Konkrety same się dzieją Dobre granie, tv, ekrany, teraz musisz zrobić mocne zamykanie drzwi garażowych co by się komuś nie spodobało za bardzo A no i super garaż masz
Silnik: Vr-rrriat
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 191 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-05-30, 11:05
tom cio, garaż jest od marko81l a ja tylko tam gościnnie miejsca wypożyczamy sobie jak na razie garażu nie mam ale mam za to bardzo dobry alarm i trochę zabezpieczen o których wole nie pisać
Przemek każdemu nawet maluchem może się coś przydarzyć, mnie też czasem ponosi. Szkoda auta, ale najważniejsze że nikomu nic się nie stało, na przyszłość nauczka.
Silnik: Vr-rrriat
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 191 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-08-18, 10:24
Przemek, szkoda że wierzysz co tam napisali i oceniasz
Było jednak inaczej, jechałem z żoną i dwiema córkami wiec na pewno nie szalałem.
Zobaczymy czy będzie szansa do uratowania czy pojedzie na złom
To daj opis jak już rozkminisz ..... Strasznie jestem ciekaw jak to wygląda w środku . Daj ze dwie fotki z oględzin . Moze coś tylko blokuje przekladnie ...
Gravi przecież rurki pekly od wpomagania, jak krecilismy kołami to płyn uciekał, jak juz wszystko uciekło to juz sie nie dało kręcić, chyba ze cos pękło, fakt dziennikarze lubią ubarwiac i to sporo, bo jak nie ubarwia sądzą ze historia sie nie sprzeda. Skladaj auto i na spota Zapraszam do mnie na 4 piętro, ale Ciebie Kamil nie wniose
gravi, Moim zdaniem vento do ogarnięcia . jak kolega wyżej wspomniał ważne że nikomu się nic nie stało . ze ja wcześniej nie widziałem tego projektu bo zapowiadał się zacnie i mam nadzieję że będzie kontynuowany , Pozdro i trzymaj sie bo wiem jak to jest rozwalic coś w co wkłada sie pasje i worek kasy.
Silnik: Vr-rrriat
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 191 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-08-19, 14:29
na chwilę obecną wygląda to tak:
na pewno przekładnia się rozwaliła, skrzynia i blok silnika.
Skrzynia biegów odeszła od silnika już nie mówię o takich drobnostkach jak poduszki sinika czy jakieś zbiorniczki itp.
Teraz najważniejsze jest dla mnie wyciągnięcia silnika i dać do prostowania podłużnice
Obiecuje, że na kolejny vento zlot dojadę moim ventylkiem i że dojadę w całości
Szukać dla Ciebie klamotów na moim podwórku ? może podsyłać Ci linki z klamotami... Byś się z ziomalem dogadał , a do gliwic bym cizałatwił transport . 3 razy w tygodniu ziomale od nas jeżdzą do kauflanda . Tylko kierowcy byś musiał coś odpalić...
Jak sie blacharz wyrobi i kasa bedzie to pod koniec wrzesnia już bydziemy jezdzic vr-kom.
Póki co potrzebne na już.
-Sanki-nie muszą być vr6
-Przekładnia kierownicza-najlepiej z drążkami.
-Blok silnika lub najlepiej slupek - wersja na cewke przy glowicy
-Skrzynia biegów-chyba ze Gravi pujdzie grubo i bedzie 6-cio biegowa
-Pas przedni pod VR6
-Belka przednia
W póżniejszym czasie lampy,chlodnica VR6,gril,zderzak USA
Może ktos da lepsze rabaty niz allegro czy tablica to Gravi skorzysta.
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-08-25, 21:47
gravi, nie wiem jak jest dokładnie w VRach ale jak zgłębiałem temat sprzęgieł i skrzyń do TDI to z skrzyniami 6-cio biegowymi jest ten problem że musi iść do nich sprzęgło 240mm występuje ono tylko z oryginalną dwumasą, a tu zaczynają się niepotrzebne koszta. Choć ostatnio coś obiło mi się o uszy że któraś firma ponoć już robi zestawy zastępcze sprzęgieł 240mm ze sztywnym kołem zamachowym, ale dowiedz się dokładnie. Wymiana skrzyni na 6-cio biegową wiąże się też z wymianą całego mechanizmu wybieraka. A w sumie to tylko bajer bo wcale nie ma większych przełożeń tylko trzeba się więcej namachać lewarkiem.
Silnik: Vr-rrriat
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 191 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-08-26, 09:52
a czy ktoś może wie jaka jest skrzynia do v5?
no i drugi temat mam taki o dźwiganiu silnika na poduszkach, coś mi się obiło o uszy na zlocie , ale robił ktoś takie coś?
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2014-08-26, 10:07
gravi, z tego co sie dobrze oreintuje taką skrzynie Lwomati miał w swojej VR-ce musisz luknąc w jego stary temat chyba opisywał co i jak z skrzynią od V5
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-08-26, 18:58
A więc tak skrzynia od V5 pasuje do vr-y tyle że piątka jest krótsza od oryginalnej skrzyni i trzeba włożyć piatkę ze skrzyni od TDI o symbolu ASD i musisz mieć flansze od półosi też od TDI bo w V5 są inne przeguby a flansze z vr-y są wciskane a tam idą przykręcane jak w TDI. Co do dźwigania silnika to ja mówiłem że można podkładki dać 15mm i jest git.
mam już drugą skrzynie z v5 u siebie i wszystkie biegi sa krótsze i nie tylko piątka tak ze nie wprowadzajcie go w błąd miałem skrzynie dzl która jest nieco dłóższa ale sie zajechała teraz mam z najkrótszymi przełożeniami ebs z toledo v5 . Musisz przełożyc flansze ze skrzyni vr6 i wybierak z vr6 ten z v5 jest wiekszy i moze wadzic . co do wkładania 5 biegu z tdi owszem tak sie robi przydatna sprawa jak chcesz sie bujac 240km/h a nie max 215 i odcina jak u mnie. jak bedziesz miał pytania to wal przekladałem skrzynie bez wyjmowania silnika i innych takich cudów o których piszą na forach . skrzynia z v5 i od razu banan na twarzy roznica niesamowita skrzynia bardziej elastyczna . pozdro .
Silnik: Vr-rrriat
Dołączył: 27 Maj 2013 Posty: 191 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-08-27, 21:42
Tak trochę poczytałem i może wystarczy kupić skrzynie od vr6 i po prostu dać przedłużyć 5 bieg żeby obroty trochę zmalały. Bo chce kupić skrzynie z firmy www.skrzynie.eu oni zajmują profesjonalnie skrzyniami i może wystarczy zmienić jakieś tryby. Co Wy o tym sądzicie?
PS: i wydłużyć jeszcze bieg 1 i 2 dla lepszego startu
gravi chyba masz na mysli skrocenie biegu a nie przedłuzenie :/ przedłzenie do diesla spoko ale nie do vr6 . Mom zdaniem bawic sie w zmiane trybów w skrzyni vr6 to bzdura. Lepiej kupic skrzynie z v5 ( sa takze wytrzymalsze ) i ładowac piątkę z TDi wtey ten ostatni bieg bedziesz miał typowo na dalze trasy a 1,2,3,4 dla frajdy z jazdy .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum