tak.na gazie i na benzynie.jak jest zimny to zarowno na gazie i na benzynie jest dobrze.problem powstaje gdy jest na wskazniku okolo 80 stopni.na benzynie jest troszke gorzej.ale ogolnie sa za niskie.to jest abs w automacie.na P jest dobrze.Na D jest za malo.podczas jazdy mi to nie przeszkadz,ale jak stoje w korkach to mam na D i hoga na hamulcu i wtedy trzesie.moim zdniem powinno byc na D tak miedzy przedostatnio kreska a ta co pokazuje 1000 obr/min.a jest na pzredostatniej kresce i tzresie troche buda.co to moze byc?
u mnie na cyfrowym obrotomierzu ok 820 obrotów, więc jak fabrycznie i nic nie trzęsie. Wcześniej trzęsło budą, gdy był pęknięty przewód podciśnienia idący od serwa i świeca na 4 cylindrze była czarna a na pozostałych koloru kawa z mlekiem. Sprawdź to.
podcisnienie sprawdzone rzez mecjanika znajomego pod blokiem.powiedzila ze na jego oko tp jest czujnik temperatury płynu chlodzacego.czy moze miec racje??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum