Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 15:20
nie chca spadac obroty
Autor Wiadomość
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-05, 17:12   nie chca spadac obroty

i na gaze i na benzynie. powiedzmy jade sobie i wlacze loz to obroty spadaja, zatrzymuja se na 2000 i tak stoja-az nie przydusze silnika wyzszym biegiem, spadna tez same, ale po dluuugim czasie (okolo 3 min) no i dzieje sie tak od kiedy zalorzylem nowy filtr powietrza... co robic? :(
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-07-05, 17:45   

marmarmarek napisał/a:
co robic?

wymień silniczek krokowy :P lub ewentualnie sonde lambde. A najlepiej to podjedź na VAG'a :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-07-05, 17:57   

theority napisał/a:
wymień silniczek krokow

też to obstawiam....
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-05, 19:23   

to dlaczego na starym filtrze powietrza jest wporzadku?
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-07-05, 19:27   

Cytat:
to dlaczego na starym filtrze powietrza jest wporzadku?

a zmieniałeś na stary filtr powrotem ?
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-07-05, 21:31   

marmarmarek napisał/a:
to dlaczego na starym filtrze powietrza jest wporzadku?

więc chyba masz już problem zlokalizowany, a takie objawy co podawałeś to wskazywały na silnik krokowy....
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-05, 22:01   

no ale niby filter jest taki jak ma byc... :| znaczy sie do konca nie jestem pewny, bo zalatwial mi go kumpel co jakis czas pracowal w filtronie przez wakacje... zalorzylem spowrotem stary-nie mam nerwow na taka jazde :P
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-05, 22:28   

no dobra, jak przekładasz na stary filtr, to jest ok ??
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-05, 23:03   

Filtr jest nie ten co powinien. Nie licz na kumpla, tylko wejdź na stronę WWW filtrona i tam masz katalog online, dopasujesz dokładnie model filtra do twojej wersji vento i już. Gotowe... Na pewno masz zły filtr i tu jest problem skoro wszystko wraca do porządku po zmianie na stary filtr...


KATALOG Filtron
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-05, 23:29   

jeżeli problem pojawia się przy włożeniu nowego filtra, a znika po przekładce na stary - to wszystko jasne
chociaż w sumie to bardzo dziwne, bo musiałby się bardzo różnić przepustowością powietrza od typu dedykowanego do tego auta
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-06, 00:47   

sam uz nie wiem-wrocilem do starego ( troszke go powietrzem sprezonym przedmuchalem) i przestal przebierac na wolnych obrotach, ale tez ma chwile, ze sie zawiesi na tych cholernych 2 tys. obrotow... pojezdze kilka dni-moze sie ulozy-jak nie to bede myslal dalej...
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-06, 09:30   

marmarmarek napisał/a:
ale tez ma chwile, ze sie zawiesi na tych cholernych 2 tys. obrotow

to oznacza, że jednak to co innego a nowy filtr poprostu potęguję to.

marmarmarek, zobacz nr na filtrze, tym nowym i porównaj z katalogiem Filtrona, którego link dałem w poście wyżej.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-06, 11:54   

sprawdzilem-to ten sam filtr... czy przed ewentualna wymiana silnika krokoego mozena cos jeszcze zrobic, cos sprawdzic, przeczyscic, zeby miec juz pewnosc, ze trzeba napewno nowa krokowke kupic? w tym miesiacu mialem juz pare wydatkow miedzy innymi z szyba, rozrzadem...-wiec wiecie-nie usmiecha mi sie to
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
sławek 
Niedzielny kierowca


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 88
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2007-07-06, 14:21   

Ja u siebie mam to samo z tymi obrotami i tez po zmianie filtra na nowy, a filtr jest na 100% ten sam załozony.Wczesniej jak kupiłem vento i wymieniałem wszystko i filtr tez to miałem tak samo aż filtr sie troche nie zabrudził i wszystko ustało. No i teraz znowu mam to samo juz przejechałem z 1000km na nowym filtrze i nadal obroty zatrzymują sie na 2000 obr/min.
Nie wiem co to może być
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-06, 15:09   

Dziwne to wszystko. Filtr powietrza wymieniam regularnie co 15 tys km i nigdy mi sie to nei zdarzyło a trochę km już natłukłem moim venciakiem... Także nadal uważam, że filtr tylko wyostrza jakiś problem...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-07-06, 15:54   

A może gdzieś w uszczelkach koło wtrysku są nieszczelności a filtr to tylko potęguje
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-06, 22:52   

to też całkiem możliwe, ciągnie gdzieś "lewe" powietrze i dlatego obroty biegu jałowego są wyższe
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-07, 02:44   

to sa jakies czary... pojezdze troszeke i zobacze-podziele sie wrazeniami... ;)

[ Dodano: 2007-07-11, 15:10 ]
Nie wiem-uspokoilo sie. wiec lepiej juz tam nie klade rak :P ;) jakies czary ( no ale w koncu to magiczne auto ;) )
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-06, 17:10   

Na podstawie wtrysku patrzac od przodu auta jest przykrecona 4-rema srubami torx plytka.Nalezy poluzowac te 4 sruby i ustawiac ta plytke dotad az bedzie w porzadku.Do tej plytki jest przylaczony kabel z 4-rema przewodami.A nazywa sie to potencjometr polozenia przepustnicy.Plytke nalezy ustawiac przesuwajac ja lekko od siebie lub do siebie.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
kristofer55 
Autostopowicz



Silnik: 1.8 90 Km
Wiek: 37
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-22, 20:46   

tez zrobiło mi się to samo... tylko ze ja nic nie zmieniałem.... dopiero nie dawno zauważyłem ze jak na luz wrzucę to obroty na ok. 1800 się trzymają... troszkę zaczyna mnie to drażnić, wiec potrzebuje pomocy? co najpierw sprawdzić ? a może już wiecie co wymienić?:)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-22, 20:48   

kristofer55, sprawdź silniczek krokowy, przepustnice...ewentualnie czy nie łapie lewego powietrza.
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-10-22, 21:47   

Lub przeczytaj post trzy wyzej
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
dr.puniszman 
Autostopowicz


Silnik: 1,8 66kw
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 5
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-10-23, 12:28   

to ja sie dokładam miałem taki sam problem, ale z czasem to mineło i mi sie zawieszalo na chwile (3-5sec) ale już jest ok- nie wiem co to było...
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-10-23, 16:40   

sławek napisał/a:
Ja u siebie mam to samo z tymi obrotami i tez po zmianie filtra na nowy, a filtr jest na 100% ten sam załozony.Wczesniej jak kupiłem vento i wymieniałem wszystko i filtr tez to miałem tak samo aż filtr sie troche nie zabrudził i wszystko ustało. No i teraz znowu mam to samo juz przejechałem z 1000km na nowym filtrze i nadal obroty zatrzymują sie na 2000 obr/min.
Nie wiem co to może być

To jest wlasnie TPS.Ktory reguluje ilsc dostarczanego do silnika powietrza ,a ktory zglupial bo po wymianie filtra dostal go wiecej i fixuje.Kwestia przestawienia o kilka mm
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
eros662 
Zapalony Ventkarz
*** VW MaNiAk ***



Silnik: 1,8 ADZ 90PS
Wiek: 38
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 379
Skąd: Murowana Goślina/ Poznań
Wysłany: 2009-01-15, 14:24   

CichyEska napisał/a:
To jest wlasnie TPS
czyli co w sumie ten potencjometr czy jak???
_________________
MOJA VENTKA
http://forum.vwvento.org/...p?p=70182#70182
GRUPA WLKP
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 9