Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-20, 15:03
Polibo, ja wychodzę z założenia, że lepiej kupić używkę ale oryginalną niż nowy zamiennik - oczywiście nie we wszystkich, w częściach typu końcówki drążków, klocki itp nigdy nie kupuje używek, ale coś takiego lepiej kupić używkę a oryginalną VW. Ja tak się naciołem raz jak padł im kierunkowskaz, tzn manetki. Kupiłem nówkę zamiennik, pochodził roki i parę dni po gwarancji zaczął świrować. I tak jak działał to tak dziwnie chodził, ciężko, przeskakiwało. Po tym fakcie kupiłem na allegro używkę z Vento, chodzi do tej pory i od razu po założeniu widać było różnicę w wyglądzie i jakości wykonania do tego nowego zamiennika. A co najlepsze to był zamiennik niemieckiej produkcji, także reasumując, czasami lepiej wziąć dobrą używkę oryginalesa niż nowy zamiennik.
Z tym że za dużo roboty z tym przekładaniem. Poszedłem na łatwiznę i kupiłem używkę z alegro BOSCHA a miałem AEG.
Stąd pytanie vw wrzucał jakie miał czy zależnie od rocznika
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-12-21, 10:44
Polibo napisał/a:
vw wrzucał jakie miał czy zależnie od rocznika
podejrzewam, że zależało to od wielu czynników. To jest jak z układem zapłonowym, w silnikach 1,8 66KW były 2 rodzaje:Bosch i Ducelier (nie znam francuskiego, więc mogłem się pomylić w pisowni) i do tej pory nikt mi nie potrafił wytłumaczyć od czego to zależało, bo widziałem w różnych rocznikach obydwa rozwiązania, także kit wie, co VW myślało sobie zakładając różne części
Na pierwszym polozeniu nawiewu nie czuc ze dmuchawa chodzi, dopiero 2,3,4. Wczym tkwi usterka , co moglo sie zepsuc-spalic?Moze ktos juz mial taka usterke i naprawial.Pozdrawiam
witam, mój problem polega na tym, że nawiew na każdym ustawieniu pokrętła wieje tak słabo jak na jedynce. jak np daję na 3 lub 4 to owszem, zaczyna głośniej huczeć ale nie idzie za tym intensywność wiania. co do temperatury to jest ok. dodam, że nie wieje w żadnym z ustawien - wszystko jedno czy ustawię na szybę czy na kierowcę, to huczy a nie wieje. zbliza sie jesień i boję się zaparowanych szyb. proszę o poradę!
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-08, 10:39
Odkręć panel nawiewów. Poprostu albo urwała się albo odpięła linka odpowiedzialna za otwieranie/zamykanie klapy od nawiewów. Miałem podobnie, u mnie niestety złamało się i musiałem kupić nowy panel nawiewów, ale może poprostu sie odpieła... Poprostu masz zamknięty obieg i chociaż dmuchawa dmucha nawet z max siłą to jak masz zamknięty obieg to nie ma jak to powietrze wylecieć na zewnątrz.
dziękuję. tak zrobię. nie mam pojęcia czym się różni dmuchawa od thermatronicu a przeczytalem tu wiekszosc postów i jedni Forumowicze mówią o linkach a na to inni, że nie ma lienk bo jest elektronika. ja mam stare Vento z 92 r wiec pewnie linki?
odkręce tak jak radzisz Spyro.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-09, 09:21
bruno napisał/a:
czym się różni dmuchawa od thermatronicu
Thermotronic to urządzenie dzięki któemu możesz ustawić sobie temperaturę grzania w aucie, coś jak klimatyzacja ale w drugą stronę, czyli tylko temp ciepła.
Rocznik nie ma znaczenia tylko wyposażenie autka. Jeśłi miałbyś Thermotronic to widniał by takowy napis na panelu ogrzewania.
Co do demontażu panelu ogrzewania jest krok po kroku w dziale porady w poradzie nt. wymiany nagrzewnicy.
Spyro szok! jestem pełen podziwu! nigdy nie widziałem tak rozebranej Ventki! chyba baym jej spowrotem nie poskładał! ale pierwsze elementy opisu są jak znalazł dla mnie! pozdraiwam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum