Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Ceramizera czy to prawda?:D
Autor Wiadomość
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-21, 12:01   Ceramizera czy to prawda?:D

http://www.youtube.com/wa...e&v=I4RZ0E4b8pY

http://www.youtube.com/watch?v=i7bBRQE1IZY


Co myślicie o tym specyfiku czy rzeczywiście aż tak wpływa na silnik??
Niby uzdrawia zmęczone silniki^^ chciał bym to zobaczyć :P
Ostatnio zmieniony przez LayoS 2013-07-21, 12:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Biały1992 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 b/g
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 30
Skąd: Limanowa/Tymbark
Wysłany: 2013-07-21, 12:53   

hmmm... Też zastanawiałem się nad tym wątkiem..
Jak to mówią każda sroka swój ogon chwali...
A jak skończyło by się to na naszych biednych silnikach ..
_________________

 
 
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-21, 13:10   

Hmm szkoda ze mojego ojca jetta 2 poszła na szot przetestował bym to na niej;P
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-21, 13:17   

honda i tak jest przyzwyczajona do jazdy bez oleju bo cały spala :D a tak nawiasem mówiąc. 520km, bez oleju? Kompletna bajka, panewki pracuja na zasadzie tarcia płynnego, gdzie tak jakby łożyskiem jest olej, bo tylko on znajduje sie miedzy płytkami panewki i wału korbowego. Jest to fizycznie niemozliwe, chyba ze ta honde przewiezli na lawecie. Zreszta nawet na tej pseudo reklamie widac ze jak zdjał panewki to idac było na nich olej, a po takiej odległosci, jesli pompa by tego leju nie dostarczała bo nie miała by skad bo przeciez olej spuscili, to sama siła odsrodkowa by go rozrzuciła. Nie lac tego gówna do silników, bo moze tylko gorzej zrobić. Lepiej zalac olej z wyzszej półki i kontrolowac ubytki oleju. Takie moje zdanie.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-21, 13:26   

Mam zalane to się wypowiem. Jeśli ktoś szuka przyrostu +10KM i spalania mniejszego o 2l/100km to niech pominie ten wątek :) Specyfik w niewielkim stopniu regeneruje silnik, ale nie jest to "moto doktor" ani inne gówno, które nakładamy łyżką do oleju, tzn. nie uzdrowi silnika, który ostro żłopie olej i należy mu się wymiana pierścieni. Zalety, które można zauważyć gołym okiem - łatwiejszy start w zimie, cichsza praca, większa elastyczność w średnim zakresie obrotów spowodowana zapewne nieco zwiększonym sprężem. Żałuję, że nie pomierzyłem sprężania przed i po. Znajomy zalał do klekota i też się trochę wyciszyła menda ;) Jedynym minusem jest jazda do 3k obr. przez 200km od zalania. Ogółem brak skutków ubocznych.
Ostatnio z czystej ciekawości zalałem też do Pashita B5 FL, ale do wspomagania. Objawy były typowe dla końca pompy, jak olej się zagrzał ciśnienie czasem ostro spadało i nie szło ruszyć kierownicą w miejscu. Jakieś 400km od zalania ceramizera przestało się coś takiego dziać i jak na razie jest tylko coraz lepiej. Niby pełny proces ceramizacji trwa ponad 1000 km, także zobaczymy :) Generalnie polecam, bo widzę, że to faktycznie działa, choć wcześniej podchodziłem do tego bardzo sceptycznie.

Kruchy69, to chyba tylko ty potrafisz tak spuścić olej z silnika, żeby nie zostały w nim nawet 2 ml :D Musieliby go rozebrać, wymyć i poskładać na sucho, żeby na panewkach nie było oleju, nieprawdaż? :] A odnośnie tarcia, poszukam zaraz i pokaże ci ciekawy prosty test olejów zwykłych i z dodatkami molibdenowymi działającymi na zasadzie ceramizera ;)
Edit: Kruchy, proszę cie bardzo http://www.mondeoklubpols...eje-fotorejacja Porównaj np. Castrol vs Motul z jakimś nanoshitem :D
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
Ostatnio zmieniony przez TT600 2013-07-21, 13:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-21, 16:01   

