Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gaśnie na gazie...
Autor Wiadomość
grzesiek88 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 48
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-06-22, 22:04   Gaśnie na gazie...

Witam.
Mam pytanie. Czasem podczas dohamowania np. gdzieś na parkingu albo jak zatrzymuje się przy posesji wciskając sprzęgło i hamulec dość dynamicznie potrafi zgasnąć, rzadko ale jednak dodam że przypadłość tę zauważyłem tylko na gazie, tak jak by obroty za nisko spadały, co to może być ?
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-06-23, 13:35   

Jesli na benzynie tego niema to napewno jest to kwestia regulacji LPG, ale konkretnie więcej trudno napisać. Musiałbyś powklejać screeny z ustawień instalacji. Ewentualnie stary reduktor może być winien ktory nie trzyma parametrów z powodu zestarzałych membran. Nie popsujessz wiele jeśli pokręcisz na próbę śrubą regulacyjną na reduktorze ale licz obroty i w razie niepowodzenie wróć do wyjściowego ustawienia i jedź do speca, albo zakup interfejs jeśli masz laptopa sam sobie spróbujesz ustawić.
_________________

 
 
Danielos 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 80
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2011-06-23, 13:45   

może to byc rzecz banalna jak filterek gazowy,może byc zabrudzony,zaczołbym od tego. Jak nie to fachowca trzeba-reduktor,cewki... ale jak kolega napisał możesz pokręcic ustawieniami. 1 krok filterek... POWODZENIA
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-27, 21:13   

Panowie mam jeszcze problemik z Gazem w vencie, a mianowiecie sprawa wygląda tak że jak auto jest zimne to odpali na gazie ale gdy delikatnie dam gazu i jak odpali to chodzi na 500/obr 600/obr ale jak się przejadę kawałek to auto gaśnie jak dojeżdzam do skrzyżowania albo jak zmieniam bieg, i auto jak zgaśnie to już nie odpali na gazie, filterek wymieniałem bo praktycznie tego starego nie było,( był tak zniszczony i tyle syfu było w nim że tego magnesika nie było widać)... Byłem u gazowników to powiedział mi tyle że ..Ten parownik jest jakiś dziwny''.... Śruba od regulacji jest wkręcona na maxa.... Parownik jest firmy Zawoli i ma taką dziurkę w obudowie od strony gazu... Parownik wygląda na w miare świeży (membrany) i teraz moje pytanie co jest...??? Rozebrać ten parownik wymyć go i zobaczyć czy pomogło czy lepiej kupić drugi....???
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-28, 21:27   

Problem rozwiązany.... :) Sprężynka od tej śrubki regulacji była zawinięta pod pokrywe membrany i dlatego nie było prawie reakcji gdy kręciłem śrubką i zacinała się też ta dzwigenka i dlatego gasł podczas jazdy... ;)
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-06, 22:40   

Panowi mam ciągle problemy z tym gazem.... A teraz moim problemem jest straszne DUŻE SPALANIE.... Za 50zł robie jakeś 50-60km to max.... Śrubkę w parowniku jest prawie wykręcona do maximum i na tym gumowym przewodzie też jest sporo odkręcony i jak raptownie dodam gazu do oporu to z wolnych obrotów wogóle się nie chcę wkręcać i szarpie dopiero jak mu popuszczę gazu to dopiero się wkręca... Nie wiem co jest....

P.S zaraz po odpaleniu pokazuje się dym z pod maski z okolic kolektora wydechowego ma to jakes znaczenie...??? Mam też walnięty TPS bo jak jadę na benzynie to póści delikatną chmurę dymu no ale benzyny mało co używam,tylko do odpalenia to wątpie żeby to coś miało z tym wspólnego....
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-06, 23:44   

Czemu dziwisz się że dużo pali jak piszesz że śrubki masz powykręcane? Wyreguluj ten gaz w miarę możliwości dobrze i wtedy zobacz co będzie.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 10:18   

W parowniku jak wkręcę ją troszkę to obroty mam 500,600 a na tym przewodzie ile ma być wykręcona,tzn wkręcić do oporu i ile obrotów mam odkręcić...??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-07, 11:32   

Nie ma na to reguły, przykręć z obrót czy pół i sprawdź, i tak do jak nalepszego rezultatu,
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-07, 11:41   

moj na gazie tez chodził jak taki osiołek, ale sobie poregulowałem to jak mu dałem w gaz to szedł jak burza :D co prawda to sie skończyło wymianą silnika ale co sie zbierał to sie zbierał :) trzeba regulowac nie tylko tą na przewodzie co idzie do miksera bo to od stałej dawki gazu, to jak masz ją odkręconą na full to Ty go zalewasz tym autem, weź ją wkręc tak o 2 obroty i na parowniku wykręc ją też troche powinno coś pomóc, ja tak zrobiłem to byłem zadowolony
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 12:29   

Heavy na parowniku jest prawie maxymalnie wykręcona, może brakuje z pół obrotu żeby ją całkiem wykręcić
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-07, 13:11   

wykręcona? to wybacz przeoczyłem sie, to stary wkręcaj ją i reguluj sobie troche parownik troche ten wąż aż do pożądanego efektu, troche to zajmie czasu ale lepsze to niz zeby mulił, u mnie to trwało dobre 3 godziny zanim ustawilem tak zeby to chodziło
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 15:12   

