Wysłany: 2007-07-03, 21:03 vento 1.9 TD szarpie autem przy 2000 obrotów
Witam! Kupiłem Vento 1.9 td i po jakimś czasie zauważyłem że auto szarpie np:(jadąc po mieście ,dodając gazu przy 2000 obrotów puszczam pedał gazu i auto zaczyna szarpać tak jakby paliwa zabrakło jak dodam gazu idzie normalnie) niewiem co to może być bardzo prosze o porade bo jestem załamany kogo się nie zapytam to co innego mówi.Jeden mechanik mówił że może to być wina rozrządu,zapłonu,pompy itp sam pierwsze spotkał się z taką usterką,a jeszcze dodam że drżą pedały sprzęgła i gazu i ma duże obroty 1100 i nie idzie wyregulować.Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam
jeśli chodzi o szarpanie to mam to samo. wydaje mi sie ze to wina amortyzatora linki gazu (czarny przy pompie) a obroty reguluje sie srubką przy pompie i musza spasc najlepsza wartosc to 1000 rpm
pozdrówka
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-07-03, 22:25
Wg mnie w TD normalną prędkością biegu jałowego jest coś pomiędzy 800 a 900 rpm. 1000 to jest trochę dużo. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Jeżeli nie da się wyregulować prędkości biegu jałowego tą śrubką co piszesz to trzeba zmniejszyć wydatek szczątkowy. Jest tam taki jeden wkręt odpowiedzialny za regulację wydatku szczątkowego (może jutro zrobię zdjęcie). Tylko pojawia się tutaj pewna sprzeczność. Jeżeli auto po nagłym puszczeniu gazu szarpie i chce zgasnąć, to oznacza, że wydatek szczątkowy jest za mały, z drugiej strony te obroty wskazują na przeciwną sytuację
_________________
Ostatnio zmieniony przez rav 2007-07-04, 12:13, w całości zmieniany 1 raz
jest coś pomiędzy 800 a 900 rpm. 1000 to jest trochę dużo. Poprawcie mnie jeśli się mylę
Poprawiam Na wolnym od 900 do 1000
Mirek napisał/a:
Witam! Kupiłem Vento 1.9 td i po jakimś czasie zauważyłem że auto szarpie np:(jadąc po mieście ,dodając gazu przy 2000 obrotów puszczam pedał gazu i auto zaczyna szarpać tak [...] prosze o pomoc Pozdrawiam
Miałem coś podobnego u siebie
Wymieniłem filtr paliwa (ten zaraz koło filtra powietrza) i problem minął jak ręką odjął Zresztą nawet pisaliśmy o tym na forum trochę czasu temu
Pozdrawiam!
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Jeżeli nie da się wyregulować prędkości biegu jałowego tą śrubką co piszesz to trzeba zmniejszyć wydatek szczątkowy. Jest tam taki jeden wkręt odpowiedzialny za regulację wydatku szczątkowego
Mechanik właśnie tą śrubką regulował obroty,a jest może inna do regulacji obrotów?
[ Dodano: 2007-07-04, 18:50 ]
Witam ponownie! wróciłem wreszcie od drugiego mechanika ten był bardziej kumaty,po krótkich oględzinach wyszło że pompa nie jest szczelna,nie reaguje na żadne regulacje i przez to rzuca silnikiem. pompa nadaje się do regeneracji koszt 360zł+150 wymiana także 510zł nie moje,przy okazji wymiana rozrządu,oleju,filtra obym w tysiącu się zmieścił ale co się nie robi dla swego autka mam go od 5 dni polubiłem nim jeździć.Dzięki wszystkim za porady i pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum