Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
OPEL CORSA B... WARTO ?? DIESEL CZY BENZYNA ??
Autor Wiadomość
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2013-11-21, 19:02   OPEL CORSA B... WARTO ?? DIESEL CZY BENZYNA ??

Mam zamiar zakupic sobie dodatkowe autko w miare oszczedne i moj wybor coraz czesciej sklania sie ku temu malemu opelkowi... Moze ktos z Was posiada cos takiego i chetnie podzieli sie swoimi opiniami oraz jak juz to co lepiej zakupic diesel 1.5 czy pokusic sie na benzyne 1.4 zagazowana...
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2013-11-24, 20:54   

pawlunio1987, brat posiada taką corse z silnikiem 1.2i sprowadzony z DE jest on pierwszym wlaścicielem malo pali i nie psuje rocznie robi koło 11 tys km a ostatnio konserwowałem podłoge i sie zawstydzilem ze u mnie w vento była taka kaszana a tu :wow: zero rdzy i calutka lekko tylko purchle wychodza na rogach drzwi i błotnikach z przodu ale naprawde lekko wiec podsumowując bardzo tanie auto w eksploatacji spalanie w granicach 5 litrów i bezawaryjne Demonem prędkości napewno nie jest ale jak na auto do pracy czy wyjechac gdzies w miasto jak najbardziej OK
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2013-11-24, 21:39   

potrzebuje auta do pracy robilo by jakies 400 km tygodniowo, i wlasnie niewiem co wyszlo by najtaniej diesel benzyna czy gaz, ventke musze postawic i posprawdzac bo na miescie pali mi ok 18 l gazu :mur:
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-11-24, 22:02   

Rafik, z tymi corsami to różnie jest nie raz są zdrowe że aż dziw a nie raz lubią lecieć podłużnice i podłoga zaraz z przodu jak się zaczyna, te miejsca lepiej sprawdzić, i jeszcze w tylnych nadkolach corsy też lubi sobie rudzielec pochrupać. Co do silników to proste i tanie w eksploatacji unikaj tylko 1.0 12v w nowszych rocznikach i 1.4 16v, stare 1.2 i 1.4(które wyglądają IDENTYCZNIE) to najlepsze benzyniaki w tych małych autkach no i co ważne dość dobre do gazu, jak diesle chodzą to nie wiem.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2013-11-30, 19:37   

Jednak kupiłem Golfa 2 1.6 TD, dzięki za pomoc :D
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-30, 20:13   

pawlunio1987 napisał/a:
Jednak kupiłem Golfa 2 1.6 TD, dzięki za pomoc

:oklaski: :oklaski: :oklaski:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-11-30, 21:12   

slaw71 napisał/a:
pawlunio1987 napisał/a:
Jednak kupiłem Golfa 2 1.6 TD, dzięki za pomoc

:oklaski: :oklaski: :oklaski:


Też szukam takiego dupowoza, ostatnio jetta z tym silnikiem uciekła mi przed nosa.
_________________

 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2013-11-30, 22:25   

Jestem pozytywnie zaskoczony tym silnikiem, ten świst turbiny i po zrobieniu kilku km nieśmialo powiem ze przyspiesza jak moja 2-litrówka z gazem, ogladalem dzisiaj rozne auta np. 2 seaty toledo 1.9 110 konne, niby ładne młode roczniki ale wyganiane, podłogi nieciekawe, obejrzalem ze dwa ople - dziwie sie ze to jezdzilo, jedna renowke clio diesel - nieciekawa i trzy golfy 2, jedna benzyne z gazem i dwa diesle 1.6 jeden za 4 tys. !! i co wybralem za 2 tys. i szczerze stwierdzam ze co VW to VW najlepszy technicznie...
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-11-30, 22:57   

Moja siostra pare lat temu też kupiła golfa 2, ale z silnikiem 1.3 benzyna. Szczerze mówiąc to był istny szatan :) niezle przyspieszenie i do tego niewiele palił. Niestety musiała go sprzedać, a szkoda bo to było bardzo fajne, bezawaryjne autko do ciągłej taniej eksploatacji. Co pozostało mi w pamięci to, że na 1 biegu wyciągał 60km/h, na drugim 100km/h ... :)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-01, 06:39   

pawlunio1987 napisał/a:
powiem ze przyspiesza jak moja 2-litrówka z gazem,

Szok, nawet jeśli to ten mocniejszy to 2.0 ma lepszy o 5 sekund sprint do setki a jak ten słabszy to prawie 7 sekund na korzyść 2.0 -przecież to przepaść. ;)

Ale jak furmana w dobrym stanie to długo posłuży.
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2013-12-01, 08:00   

Paweł J., powiem tak golfik ma 70 KM, venciak 115 KM ale teraz tak: wagowo się rożnią no i venciak ma 80 tys więcej przejechane, dodatkowo już męczony 9 lat na gazie :diabełek:
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
Ostatnio zmieniony przez pawlunio1987 2013-12-01, 08:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-01, 08:16   

170kg różnicy zawsze coś daje ;) Gaz jak źle dobrany i ustawiony-fakt, zmuli i zniszczy silnik. Też mam gaz 9 lat i auto trzyma seryjne przyspieszenie i v-max deklarowane przez producenta. ;)
 
 
adi1987 
Niedzielny kierowca
adu87


Silnik: 1.8 75km
Wiek: 37
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 65
Skąd: mazury
Wysłany: 2013-12-01, 09:38   

mi tak dużo palił zmieniłem parownik i teraz po miescie pali do 10 gazu
pawlunio1987,
_________________
vento 1.8 75km
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2013-12-01, 12:06   

adi1987, własnie bede chcial go rozebrac na czesci pierwsze i sprobowac zlozyc na nowym zestawie naprawczym...
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-12-01, 19:31   

adi1987 napisał/a:
mi tak dużo palił zmieniłem parownik i teraz po miescie pali do 10 gazu
pawlunio1987,


chyba co 60 tyś. trzeba wymieniać lub regenerować parownik ?! szczególnie membrany mocno dostają po tyłu w zime.

Ja nie bawiłem się w regeneracje. Założyłem nowy i hula tak samo jak na PB :)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-01, 19:53   

bart_jawelin napisał/a:
chyba co 60 tyś. trzeba wymieniać lub regenerować parownik ?

60-80 tys km i trzeba dziada zregenerować i dokładnie wymyć....koszt 50-80zł Z regeneracją jest ten problem, że zestawy naprawcze często mają za delikatne sprężynki, szczególnie te od napięcie dużej membrany i potem są cyrki. Ja zostawiłem stare sprężynki i nawet je specjalnie rozciągnąłem, gdyż np ta od elektorozaworu w moim przypadku była za miękka i na ssaniu, gdy reduktor nie był rozgrzany i auto było gaszone na wzbogaconej mieszance, skutkowało to podlaniem silnika i problemem z odpaleniem. Także trzeba wyczuć reduktor, kupować kable za max 50zł i działać, jednocześnie olewąć gazowników. To nie trudne, a auto zachowa seryjne parametry, i płacimy za litr paliwa po 2.60zł.
 
 
pawlunio1987 
Zapalony Ventkarz
VENTOFAN



Silnik: 2.0 GT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 290
Skąd: ZaMoŚć / HrUbIeSzÓw
Wysłany: 2013-12-01, 22:07   

teraz ventka dostaje wolne bedziemy dzialac i kombinowac, trzeba zdazyc przed mrozami co by COLD START 1.6 TD
_________________
FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 8