Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-06-27, 22:03
lawirant dokładnie tak krak fajnie ze nam pokazales to co chcesz zrobic projekt obserwuje na vw zone ale teraz będzie i tutaj trzymam kciuki żeby się udalo
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-27, 22:24
jak będzie dobrze skonstruowany, nie będzie problemów z bezpieczeństwem jedyne co, może być trochę załatwiania papierkowej roboty + przegląd, aby wszystko było legalnie i pojazd był dopuszczony do ruchu
pierwsze co pomyślałem to że będziesz faktycznie dach odcina w vento a tu prosze ciekawy projekt mam nadzieje że dożyje zakończenia powodzenie w pracach w końcu coś nowego
Silnik: 2.8VR6
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 11 Skąd: Ziemi
Wysłany: 2013-07-11, 07:52
A więc kilka zdjęć z swapa silnika z 1,8 na 2,8(dzięki dla wróbla za pomoc)
Najpierw wywalenie 1,8
Silnika nie ma
No i wstawiamy większy silnik 2,8VR6
Koła (nowe) ARTEC TURBO P R17 8" w komplecie z dystansami poszeżającymi 20mm (Tu podziękowania dla Bigora za znalezienie tych kół)
Dobra czas na aktuale z prac blacharskich:
-kilka zdjęć przed pracami blacharskimi:
-Przód został ustawiony bo był przesunięty
-Wspawane nowe mocowanie (lewe)zderzaka
-Wymieniony błotnik (lewy) bo stary do niczego się nie nadawał
-Zaspawane boczne kierunkowskazy w błotnikach
-Zamontowana nowa chłodnica bo stara przeciekała
-Zamontowany też został wento front na starym grilu
To by było na tyle z pracami z frontem teraz czas krzesać iskry i zabrać się za tył auta :twisted:Ma to być nie typowy projekt i wymyśliłem że będzie to "Vento Cabrio" i potrzebny był do tego dawca czyli tył od Vento.
-kilka zdjęć przed pracami blacharskimi:
-cięcie dawcy:
-wycięcie z Golfa cabrio to co zbędne :
-przymiarka
-no i prace dalsze spasowanie wszystkiego:
Tył jeszcze nie skączony w 100% jak będzie skączone będzie aktual POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony przez krak 2013-07-11, 07:54, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-11, 09:30
świetnie prace idą aż korci mnie, żeby podjechać i zobaczyć na żywo jak wygląda jak wyrobisz się na VAG Nowy Staw 2014, oczywiście jesteś mile tam widziany
Silnik: 2.8VR6
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 11 Skąd: Ziemi
Wysłany: 2013-07-19, 19:26
szefuniopaslek napisał/a:
Vento + cabrio + vr6 jeszcze + pakiet usa do tego i czapki z głów
Więc tak wpaldo kilka gratów a mianowicie zdeżaki, blenda tablicy rejstracyjnej, i lampy tyl wszystko od wersji USA
Za tydzień będę zakladal gwint ostatnie poprawki blacharskie i myślę że etap blacharski będzie ukończony wtedy wstawię jakieś większe aktuale i zdjęcia :wink:
Ostatnio zmieniony przez krak 2013-07-19, 19:50, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.8VR6
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 11 Skąd: Ziemi
Wysłany: 2013-08-09, 16:52
A więc tak wpadł gwint i z tego powodu trzeba dać szersze dystanse bo wygląda to tak:
A na setupie Europejskim wygląda tak:
A na takim setupie będzie na gotowca czyli USA tył trzeba będzie jeszcze obniżyć ale po dalszych pracach blacharskich przód już tak zostaje bo progi nie pozwalają na niższą jazdę, dojdą szersze dystanse bo teraz jest za wąsko, blenda i lampy USA są i będą założone na sam koniec bo teraz brak sęsu
Jak dla mnie wszystko idzie po mojej myśli ale chętnie wysłucham i przemyślę wypowiedzi innych
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-08-09, 20:53
perfekcyjnie zaczyna się prezentować na prawdę, jest za co chwalić
jeżeli chodzi o kolor, dałbym mu jakiś morski niebieski, żeby się cabrio jeszcze bardziej z latem kojarzyło albo czerwony (najlepiej Tornadorot )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum