Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
co pierwsze zamontowac rozporki czy gwint
Autor Wiadomość
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-08, 19:45   co pierwsze zamontowac rozporki czy gwint

witam mam pytanie kupilem gwint i rozporki, i teraz mam dylemat czy na seryjnym zawieszeniu powinienem nawiercac dziury i zakladac rozporki, czy najpierw zalozyc gwint a pozniej dopiero rozporki? a moze nie ma roznicy?
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-03-08, 19:48   

Karoseria nie jest z plasteliny nic się nie stanie ;) Obojętnie jak założysz. Ostatnio zakładałem do siebie rozpórkę po wymianie silnika i tak samo śruby wchodziły na glebie jak i na podnośniku.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-08, 20:00   

dziekuje bardzo za informacje, ceni sie informacje kogos kto wykonal juz taka operacje :) swoja droga swietna ventka! a tak przy okazji szukam polowki hokeja szerokiego od strony pasazera moze wiesz cos na ten temat?
_________________

 
 
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-08, 20:14   

a sruby kupic jakies wzmacniane czy moga byc zwykle z ciastoramy?
_________________

 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-03-08, 20:26   

zwykłe...rozpórka działa na przeciążenia więc nie ma znaczenia co pierwsze....Jedynie będziesz czół różnice jak byś latał na sztywnym bez rozpórek a potem z ....buda z nimi jest sztywniejsza...
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-03-08, 20:39   

Ja w kielichu mam m8 8.8 twarde i jest ok.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-09, 07:23   

a to nie jest czasem tak ze na gwincie kielichy schodza sie lekko ku silnikowi?
_________________

 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-03-09, 07:44   

no tak jest dlatego mówię że po założeniu jest sztywniej i działają na przeciążenia...przecież od razu kielich ci się nie zejdzie tylko podczas jakiegoś przejazdu np zjazd z progu,wzniesienie dziura ostre skręty itp... ;)
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-09, 09:23   

z tego co się orientuje można założyć 3 rozpórki ?
przód góra
tył góra
i tył dół

pod każdą z nich trzeba wiercić dziury ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-03-09, 10:35   

majkel00230 napisał/a:
z tego co się orientuje można założyć 3 rozpórki ?
przód góra
tył góra
i tył dół

pod każdą z nich trzeba wiercić dziury ?


Przód dół też jest.

Pytanie które z nich rzeczywiście warto dawać ;)
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-09, 10:46   

domyślałem się że przód dół też ale nie byłem pewny.
ale co z tym wierceniem ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-03-09, 11:55   

góry tylko żaden z was nie ma ponad ileś koni pod maską i nie lata nie wiadomo jak....także doły bez sensu
_________________
Grupa Mazowiecka
Ostatnio zmieniony przez Wydym 2015-03-09, 11:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-09, 12:02   

a przy 200 K M ?:P

no ale dalej nie wiem czy przy kazdej jest wiercenie ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2015-03-09, 12:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-03-09, 13:22   

Cały czas jak widzę temat o rozpórce górnej tył to mi się śmiać chce. Połóżcie sobie panowie oparcie kanapy, podnieście trochę deskę za nią i zobaczcie co tam jest i jak jest poprowadzone, a potem myślcie o rozpórce na tył. O tylnej dolnej jeszcze nie słyszałem i nie widziałem, przód dolna to tak jak pisze Wydym, kto ventką lata nie wiadomo po ile i jak na sportowo.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2015-03-09, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-09, 13:28   

no ale co z tą tylną górną ? o co ci chodzi z tym poprowadzeniem
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-03-09, 13:28   

Dół tył stabilizator można dołożyć jak jest w vr itp ....
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-03-09, 19:00   

Tylna gorna to absurd przecież jest wzmocnienie tam gdzie polka lezy noi po co tam rozporka? ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-03-09, 20:11   

jesli mowa o rozpórkach to do tdi jest jakas inna czy podejdzie zwykla od benzyniaka
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2015-03-09, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-09, 20:45   

ja mialem w swoim vencie dorna na tyle :) moze nie byla potrzebna ale tez nie zauwazylem zeby mi przeszkadzala w czyms :) najsmieszniejsze jest to ze po poltorej roku od sprzedazy auta rozporki wrcily do mnie za smieszne pieniadze :) obydwie wiechersa stalowe

wracajac do tematu...czyli moge najpierw zamontowac rozporki a za jaki czas gwint? i nic ie nie stanie?
_________________

Ostatnio zmieniony przez muchomorek165 2015-03-12, 17:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-03-09, 20:55   

kielbasssa pakuj rozporke a potem gwint i nic się nie stanie ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-03-09, 21:13   

Pisałem już, przecież samochody nie są z plasteliny i Wydym, wyjaśnił kiedy rozpórki najbardziej się przydają. Obojętnie jak i co zakładaj i tyle.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-03-09, 22:34   

rozpórka na przód sie przydaje jak masz gwint, bo bez niej czasem lubi pęknąć szyba przednia ;)
mi by sie byle jakie rozpórki przydały bo ja jeżdżę jak wariat :D hehe
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-10, 02:30   

a co z teoria zakladania rozporek? na podniesionym aucie czy z kolami dotykajacymi podloza?
_________________

 
 
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-10, 02:30   

a co z teoria zakladania rozporek? na podniesionym aucie czy z kolami dotykajacymi podloza?
_________________

 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-03-10, 07:51   

Po co powtarzasz to samo pytanie? Dostałeś w temacie wyczerpujące odpowiedzi na ten temat a dalej drążysz. Pisałem w 1 odpowiedzi że zakładałem tak i tak i jest bez różnicy.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
kielbasssa 
Zapalony Ventkarz
kielbassssssa



Silnik: 1.8 ABS
Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 232
Skąd: ZST
Wysłany: 2015-03-11, 00:51   

pierwotne pytanie brzmialo czy na seryjnym zawieszeniu powinienem nawiercac dziury i zakladac rozporki, czy najpierw zalozyc gwint a pozniej dopiero rozporki? a moze nie ma roznicy?

a w drugim pytaniu chodzilo mi juz o to czy na podniesionym aucie czy z kolami dotykajacymi podloza?

dwa rozne pytanie, na pierwsze znam odpowiedz ale na drugie wiem ze jest duzoteorii
_________________

 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-03-14, 15:43   

warto to przeczytac http://www.motofakty.pl/a...awieszenia.html
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2015-03-14, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 10