1 może tarcza bije i klocek słychac lub blaszek nie załozyłeś przy zmianie klocków
2. Postaw na dłużej auto i zobacz czy wentylatory sie zalacza jak tak czujnik temperatury wlaniety. A ciepło dmucha? Jak tak szukaj czujnika.
3. Zdarza się. Masz szyberdach? Jak tak zobacz czy woda Ci do środka nie leci lubią sie zsuwać węże od szybra i woda zostaje pod dywanikami. Lub leci do środka po lince od otwierania maski lub od przyspieszacza jak z lewej strony.
4. Chyba sie powtarzam krzywa tarcza może byc. Sprobuj w tym momencie delikatnie połozyc noge na pedale hamulca i zobacz czy cos sie zmieni
5 Mam to samo w kolumnie MacPerson na sprezynie jest dekielek i pozniej cos takiego z kulkami (łozysko) u mnie sie wysypały kulki (część) i taki dziwny dżwięk słychać przy skrecaniu. To ustrojstwo kosztuje z gumą około 40 zł/szt tyle że trochę rozbierania. Ale najgorzsze że jak wyjmie sie amorek kąty trzeba ustawiać bo bedzie darło oponę
Silnik: 1,8 AAM Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 620 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-08-23, 16:30
1. To co opisujesz to pasuje mi na odbijające się klocki od tarcz, ale to zobaczysz jak siągniesz koło.
2. Sprawdz też czy dolny wąż jest ciepły czy letni, żeby wykluczyć termostat.
3. Od spodu czy od wewnątrz auta pod dywanami?
4. Może być tarcza, może być krzywa felga, cos z oponą. Możesz zmienić koła na chwile i wtedy wykluczysz felge czy opone.
5. Też to miałem w poprzednim zawieszeniu i po rozebraniu wysypały się te kulki, więc to na 100% to co pisze kolega muchomorek165,
muchomorek165, nie ma az tyle roboty z tym MCPersonem. poprostu zanim okrecisz 2 dolne śruby weź śrubokręt i zaznacz wspólną oś na roznych wysokościach. bo wymiana gum to ok. 40 min
A efekty mega :d
Powiem tak:
1. Sprawdziłem i prawe klocki sa luźne mimo że blaszka jest miedzy nimi, podłożyłem grubsza i stukać przestało, jednak przy przyśpieszaniu dalej coś stuka i boję się że to półoś, ale zobaczymy.
2. Sprawdzę termostat i czujnik.
3. Podłoga od zewnątrz i kilka rudych plam na dzwiach. Zrobię wspawki i się zabezpiczy, tylko nie wiem gdzie to zrobić w okolicach Wrocławia.
4. "Wymiana opon, zbierzność, kąty i wyważenie felg natychmiastowo"
5. Gumy z łożyskami są nowe więc to odpada, jednak zobaczyłem że koniec sprężyny na górze jest przesunięty od tego wypuklenia ok jakieś 3-4 cm.
Na dniach pojadę na trzepaczkę i sprawdzą mi całe zawieszenie za 10 zł A z tą sprężyną to myślicie że to może być powód?
Silnik: 1,8 AAM Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 620 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-08-24, 11:00
muchomorek165 napisał/a:
A jak miałyby się dobijać od tarcz?
jak ich nie trzyma blaszka to i tak mogą stukać co potwierdza jeszcze kolega Cebulaa,
3. Jeśli są to tylko plamki czyli tzw. purchle to wystarczy zjechać papierem do gołej blachy, zabezpieczyć, podkład, lakier i klar. Samemu śmiało to można zrobić.
4. Zacznij od wyważenia całych kół jak opony są jeszcze w miare zdrowe i wtedy zbieżność.
5. Możet to być dzwięk przekręcającej się sprężyny. A nie jest nigdzie pęknięta?
jak ich nie trzyma blaszka to i tak mogą stukać co potwierdza jeszcze kolega Cebulaa,
Nie będę się wymądrzał ale klocki moga tylko dobijać pukać tylko na prowadnicach klocka
Cytat:
5. Gumy z łożyskami są nowe więc to odpada, jednak zobaczyłem że koniec sprężyny na górze jest przesunięty od tego wypuklenia ok jakieś 3-4 cm
Czyto teoretycznie powinien wskoczyc na swoje miejsce, jak nie sprobuj breszka go przesunąć na swoje miejsce Lub jak kto woli scisnij sprezyne i ustaw dekielek na swoim miejscu (bezpieczniej)
Cytat:
1. Sprawdziłem i prawe klocki sa luźne mimo że blaszka jest miedzy nimi, podłożyłem grubsza i stukać przestało, jednak przy przyśpieszaniu dalej coś stuka i boję się że to półoś, ale zobaczymy.
To auto na lewarek i obróc kołem lub czymś rozpędż w górze wtedy klocki nie będą pukać a nawet możesz zdemontować zacisk i klocki i wtedy sprawdzić i bedzie słychać półosie tylko delikatnie kierownica wtedy musisz obracać. Tylko wyłącz z biegu
Dziś byłem an trzepaczkach i dowiedziałem się, że:
1. Klocki stukają przez takie blaszki. Kupić nowe wymienić i przestanie.
2. Wymiana drążków kierowniczych ponieważ jest luz
3. Wymiana tulej tylnej belki.
4. Geometria 40 zł.
W jakich kosztach mniej wiecej szacujecie tą naprawę? Chodzi mi o cenę częsci ponieważ wymiany dokonam sam.
Silnik: 1,8 AAM Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 620 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-09-02, 22:39
1. Blaszki to grosze...
2. Drążek z końcówką ok. 50zł zależy jakiej firmy.
3. Tutaj rozpiętość dosyć spora - zależy czy chcesz gumową czy poliuretanową?
4. Tanio!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum