią i zrobię cleana pod maską. W każdym bądź razie dziękuje za pomoc.

Jeszcze trochę i nie będzie w tym aucie rzeczy, której nie rozkręcę. :D Zacząłem niedawno prace nad podłogą od środka. Wywaliłem całe wygłuszenie i jestem na etapie szlifowania blachy do gołego. Na to przyjdzie epoksyd antykorozyjny, wygłuszenie itp.

Dziś przed pracą podjechałem na szrot i wyjąłem parę pierdół z MK3. Niby nic, ale muszę mieć wszystko na tip-top. :)



nolan22 napisał/a:
ja tym autem jezdziłem jak byłe na serii potem na gwincie i ja oleju nie dolewałem to mówie poważnie


Dziwne, bo mi już po pierwszej trasie, w której zrobiłem 450 km w zimę zaczęła się świecić kontrolka oleju. Ale nie wnikam. Nie wiem, o których usterkach wiedziałeś, a o których nie. Ja zamierzam uratować Ventyla najlepiej jak będzie można. :)
_________________

 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2013-07-10, 23:45   

tom cio napisał/a:
czarnysauber, wujek mi ostatnio opowiadał ja wymieniał gumki u siebie ale w 1.8 jakiś czas temu. Jak zdejmował to oczy przecierał, na 8szt zostało 5 a 3 sobie wybyły i właśnie chlał olej jak wściekły

W takim przypadku to się zgodzę ;) patrzyłem po swoim przypadku ,bo ja wymieniałem uszczelniacze bo były sparciałe i widać było po nalocie że trochę przepala. Ale nie było dużej różnicy w poziomie oleju i nie dymił.
MarkFoxx napisał/a:
Ja zamierzam uratować Ventyla najlepiej jak będzie można. :)

I brawa się należą za takie podejście :oklaski: :oklaski:
Cytat:

Płyn chłodniczy delikatnie ubywa, ale to raczej inną drogą, bo sprawdzałem pod autem.

Czyżby przy pompie ?? :hmmm:
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
nolan22 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0GT
Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 221
Skąd: leszno
Ostrzeżeń:
 7/3/6
Wysłany: 2013-07-11, 00:56   

a powiedz poco miałbym ci kity wciskać trochę km zrobiłem bo auto oszczędne było
a do twojej wiadomosci uszczelka pod głowicą była robiona przez poprzedniego właściciela auta i auto mnie nigdy nie zawiodło ze np nie chciało zapalić itp
ja też w tego wentyla włożyłem trochę kasy zeby to wyglądało bo jak go kupiłem to nie wyglądalo za bardzo ale mniejsza z tym
gwint założyłem przednie lampy sciemnione tylnie lampy dymione kupiłem tłumnik kupiłem i trochę spraw mechanicznych zrobiłem
_________________
jest nisko i jest fajnie
Ostatnio zmieniony przez nolan22 2013-07-11, 01:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-11, 09:28   

czarnysauber napisał/a:

Cytat:

Płyn chłodniczy delikatnie ubywa, ale to raczej inną drogą, bo sprawdzałem pod autem.

Czyżby przy pompie ?? :hmmm:


przy pompie raczej niee. ja mam podobny przypadek, ubywa oleju i płynu chłodzącego. po wymianie uszczelki pod głowicą nadal ubywa, ale troszkę mniej. diagnoza wykazała, że uszczelniacze zaworów są jeszcze do roboty..
dodatkowe objawy:
- zasysa korek zbiorniczka wyrównawczego, po którego przekręceniu słychać syk
- niebieski dymek z rury wydechowej i osmolona końcówka tłumika
- smród przy odbalaniu

nolan22 weź się tak nie unoś, ciągle na forum robisz zamieszanie wokół siebie. czy nie można luźne gadki prowadzić, tylko od razu się kłócić z kimś? wyloozuj chłopie, zjedz snikersa ;)
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-11, 10:30   

v3n70 napisał/a:
zasysa korek zbiorniczka wyrównawczego, po którego przekręceniu słychać syk


Tak ma być. Układ chłodniczy pracuje pod ciśnieniem, korek też jest ciśnieniowy i ma zawór (otwiera się przy nadciśnieniu ~100 kPa). Jak syczy to znaczy, że układ w miarę szczelny :D
A uszczelniacze zaworowe dają najwięcej dymu przy odpalaniu po długim postoju, np. po nocy.
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
nolan22 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0GT
Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 221
Skąd: leszno
Ostrzeżeń:
 7/3/6
Wysłany: 2013-07-11, 13:27   

ja się z nikim nie kłuce i nie mam zamiaru ale powiedziałem to co chciałem to jest forum i każdy mówi to co chce i tyle
_________________
jest nisko i jest fajnie
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-07-11, 17:01   

v3n70 jeśli chodzi o korek to go nie zasysa wręcz odwrotnie powstaje ciśnienie które go wypycha, przejedz się pare klockow tak żeby wiatraki się wlaczyly i odkręć korek to zbaczysz co się stanie ;) dlaczego tak jest? Bo plyny chlodzace które lejemy (petrygo-pewnie większość z nas) zawiera cząsteczki wody, a wiadomo ze woda jak się zagotuje to i para jest i stad ciśnienie, to tez jest przyczyna ze po spuszczaniu plynu po 2-3latach plyn jest rudy, działanie metalu z woda, dlatego Panowie zalecam lanie takiego plynu który nie zawiera czastek wody i wtedy zobaczycie ze nie będzie ciśnienia na zbiorniczku ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
v3n70 
Ventomaniak
BoyMustang



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 568
Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-11, 19:00   

ja jakąś taniochę z Tesco po przecenie wlewam i pewnie dlatego mam odwrotne efekty :P czasami mi tak zasysa, że nie da się odkręcić, a czasami tak jak mówisz, wypycha i wylatuje para :P
_________________
Złomek Tornadorot
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14493
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 13