Panowie teraz pytania z innej beczki...
1.Jak mam wyciągnąć pływak...?? Próbowałem odkręcić w lewą strone ale nie szło i nie chciałem tłuc na siłe...
2.W okolicach kolektora wydechowego widzę płyn chłodniczy, tak jak by gdzieś ciekło z góry ale nie widzę żeby któryś przewód był walnięty...Skąd to może lecieć...???? Ten samochód to mnie normalnie :dostał: dobija
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-07, 15:38   

a dasz rade zrobić zdjecie tego kolektora?
a pływak to Ci chodzi o ten koszyczek w baku co jest?
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 15:49   

Hmmm kolego nie wiem jak się to fachowo nazywa ale jest to z tyłu po prawej stronie za siedzeniem i tam jest podpięta kostka na 4 piny, próbowałem to odkręcić ale nie mogłem... Tu masz to zdjęcie...
Ostatnio zmieniony przez lukasz51195 2014-05-07, 16:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 16:40   

tutaj

Zdjęcie0005.jpg
Plik ściągnięto 12152 raz(y) 11,35 KB

 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-07, 18:19   

no to tam za tym tylnym prawym fotelem jest cały koszyczek z pompą paliwa i tym plywakiem :P pokombinuj coś, okręć jakoś, w sumie to nie wiem ;p
a to zdjecie troche takie nie wyraźne
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 18:47   

Tutaj wrzucam dokłdaniejszy opis... ;)

zdjcie0005_332.jpg
Plik ściągnięto 12139 raz(y) 16,71 KB

 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-07, 20:04   

czekaj czekaj... jak to z tego na zdjeciu cieknie płn chlodniczy? lol to jest przykręcone do głowicy.
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-07, 20:05   

To jest kolektor wydechowy? A wyciek może być spod kolektora ssącego, do niego wchodzi wąż z płynem po prawej stronie, idzie przez kolektor do głowicy. Pewnie cieknie ci na łączeniu kolektora ssącego z głowicą.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 20:25   

tomciu gdzie on dokładnie jest...?? Ja tam dziś szukałem patrzyłem i nie znalazłem... :tygrysek: Co muszę odkręcić aby się do niego dostać...?? Heavy nie strasz... :)
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-07, 20:26   

nie no tak to odebrałem ze zdjęcia :D haha nie strasze spokojnie :P
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-07, 22:15   

Musisz spuścić płyn chłodniczy z głowicy, zdjąć wtrysk, kolektor ssący. Tam będzie uszczelka kolektora i taka mała gumowa uszczelniająca to oczko od płynu.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 22:24   

I to na 99% to mała gumowa uszczelka...??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-05-07, 22:27   

tom cio, dobrze gada....to spod ssącego cieknie. Swego czasu tez tak miałem i bez spuszczania zakleiłem na poxilinę i po jakiś 8 latach jest ok.

Co do spalania, to zastąp śrubkę, sterownikiem z silnikiem krokowych, kup kabel i w tedy się baw. Niestety pierwsza generacja gazu w tym aucie jest do bani. A jak chcesz mieć śrubkę zamiast krokowca to jedż do gaziarza i niech to zrobi na analizatorze spalin......chodź wątpię aby to dało radę zrobić na postoju i śrubce.

Poza tym jaka jest średnica miksera.....masz podkładke między mikser a monowtrysk ??
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-07, 23:04   

Paweł J wszystko jest składane na sylikon bez żadnych podkładek... Nie no tego to sam i tak bym nie zrobił z tym krokowcem itp.... Jutro podjade do sklepu i kupię ten uszczelniacz...

540x405_kolektor-ssacy-vw-golf-iii-b-1458148.jpg
To z tam przecieka..??
Plik ściągnięto 12097 raz(y) 19,61 KB

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-08, 10:37   

Ta uszczelka jest na foto od frontu, nad pierwszym od prawej wlocie powietrza do głowicy.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-08, 13:38   

Dobra kupiłem ten uszczelniacz (smoczek) jak pan mi powiedział w sklepie... :] Dzięki wielkie panowie za pomoc jak by co to będę pisał.... Narazie idę zobaczyć to przeciw mgilenych bo coś nie święcą... Pozdrawiam...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-09, 18:14   

Panowie jak chce odkręcić kolektor ssący to najpierw mam ściągnąć kolektor wylotowy..??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-09, 18:55   

Nie, najpierw schodzi ssący.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-09, 19:04   

To jak mam go odkręcić??? Odkręciłem ta bo bokach a do tamtych pod spodem jak mam się dostać...??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-09, 19:43   

od góry moze byc cięzej, z pozycji kanału na luzie :P
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-05-09, 19:55   

ja nie wiem jak sie do nich dostać, i jeszcze kur... śruby mam obmielone prze kolektorze wydechowym i nie wiem jak ich odkręcić
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-09, 20:19   

Heavy, ja od góry odkręcałem bez problemu. Dobry klucz imbusowy i trochę kombinacji z przedłużkami, krzyżakami na małą grzechotkę i poszło. Wydechowego nie musisz odkręcać. Może odkręć sam wtrysk najpierw to lepiej będzie tam dojść.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-09, 23:19   

hehe sęk w tym ze ja w tym 1.8 to mało kombinowałem xd najlepsza robota jaka w nim wykonalem to wywalenie na złom xd
lukas, jak chcesz odkręcik kolektor wydechowy to albo to nagrzej i kombinacja, albo jakoś nabij mniejszą nasadke, kluczami oczkowymi tego lepiej nie robić bo one zawsze sruby objadą :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 13