Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Okrągłe złącze silnika
Autor Wiadomość
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-05-12, 19:44   Okrągłe złącze silnika

Panowie, jak rozłączyć okrągłe złącze silnika AAM?
Myślałem że tak łatwo się ona rozkręca jak złącze nad chłodnicą ale ono ani rusz. Trzeba coś tam nacisnąć, może jest jakaś blokada?


_________________
Vento OEM+
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-12, 20:51   

musiało się zapiec, mój się odkręcił bez problemu :)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-05-12, 21:17   

A w jaki sposób to odkręcałeś? na dwóch elementach są pomarańczowe znaczniki które nie pokrywają się, a na tej większej części jest taki jakby zaczep który przechodzi na tą małą część.
_________________
Vento OEM+
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-13, 19:56   

ostatnio u siebie tez rozkrecalem ledwo co poszlo, musisz ta czesc co jest od strony silnika czyms zaprzec zeby sie nie krecilo i nie wylamalo zaczepów a ta czesc co od stronu akumulatora krecic do siebie czyli w strone chlodnicy, znaczki czyli pomaranczowe kreski jak jest zakrecone nie pokrywaja sie jak odkrecone to sa po to zebys dobrze wlozyl jedno w drugie takie znaczki informacyjne, pamietaj przy przykrecaniu musi ladnie zaskoczyc bo jak masz problem z rozkreceniem ciezko tez sie bedzie skrecalo
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-05-13, 21:31   

Czyli reasumując, kręcić częścią numer 1 a tą mniejszą część numer 2 trzymać?
Masakra, złącze nad chłodnicą niby podobne a bezproblemowo idzie.

_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2014-05-13, 21:33, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-05-13, 23:08   

patrz, bo to się trzyma w tym metalowym uchwycie dzięki temu ze to sie przez to przekłada te puszke i sie ją skręca, ja to u siebie złapałem najpierw jedną reką tam za blaszką gdzie idą kable na silnik, a drugą łapką to gdzie jest ta pomarańczowa kreska z numerkiem 1 co narysowałeś i przekręciłem i poszło jakos
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-14, 06:50   

Trzymasz lub zapierasz ta czesc od silnika do blaszki po lewej stronie wchodza kable a krecisz tym co zaznaczyles pod nr1 czyli plastik od blaszki po prawej stronie czesc z numerem 2 na fotce jest nie ruchoma
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-05-14, 21:29   

Dzięki chłopaki, to już wiem jak do tego się zabrać :)
_________________
Vento OEM+
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-05-29, 18:09   

Walczyłem z tym złączem ale poległem, nie mogę w ogóle ruszyć, zaznaczcie co trzymać i czym kręcić, próbowałem już na wszystkie sposoby, masakra.

_________________
Vento OEM+
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-29, 19:52   


ta czesc z czerwonym X trzymasz mocno lub zapierasz, a ta czesc na zielono krecisz do siebie tak jak strzałka pokazuje. mowilem ze ciezko bedzie :) najlepiej we 2 to zrob ale mowie jezeli nie masz nikogo to zaprzyj mocna ta czesc z X bo ten zaczep sie wylamie
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-05-31, 18:47   

Udało się, poszło jak po maśle.
Po pierwsze to trzeba wyjąć gumkę, która jest dookoła złącza potem wypinamy blaszkę montażową z zatrzasków kostki i złącze przekręca się jak chce, pewnie i można to zrobić bez demontażu blaszki ale mało tam miejsca i rurka od odmy przeszkadza.

_________________
Vento OEM+
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-05-31, 21:33   

noi dobrze ze poszlo :) jakos kombinowac trzeba ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 11