Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-05, 17:12 nie chca spadac obroty
i na gaze i na benzynie. powiedzmy jade sobie i wlacze loz to obroty spadaja, zatrzymuja se na 2000 i tak stoja-az nie przydusze silnika wyzszym biegiem, spadna tez same, ale po dluuugim czasie (okolo 3 min) no i dzieje sie tak od kiedy zalorzylem nowy filtr powietrza... co robic?
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-05, 22:01
no ale niby filter jest taki jak ma byc... :| znaczy sie do konca nie jestem pewny, bo zalatwial mi go kumpel co jakis czas pracowal w filtronie przez wakacje... zalorzylem spowrotem stary-nie mam nerwow na taka jazde
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-05, 23:03
Filtr jest nie ten co powinien. Nie licz na kumpla, tylko wejdź na stronę WWW filtrona i tam masz katalog online, dopasujesz dokładnie model filtra do twojej wersji vento i już. Gotowe... Na pewno masz zły filtr i tu jest problem skoro wszystko wraca do porządku po zmianie na stary filtr...
Silnik: AAZ Pomógł: 5 razy Wiek: 48 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 410 Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-05, 23:29
jeżeli problem pojawia się przy włożeniu nowego filtra, a znika po przekładce na stary - to wszystko jasne
chociaż w sumie to bardzo dziwne, bo musiałby się bardzo różnić przepustowością powietrza od typu dedykowanego do tego auta
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-06, 00:47
sam uz nie wiem-wrocilem do starego ( troszke go powietrzem sprezonym przedmuchalem) i przestal przebierac na wolnych obrotach, ale tez ma chwile, ze sie zawiesi na tych cholernych 2 tys. obrotow... pojezdze kilka dni-moze sie ulozy-jak nie to bede myslal dalej...
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-07-06, 11:54
sprawdzilem-to ten sam filtr... czy przed ewentualna wymiana silnika krokoego mozena cos jeszcze zrobic, cos sprawdzic, przeczyscic, zeby miec juz pewnosc, ze trzeba napewno nowa krokowke kupic? w tym miesiacu mialem juz pare wydatkow miedzy innymi z szyba, rozrzadem...-wiec wiecie-nie usmiecha mi sie to
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Maj 2006 Posty: 88 Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2007-07-06, 14:21
Ja u siebie mam to samo z tymi obrotami i tez po zmianie filtra na nowy, a filtr jest na 100% ten sam załozony.Wczesniej jak kupiłem vento i wymieniałem wszystko i filtr tez to miałem tak samo aż filtr sie troche nie zabrudził i wszystko ustało. No i teraz znowu mam to samo juz przejechałem z 1000km na nowym filtrze i nadal obroty zatrzymują sie na 2000 obr/min.
Nie wiem co to może być
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-06, 15:09
Dziwne to wszystko. Filtr powietrza wymieniam regularnie co 15 tys km i nigdy mi sie to nei zdarzyło a trochę km już natłukłem moim venciakiem... Także nadal uważam, że filtr tylko wyostrza jakiś problem...
Silnik: 1,8 ABS 90 K Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 334 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-06, 17:10
Na podstawie wtrysku patrzac od przodu auta jest przykrecona 4-rema srubami torx plytka.Nalezy poluzowac te 4 sruby i ustawiac ta plytke dotad az bedzie w porzadku.Do tej plytki jest przylaczony kabel z 4-rema przewodami.A nazywa sie to potencjometr polozenia przepustnicy.Plytke nalezy ustawiac przesuwajac ja lekko od siebie lub do siebie.
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Silnik: 1.8 90 Km
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 13 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-22, 20:46
tez zrobiło mi się to samo... tylko ze ja nic nie zmieniałem.... dopiero nie dawno zauważyłem ze jak na luz wrzucę to obroty na ok. 1800 się trzymają... troszkę zaczyna mnie to drażnić, wiec potrzebuje pomocy? co najpierw sprawdzić ? a może już wiecie co wymienić?:)
Silnik: 1,8 ABS 90 K Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 334 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-10-23, 16:40
sławek napisał/a:
Ja u siebie mam to samo z tymi obrotami i tez po zmianie filtra na nowy, a filtr jest na 100% ten sam załozony.Wczesniej jak kupiłem vento i wymieniałem wszystko i filtr tez to miałem tak samo aż filtr sie troche nie zabrudził i wszystko ustało. No i teraz znowu mam to samo juz przejechałem z 1000km na nowym filtrze i nadal obroty zatrzymują sie na 2000 obr/min.
Nie wiem co to może być
To jest wlasnie TPS.Ktory reguluje ilsc dostarczanego do silnika powietrza ,a ktory zglupial bo po wymianie filtra dostal go wiecej i fixuje.Kwestia przestawienia o kilka mm
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum