Nie mam pojęcia o co chodzi :D
Autor
Wiadomość
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 12:44 Nie mam pojęcia o co chodzi :D
Siema wracając z pracy w połowie drogi nagle zaświeciły się kontrolki obroty spadły (ale praca silnika działała normalnie auto jechało tak jak ma jechać ) ogólnie zresetowało mi tylko liczniki reszta była ok radio światła nie mam pojęcia co to może być jeśli ktoś ma pomysł będę wdzięczny
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
majkel00230
Pan i władca oktanów majkel
Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 1219 Skąd: FZA
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 14:26
jak jechałem to z 4 razy się zrestartował a do tej pory raz w tamtym roku przed zimą podobna sytuacja ale po wymianie aku przestało (aku pokazuje że jest zielony)
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
muchomorek165
Już prawie mieszkam w Ventce luki
Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 35 Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 1621 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-08-26, 14:36
Cytat: aku pokazuje że jest zielony
magiczne oczko kłamie (poważnie)
A druga sprawa w czasie jazdy alternator ładuje aku i podtrzymuje całą elektronikę więc nie powinno sie tak dziać, chyba że aku robi zworkę lub ma bardzo duży pobór prądu.
Ja bym zaczął od sprawdzenia mas. I przewodów na alternatorze.
_________________ VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808
Pilne pytania 004915217798727
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 15:04
jutro sprawdzę go testerem na firmie i zobaczymy co pokaże
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 20:37
a jeszcze jedno
1. do czego służą te 2 wężyki przy filtrze i jak mają iść
2. czy czegoś mi tu brakuje pod przepustnicą
1.
2.
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
Przemek
Vento to ja! Przemek
Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 3541 Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-08-26, 21:02
jeden idzie do trójnika przy przepustnicy. łączy się z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie.
pod przepustnicą raczej nic nie ma
_________________ OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:10
no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ?
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
Hormon
Vento to ja!
Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:19
U mnie reset liczniki robił się jak klema dobrze nie łączyła, przeczyściłem słupki i klemy od tego czasu spokój.
_________________
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:23
sprawdzałem klemy nie da się ruszyć a jak Ci się resetował to odczuwałeś to w jakiś sposób
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
Hormon
Vento to ja!
Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy Wiek: 41 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:35
Licznik i godzina same zera.
Ostatnio tez miałem takie coś, że spalił się silnik szyberdachu i on powodował mi reset licznika oraz brak oświetlenia w aucie.
_________________
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-26, 21:47
to widzę że jutro mnie czeka szukanie usterki co nie hula podepnę pod kompa i zobaczymy czy coś pokaże
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
Przemek
Vento to ja! Przemek
Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 3541 Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2013-08-27, 04:47
Jendker napisał/a: no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ?
u góry z przepustnicy wychodzi wężyk do trójnika z zaworka na listwie idzie wężyk do trójnika i z puchy filtra idzie do trójnika
_________________ OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-27, 12:41
Hormon napisał/a: Licznik i godzina same zera.
Ostatnio tez miałem takie coś, że spalił się silnik szyberdachu i on powodował mi reset licznika oraz brak oświetlenia w aucie.
Hormon szyber u mnie działa :d
To też nie wina akumulatora naładowany w pełni 573mA
Zaraz idę podpiąć się pod kompa
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-08-27, 13:05
Przemek napisał/a: Jendker napisał/a: no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ?
u góry z przepustnicy wychodzi wężyk do trójnika z zaworka na listwie idzie wężyk do trójnika i z puchy filtra idzie do trójnika
To ja mam podpięte wszystko tylko chodzi mi o to czy z trujnika ma iść do górnego wejścia czy dolnego na filtrze
_________________Grupa PODKARPACKA
http://www.automobilrzesz.pl/
Przemek
Vento to ja! Przemek
Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 3541 Skąd: SŁUPSK
Jendker
Ventomaniak
Silnik: 2.0 GLX 85kW
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 666 Skąd: Rzeszów
Przemek
Vento to ja! Przemek
Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 3541 Skąd: SŁUPSK