Witam czy ktoś z forum przycinał drążek skrzyni biegów Mój kumpel ma to zrobione w fordzie fokus i naprawdę fajnie się jeździ i zmienia biegi fakt ciut ciężej wchodzą no ale naprawdę mi się to podoba silnik nie zdąży spaść z obrotów przy redukcji biegów itd. Może to na niektórych będzie śmieszne ale mi się to naprawdę spodobało xD . To jak ktoś to już robił u siebie we vento a jak tak to ile przyciął ten drążek o ile cm itd . I proszę się nie śmiać już ojciec się nabija z tego pomysłu xD
EDIT:
Aaa i jak dowiedzieć sie jaki typ silnika mam we swoim vento ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E
Bo dorwałem ciekawy temat z dodaniem kucy do autka i chyba sie pobawie xD
EDIT2:
Dobra juz wiem mam abs:(
Pozdrawiam LayoS
Ostatnio zmieniony przez LayoS 2013-07-30, 12:12, w całości zmieniany 2 razy
Ja skróciłem jakieś 3cm i jak dla mnie jest miodzio, biegi lekko wchodzą, wygodniej się zmienia, dla mnie same plusy , co do ojca też się ze mnie naśmiewa że na glebę, szerokie fele ale mnie to wisi i powiewa niech se gada, jak twoje auto to rób aby ci się podobało!
No wiem wiem moje<3 Tez na niego leje xD ale czasami wkurza idzie sąsiad i juz mu o tym gada i się potem nabijają xD To ja skrócę ze 4 5 cm zobaczymy co wyjdzie ^^ . Co do silników ABS będę robił uszczelkę pod głowica to ile splanować głowice żeby było dobre sprężanie i więcej kuców 1.3mm? stykanie? jak pisze w jednym z tematów. Ktoś juz bawił sie z tymi przeróbkami w ABS? dodam ze ja chyba nie mam zapłonu ECU mam poprostu koopułke ;P
Silnik ABS : St. spr.(CR) . 10:1 ,zaplon sterowany z ECU
- dopręzenie do 11:1,dla 11:1 to od 1-1.3mm splanowania
- rozwiert kolektora i przepustnicy + nowa klapka wieksza w przepustnicy
- przyspieszenie zaplonu o 2-5st . w stosunku do serii (8-10st.)
- kolektor wydechowy z PF/PB/2E wraz z portkami
- porting glowicy+polerowanie komory spalania
- spilowanie podgrzewacza(jeża) w kolektorze
- mozna sie pobawic z regulatorem cisnienia paliwa jak wyzej nie wiecej jak 1.4 bar
- opcjonalnie stoczyc/dowazyc zamach
- nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm
- wkladka sportowa filtra K&N lub jakas dobra inna
- walek 2e/PF/PB
Chyba nie opłaca sie robić przeróbek w ABS lepiej coś innego wstawić co nie?
Ostatnio zmieniony przez LayoS 2013-07-30, 12:43, w całości zmieniany 2 razy
No jak chcesz się bawić z ABS-em to jak widzisz dużo nie trzeba aż wkładać bo głównie robota a jak masz znajomości to jeszcze mniej może wyjść, tylko wiadomo jak splanujesz głowicę to znów porting by trza było bo gniazda zaworowe mogą by za bardzo wysunięte. A jak piszesz najlepiej jest włożyć coś mocniejszego tylko to też są koszta. Chociaż niektórzy wolą wygrzebać z byle silniczka te 150km i mieć tą satysfakcję że sam do tego doszedł
Da radę ale to już nie tylko to co podałeś wyżej. Najlepiej to kompresor + FMIC i sporo grzebania, cudowania. Poszukaj na necie to znajdziesz. Np na forum golfa jest kilka tematów w których opisują jak zakładali kompresor.
Witam, żeby nie zakładać nowego tematu podlacze się tutaj.
Otóż ostatnio wpadła mi w ręce galeczka od golfa iv, jako, że skrócenie drążka dawno już chodziło mi po głowie, zdecydowałem, że zdobie to przy wymianie.
Problem polega na tym, iż po skroceniu o ok 20mm gałka dochodzi do takiego pierścienia który podtrzymuje sprezyne od wstecznego (zdjęcie podrzuce wolna chwila). Jak narazie jeszcze dla mnie jest za długi ten drążek, więc mam pytanie, czy jest jakaś możliwość skrócenia jeszcze jakieś 30mm?
Problem mam w tym, że chce skrócić bardziej ten drążek, a gałka dochodzi już do tego pierścienia, wieczorem dam foto. I chciałem się dowiedzieć, czy jest możliwość skrócenia w takim przypadku?
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-09, 17:53
O jakim wy pierścieniu mówicie bo nie mam pojęcia niech ktoś fotke zapoda, przecież drążek można skrocic nawet o 10cm ludzie, tylko później trzeba mieć narzynke i gwint przedluzyc i po problemie
vwjanekvento, w benzynie masz inny system wybieraka i drazek jest inny. Ja skrocilem max co sie dalo przy oryginalnej galce. To jest jakies 5-6cm tak na oko. Na narzynke ta stal byla za twarda. Drazek poszedl na tokarke ;P
Potem zostaje zmiana samej galki na jakas krotsza i potem juz nic sie nie da zrobic bo inaczej wstecznego nie daloby sie wrzucac.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
To już nie jest nawet kwestia gustu. Wybacz, ale coś takiego może być pokazywane ku przestrodze jako największa wiocha. No chyba, że kolega zamawiał w chinach "gałkę z golfa" i skośnoocy źle go zrozumieli...
Wybacz, ale coś takiego może być pokazywane ku przestrodze jako największa wiocha. No chyba, że kolega zamawiał w chinach "gałkę z golfa" i skośnoocy źle go zrozumieli...
Hahaha Jak dla mnie to aż tak źle nie wygląda, no ale u siebie czegoś takiego bym nie założył
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: 1.4 55KM
Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-16, 09:28
Mój znajomy założył sobie właśnie taką piłeczkę. Efekt był super, ładnie się komponowała z wnętrzem i wgl. Raz użyczył samochodu swojej rodzicielce i pech chciał że piłeczka postanowiła odkręcić się z lewarka Na szczęście była prosta droga i kobieta sobie jakoś poradziła. Taka anegdotka odnośnie piłeczki
Nie chciałem zakładać nowego tematu. Mieszek z passata będzie pasował do venta.? chodzi mi o estetykę ten od paska jest po prostu ładny ,(muszę wymienić ten od drążka zmiany biegów i od hamulca ręcznego)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum