Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
automatyczne ssanie
Autor Wiadomość
ventylator 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 benz+lpg
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 70
Skąd: śląsk
Wysłany: 2013-12-03, 20:39   automatyczne ssanie

Siemka.
Mam problem z moim ventylem, ostatnio był wymieniony silniczek krokowy, po tej wymianie chwile działał, później znowu nie działał, ale po jakimś czasie gdy zapaliłem auto i zostawiłem na ok 500 obr/min to sam zaskoczył i od tamtej pory działał normalnie.

Jakiś czas później przegnił mi kabel od alternatora, nie ładowało aku, wszystko naprawione, silniczek dalej działał, ale nagle przestał. To znaczy silniczek działa, ale tak jakby nie dostaje sygnału, żeby sie wysunąć, bo gdy dotkne go lekko palcem to się wysuwa( auto juz jest zapalone, ale trzyma bardzo niskie obrody ok 500 albo mniej i wtedy biegne i przyciskam go lekko, ale żeby trzymał takie obroty przy których zdażę dobiegnąć do silnika musze chwile go trzymać nogą na gazie i palić też tak).

Czy to może być czujnik temperatury cieczy ? wiem że można go jakoś sprawdzić omomierzem, ale nie pamietam jak.

I jeszcze jedno pytanie: widziałem ostatnio jakąś fotke, że ktos miał 2 czujniki na tym wężu ja mam tylko 1 i jakaś jakby zaślepkę w 2 dziurce.

aha silnik 1.8 90km zagazowany 1994 rok nie znam oznaczenia.
Ostatnio zmieniony przez ventylator 2013-12-03, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2013-12-08, 21:38   

czujnik tam jest jeden, drugi otwór w króćcu jest niepotrzebny ( jest z zamiennikach) i trzeba go czymś zaślepić, jeśli ktoś niema odpowiedniej zaślepki to używa starego czujnika w tym celu.
Czujnik sprawdzasz omomierzem między stykami 1 i 3 numerki są na wtyczce. Opór na zimno kilka komów ,na gorącym silniku ok 220-260 omów. I trzeba jeszcze sprawdzić zasilanie czujnika: ok 5 V we wtyczce między stykami 1 i 3 ( na włączonym zapłonie). Jeśli będzie zły nie kupuj taniego zamiennika, albo coś porządnego nawet z ASO albo używka orginalna.
Wykonaj jeszcze reset sterownika silnika przez odpięcie klem na noc a rano odpalasz silnik i zostawiasz bez dotykania gazu aż się w pełni zagrzeje - od tego powinieneś był zacząć, bo tak ja zrobiłeś czyli zapaliłeś i czekałeś ale bez odpięcia klem to nic nie daje.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8