Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 16:06
vento 1.9 TD szarpie autem przy 2000 obrotów
Autor Wiadomość
Mirek 
Autostopowicz
synio


Wiek: 49
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 5
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 2007-07-03, 21:03   vento 1.9 TD szarpie autem przy 2000 obrotów

Witam! Kupiłem Vento 1.9 td i po jakimś czasie zauważyłem że auto szarpie np:(jadąc po mieście ,dodając gazu przy 2000 obrotów puszczam pedał gazu i auto zaczyna szarpać tak jakby paliwa zabrakło jak dodam gazu idzie normalnie) niewiem co to może być bardzo prosze o porade bo jestem załamany kogo się nie zapytam to co innego mówi.Jeden mechanik mówił że może to być wina rozrządu,zapłonu,pompy itp sam pierwsze spotkał się z taką usterką,a jeszcze dodam że drżą pedały sprzęgła i gazu i ma duże obroty 1100 i nie idzie wyregulować.Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam
 
 
kamilos 
Kierowca eLki
kamilex


Wiek: 42
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 37
Skąd: legnica
Wysłany: 2007-07-03, 21:24   

jeśli chodzi o szarpanie to mam to samo. wydaje mi sie ze to wina amortyzatora linki gazu (czarny przy pompie) a obroty reguluje sie srubką przy pompie i musza spasc najlepsza wartosc to 1000 rpm
pozdrówka
 
 
Mirek 
Autostopowicz
synio


Wiek: 49
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 5
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 2007-07-03, 21:58   

chodzi o ten mały teleskop na pompie? a śrubą mechanik kręcił i prawie silnik nie reagował na regulacje

[ Dodano: 2007-07-03, 22:00 ]
chodzi o ten mały teleskop na pompie? a śrubą mechanik kręcił i prawie silnik nie reagował na regulacje
:bezradny:
 
 
rav 
Ventofan
1,9 TD



Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 101
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-07-03, 22:25   

Wg mnie w TD normalną prędkością biegu jałowego jest coś pomiędzy 800 a 900 rpm. 1000 to jest trochę dużo. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Jeżeli nie da się wyregulować prędkości biegu jałowego tą śrubką co piszesz to trzeba zmniejszyć wydatek szczątkowy. Jest tam taki jeden wkręt odpowiedzialny za regulację wydatku szczątkowego (może jutro zrobię zdjęcie). Tylko pojawia się tutaj pewna sprzeczność. Jeżeli auto po nagłym puszczeniu gazu szarpie i chce zgasnąć, to oznacza, że wydatek szczątkowy jest za mały, z drugiej strony te obroty wskazują na przeciwną sytuację :hmmm:

_________________

Ostatnio zmieniony przez rav 2007-07-04, 12:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-07-03, 22:55   

rav napisał/a:
jest coś pomiędzy 800 a 900 rpm. 1000 to jest trochę dużo. Poprawcie mnie jeśli się mylę

Poprawiam :P Na wolnym od 900 do 1000 ;)


Mirek napisał/a:
Witam! Kupiłem Vento 1.9 td i po jakimś czasie zauważyłem że auto szarpie np:(jadąc po mieście ,dodając gazu przy 2000 obrotów puszczam pedał gazu i auto zaczyna szarpać tak [...] prosze o pomoc Pozdrawiam

Miałem coś podobnego u siebie :D
Wymieniłem filtr paliwa (ten zaraz koło filtra powietrza) i problem minął jak ręką odjął ;) Zresztą nawet pisaliśmy o tym na forum trochę czasu temu ;)

Pozdrawiam!
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Mirek 
Autostopowicz
synio


Wiek: 49
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 5
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 2007-07-04, 16:16   

Jeżeli nie da się wyregulować prędkości biegu jałowego tą śrubką co piszesz to trzeba zmniejszyć wydatek szczątkowy. Jest tam taki jeden wkręt odpowiedzialny za regulację wydatku szczątkowego


Mechanik właśnie tą śrubką regulował obroty,a jest może inna do regulacji obrotów?

[ Dodano: 2007-07-04, 18:50 ]
Witam ponownie! wróciłem wreszcie od drugiego mechanika ten był bardziej kumaty,po krótkich oględzinach wyszło że pompa nie jest szczelna,nie reaguje na żadne regulacje i przez to rzuca silnikiem. pompa nadaje się do regeneracji koszt 360zł+150 wymiana także 510zł nie moje,przy okazji wymiana rozrządu,oleju,filtra obym w tysiącu się zmieścił ale co się nie robi dla swego autka mam go od 5 dni polubiłem nim jeździć.Dzięki wszystkim za porady i pozdrawiam.
 
 
rav 
Ventofan
1,9 TD



Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 101
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-07-05, 12:39   

To Cię szarpnie trochę po kieszeni, a to raczej nie będzie ostatni wydatek. Zagraj w totolotka ;) Pozdrowienia i radości z jazdy.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9