No ja się zastanawiam własnie pojadę do kumpla zrobić pomiary ciśnienia bo gdzieś mi ubywa płynu chłodniczego i chce wyeliminować uszczelkę pod głowicą z usterki bo nie chce mi sie całego silnika rozbierać xD na dodatek silnik jest mułem do 2k obrotów od 3 4 ma naprawdę dużego kopa aż wciska we fotel;P no ale bez przesady xD A jak sie zwiększa kompresja to ma większego kopa może mu pomorze to coś do 2k obrotów żeby normalnie chodził:) No ale znowu jak ma mi sie coś zepsuć albo uszkodzić to ja dziękuje;P
Ostatnio zmieniony przez LayoS 2013-07-21, 16:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-21, 17:36   

LayoS, to ty chyba nie rozumiesz na jakiej zasadzie działa ceramizer. Jakim cudem ma ci to uszczelnić wyciek płynu chłodniczego? :mur: Warstwa ceramiczna wytwarza się tylko w miejscach tarcia i są to wielkości bardzo małe, mierzone w nanometrach. Nie szukaj drogi na skróty.
I jestem bardzo ciekaw waszej teorii, że coś się może od tego zepsuć, uszkodzić, "zrobić gorzej". Jakbyście mogli podać jakieś argumenty to byłbym wdzięczny :)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
LayoS 
Niedzielny kierowca
Vento<3



Silnik: 1.8 90KM
Wiek: 30
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 78
Skąd: Zduńska Wola
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-21, 17:54   

Nie pisałem ze ma mi to uszczelnić tylko ze jadę na sprawdzenie ciśnienia przed i po jak doleje tego specyfiku i przy sprawdzaniu ciśnienia chce wyeliminować ze uszczelka pod głowicą jest zepsuta i szukać gdzie indziej ubytku płynu chłodniczego;P

Co do przykładów to nie wiem jakie mogą być wady po dolaniu jego nic mi do głowy nie przychodzi, ale jak mój ojciec dolał czegoś do płynu chłodniczego to wiem ze musiał potem oddać silnik do czyszczenia bo poleciało tam gdzie nie trzeba ale to inna sprawa zupełnie ^^
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-07-21, 18:38   

Lałem to do Renault 5, widziałem poprawę. Oleju silnik spalał znacznie mniej i chodził ciszej.

Coś tam działa.
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-07-21, 20:08   

TT600 napisał/a:
Warstwa ceramiczna wytwarza się tylko w miejscach tarcia i są to wielkości bardzo małe, mierzone w nanometrach.


Skoro ta warstwa jest mierzona w nanometrach, to tak się zastanawiam ile trzeba tego ceramizera aby np zmniejszyć progi w tulejach czyli podnieść ciśnienie :P Progi na tulejach lub luzy na wale mierzy się w dziesiątych lub setnych cześciach milimetra, a nanometr to milionowe części milimetra.....czyli ile trzeba by moczyć silnik w ceramizerze.....rok......dwa....pięć ?? A skoro ceramizer tworzy się tylko w nanometrach w żaden sposób nie zregeneruje on silnika, a zamulić i wyciszyć go może także i zwykły moto-doktor.

Panowie.....nie kombinujcie, zalejcie silnik dobrym olejem, nie rozlewanym w Polsce np motul, valvoline, genuine, liqui moly.....i silnik także się wyciszy i nie będzie tyle lub wcale oleju siorpał.
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-21, 22:31   

Paweł J., moja pomyłka, chodziło o mikrony, dokładnie rozchodzi się o wielkość 2 mikrometrów ;) Jeśli chodzi o progi w tulei, pisałem o tym - ceramizer nie naprawi silnika, który nadaje się do remontu. Natomiast jakby nie było na tulei są te małe ryski, które ceramizer wyrównuje, tworzy się gładka powierzchnia, a co za tym idzie szczelna. Pisałem też o tym, że to nie moto doktor i inne gówna zagęszczające olej ;)
Również jestem zdania, żeby kupić dobry olej i mieć wszystko w :dupa: ale niestety ciężko jest dorwać naprawdę dobry olej w przyzwoitej cenie. Przy okazji - wiele producentów dodaje do olejów dodatki działające jak ceramizer, które osadzają się w miejscach tarcia, przykład: Liqui-Moly z dwusiarczkiem molibdenu (MoS2) i co? I NIC! :D Ludzie jeżdżą i sobie chwalą :)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 9