do diesla wystarczy tylko sama manetka tempomatu oraz kawałek wiązki lecz można ja samemu dorobić a do benzyniaka potrzebujesz dodatkowe bajery, z tym ze manetka do tempomatu jest troche drozsza ceny moga dojsc nawet do 180 zyla bo i taka cene widzialem a znalezdz w bardzo dobrym stanie razem z kawalkiem wiazki i wszystko dzialajace mozna powiedziec jest bardzo trudno takie perelki zdazaja sie raz na jakis czas trzeba poprostu szukac. aha i nie myl pojec bo MFA i tempomat to dwie rozne rzeczy
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-08-05, 11:16, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2014-08-05, 11:44
pytanie troche w temacie. Orientuje się ktoś czy w konfiguracji MFA climatronik dałoby się zrobić tak aby na liczniku pokazywał też temperaturę, ale np. wnętrza pojazdu. Wiadomo dodatkowy czujni byłby potrzebny. Może ktoś cos takiego słyszał, albo ma dobry schemat instalacji gdzie jest mfa i climatronik oraz mfa bez climatronica.
Mfa w licznikach z golfa 3 lub vento nie ma mozliwosci aby na komputerze pokazywalo temp wewnetrzna pojazdu chyba ze zrezygnujesz z temp zewnetrznej na poczet wewnetrznej poniewaz w pamieci zegarow nie ma kodu na pokazywanie temp wewnetrznej, taka opcja zeby pokazywalo zewnetrzna a zarazem wewnetrzna z czujnika temp climatronika na zegarach jest mozliwa tylko i wylacznie po zmianie zegarow z golfa 4 i to jeszcze na szynie CAN a to grubsza modyfikacja bo jeszcze musisz dokupic emulator szyny CAN bo nasze auta nie sa w nia wyposazone :-(
Przemek, Czy mógłbyś jakoś mi wysłać potwierdzenie jakiegokolwiek przelewu?
Możesz zamazać wszystkie dane itd. Potrzebuje tylko samego wzoru, czcionki itd.
Chcę porówna z moim które dostałem od kolesia który kupił ode mnie buty a przelewu nie dotarł...
Chcę po prostu sprawdzić czy nie jest to podrobione itd. aby działać dalej w tej sprawie.
szefuniopaslek, jak jest przelew przez neta to zrobić kogoś w bambo jest banalnie prosto... Wystarczy że wypełnisz wszystko, dasz ok i zrobisz screena, ale np. ja mam PKO BP i nie wiem jak jest w innych ale u mnie do przelewu potrzeba kod (dają kartę z kodami) i bez wpisania kodu bank nie wypuści kasy... Więc możliwe że gość Ci wysłał screena przed wpisaniem kodu i tyle, więc kasiora nawet nie wyszła z jego konta... Dlatego ja zawszę jak robię przelew to robię screena potwierdzenia zlecenia przelewu a drugiego screena robię na transakcjach żeby pokazać że kasa wyszła z konta i następnego dnia będzie zaksięgowana (chyba że w tym samym banku to przelewa natychmiastowo). Chcesz to Ci mogę podać przykład, wszystko będzie ładnie pięknie, będziesz przekonany że Ci przelałem a saldo konta nie zostanie naruszone, ani Twoje ani moje... Dlatego zawsze czekaj na zaksięgowanie kasy jak komuś nie wierzysz albo... Przejedź się do gościa Skoro masz jego dane i adres to w czym problem
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-14, 12:22
Ja zasadniczo uwarzam przelew za wyslany gdy kasa do mnie dotrze. Jeżeli wysłał i wszystko dobrze wpisał to na następny dzień jest i tyle. W potwierdzenia przelewów się zasadniczo nie bawię
speedy3333, trochę za daleko żeby jechać :/
Okazało się że gościu nie jest nawet klientem tego banku... Sprawę zgłosiłem na policję.
A po czasie znalazłem że gościu jest trochę zadłużony...
http://www.handeldlugami....z,dzierzak.html
Teraz za każdym razem zanim coś wyślę będę chyba sprawdzał każdego indywidualnie.
Co za ludzie.. tylko
No troszeczkę ma długu Oj szefunio, co do długu to nigdy nie jest za daleko, ja bym nawet za 100zl pojechał 1000km żeby komuś pał nawsadzać Bo wiesz co, to już nie chodzi o te parę groszy tylko o to że się czegoś takiego dopuścił, że zrobił kogoś w wała z kasą... Nie pojmuję takich ludzi
Cóż, teraz tylko życzę żeby sprawa się wyjaśniła i żebyś dopiął swego
A co do policji to tylko formalność że zgłosiłeś, mogę się mylić ale wątpie żeby coś zrobili w tym kierunku
Ja jednak pare razy spotkałem się z opiniami we volkswagenowskie 1.8 8v sa silnikami bezkolizyjnymi, ale skoro ktos pytał w ASO i mu powiedzieli że sa kolizyjny to raczej tak jest
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Tak jak pawel66600, napisał kwestia sporna, czasem pasek strzeli i nic się nie stanie a czasem zawory dostaną. Kumpel miał Golfa 2 1.6 benzyna i po zerwaniu paska i założeniu nowego chodził ale już nie miał siły czyli coś tam mu się stało, choć to inny silnik niż 1.8.
Jeżeli jest kolizyjny to podczas zerwania paska rozrządu tłoki uderzą w zawory, jeżeli nie jest kolizyjny to tłoki nie dotknią zaworów.
Ahaaa... To nawet nie wiedziałem że tak jest Myślałem że w każdym jak się zerwie pasek tak już pozamiatane, silnik do wywalenia albo do baaardzo szczegółowego remontu
Wie ktoś czemu wyginają mi się te małe gwintowane łepki od świec? Przegrzanie czy coś innego? Bo kupowałem nówki, założyłem zrobiłem trochę km i dziś zauważyłem że każdy z nich się delikatnie odgiął. I pytanie numer dwa: czym usunę białe ślady po wosku z czarnych listew na drzwiach i zderzakach?
A i od razu mówię, że płyn do mycia silników nawet nic nie daje.
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2014-08-24, 01:21, w całości zmieniany 1 raz
1. dobrze masz dokrecone śrubki, bo jak słabo styka to się grzeje i mogą sie deformować, jak dobrze, paragon i reklamacja. (dotyczy świec żarowych) Zwykłe tylko reklamacja
muchomorek165, mam kable zapłonowe na tę sprężynkę (wiesz zakładasz bezpośrednio na ten gwincik, nie ma tego nakręcanego cypelka), na serii tak się nie robiło dopiero teraz zaczął. A z tym ludikiem spróbuję i dam znać. Dzięki za radę
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-08-24, 13:31
pawlik1993, sprubój ze sprężynami z gilfa GT one obniżały od serii -20mm, a jak nie to jakieś -40mm
tom cio, jeśli ludwik nie da dary to zdejmij listwy i piana aktywna z gorącą wodą o temp min 100-120 stopni, z doświadczenia wiem że wymywa wszystko jak za blisko przytrzymasz to nawet lakier spada
pawlik1993, sprubój ze sprężynami z gilfa GT one obniżały od serii -20mm, a jak nie to jakieś -40mm
tom cio, jeśli ludwik nie da dary to zdejmij listwy i piana aktywna z gorącą wodą o temp min 100-1200 stopni, z doświadczenia wiem że wymywa wszystko jak za blisko przytrzymasz to nawet lakier spada
No nie wiem jak u Ciebie ale u mnie o wodę o temperaturze 1200 stopni będzie ciężko , a listew niestety nie zdejmę bo lakiernik je przykleił po malowaniu (bo miałem wygłuszone drzwi i uchwyty zostały przy matach). Także spróbuję tym ludwikiem, jak nie pójdzie to wezmę chyba rozcieńczalnik nitro bo mnie już szlag trafia, że niczym to puścić nie chce. Jeszcze raz panowie dzięki za rady
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum