Silnik: 1.8
Wiek: 31 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 18 Skąd: Piława Górna
Wysłany: 2014-03-02, 20:31 Brak Kontrolek
Witam mam problem z vw vento.
Wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam zapłon i nie zapala mi się żadna kontrolka a rozrusznik normalnie kreci co jest tego przyczyną
Z góry dziękuje za pomoc
Miałem taki sam problem i był to alarm, wysiadłem z samochodu, zamknałem go i otworzyłem parę razy z pilota i sie naprawiło Ale nie wiem czy nie moze byc wiecej przyczyn
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: 1.8
Wiek: 31 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 18 Skąd: Piława Górna
Wysłany: 2014-03-02, 20:41
aha a nie wiesz jak to naprawić bo nie mam pojęcia odpaliłem auto przepakowywałem je a potem wiadam i nic gdzieś kolo 18 wsiadłem odpalił i teraz znowu nie ma kontrole a normalnie kreci
przejzyj kable alternatora, jak nie bedzie kontrolek to poruszaj kluczykiem w stacyjce gora dol lewo prawo poprostu sie pobaw moze stacyjka na wykonczeniu
witam , miałem ostatnio ten sam problem , przeszukałem wszystko i wina była kostki stacyjki która juz się skonczyła , najlepiej załatw sobie na chwile drugą stacyjke od kogoś żebyś niepotrzebnie nie rozbierał wszystkiego i podłącz ja i zobaczysz czy bedzie działać
Silnik: 1.8
Wiek: 31 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 18 Skąd: Piława Górna
Wysłany: 2014-03-03, 17:59
http://www.fotosik.pl/u/radekst93/zdjecia tu mam zdjęcia jak jest podłączony alarm do stacyjki idzie jakiś pomarańczowy kabel nie wiem jak to ominąć a na razie nie mogę dostać się do stycznika
Silnik: 1.8
Wiek: 31 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 18 Skąd: Piława Górna
Wysłany: 2014-03-04, 21:23
kostka stacyjki kupiona nowa auto nie działa
Ktoś wie jak ominąć w hooy ten alarm nie wiem sam dziś próbowałem wszystkiego jest tak ze 15 minut będzie na zapłonie pokażą się kontrolki ale cofnę do i znowu nie ma nie mam już pojęcia co to możne być
To masz fabryczny alarm. Miałem tak samo jak ty, pomagało zamknięcie i otwarcie samochodu kluczykiem. Masz zimnie luty w fabrycznym alarmie na przekaźnikach. Musisz wyjąć moduł alarmu i poprawić luty.
Sterownik wygląda tak, i znajduje się za włącznikiem świateł. Żeby go wymontowac musisz wyjąć dolną osłonę skrzynki bezpieczników całą, zaślepkę po lewej stronie włącznika świateł i włącznik świateł. Moduł jest przykręcony śrubką i musisz wypiąc dwie kostki.
wiem wiem, tylko głownie chodzi mi o to czy przy dokładanym/nieorginalnym alarmie, ten przeźkanik jest czy go nie ma, bo troche mi się nie chce rozdzierac tego wszystkiego po nic
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum