Witam. Jestem nowy na forum. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Ventka 1.8 ABS. Jednak puściła w nim uszczelka pod głowicą. Mam dwa pytanka. Pierwsze jaki jest rozmiar klucza do odkręcenia głowicy? Szukałem trochę i zbieżne informacje znalazłem ze to M11, że M12. I drugie pytanko przy ściąganiu głowicy lepiej odkręcić cały dolot i wydech czy tylko sama rurę na dole. Jeśli sama rurę ktoś ma jakiś dobry patent na te śruby bo trochę tam ciasno:) z góry wielkie dzięki za pomoc
Najlepiej zwalać kolektory, ewentualnie odkręcić portki od kolektora wydechowego a ssący zostawić wtedy ale jest ciaśniej, klucz tam to jest spline m12.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum