to moze walić przez odme w sumie chyba tylko tak bo nie wiem czy jest mozliwość zeby z czego innego ja u siebie odme wypiąłem i odprowadziłem rurką zeby sobie kapało na ziemie xd
w aam mialem kosmicznie zawalone olejem. polecam ściągnąć jeszcze tą czarną osłone ( duża ze znaczkiem vw) odkrecic całą podstawe z wtryskiem i przepustnica, wczyscic i bedzie spoko. a odme wypuscic zeby sobie pluła na asfalt
tak to wyglądało i pewnie też tak masz
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-04-22, 21:45
Olej czy opary oleju
Jeśli opary to normalne bo przecież z drugiej strony masz odmę podłączoną, która dostarcza ciepłe powietrze ze skrzyni korbowej wraz z oparami oleju i miesza się ono z tym zimnym zasysanym spod błotnikiem i się dopala.
Jak masz olej to nie bardzo, znaczy że są przedmuchy.
Próbuj czyścić odmę łącznie z tym gumowym trójnikiem pomiędzy deklem silnika a "obudową monowtrysku"
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-04-22, 21:53
W sumie dawno tam nie zagladalem i pewnie dlatego az tyle się tego nazbieralo, na weekend mam zamiar rozkrecic wszystko i przeczyscic, lacznie z odma bo tam nigdy nie zagladalem szczerze to nawet nie widziałem powodow żeby tam zagladac
Paweł J., ale sluchaj. doprowadzasz odme. no jest super bo nie wisi i nie przeszkadza. ale odłączysz to nie doprowadzasz syfu ani ciepłego powietrza, wniosek ze przepustnica bedzie czystsza, i bedzie ssał zimne powietrze. poza tym tam i tak jest w kolektorze dolotowym podgrzewacz. ja jeżdżąc bez podłączonej odmy zauważyłem troszeczke poprawe.
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
to są same plusy ale trzeba nie zapominać o tym ze pozostał przez odłaczenie przewodu otwór trzeba dość szczelnie zaślepić albo założyć taki mały filterek pow. odmy
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2014-07-08, 13:50
Umyj tylko co jakiś czas i się nie przejmuj, silnik stary więc ma przedmuchy z pierścieni a i musiałbyś cio najmnie mały remont (pioerścienie) robić żeby to zmniejszyć, więc tylko z powodu brudu chyba nie warto, jeśli silnik dobrze chodzi.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-07-08, 15:58
pablomed problem zażegnany, powodem była dziura w tloku to raz noi uszczelniacze, jak na razie przejechałem 500km nie wzial ani grama oleju, no ale wszystko nowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum