Witam!
Konto na forum założyłem niedawno, po przypadkowej rozmovwie pod Biedrą w Czewie z użytkownikiem Heavy
Vento posiadam od czerwca tego roku i jest to mój pierwszy własny samochód
Auto kupiłem z grubsza już porobione...
Rocznik: 1995
Silnik: AAZ 1,9 TD 75km
Hamulce: przód tarcze, tył bębny
Układ wydechowy: Końcowy swap od TDI na dwururce
Nadwozie: lakier LC6P, średnia dokładka, grill starego typu w czarnym macie, przedni zderzak US, tylna blenda US z tablicą, tylna szyba ze stopem US Lampy przednie hella smoked, tylne black-red Hella ,halogeny Hella,, kierunki w zderzak pomarańcze ZKW ,boczne dymne, czarne listwy drzwi, listwy zderzaka w kolor, nadkola tył zaklepane.
Koła: Keskin KT1 16" 2x9j ET25 i 2x7,5j ET35 + 2cm na to opony odpowiednio Pirelli P Zero Nero 195/40 oraz Nankang NSII 165/45
Zawieszenie: gewinde TA Technix + rozpórka przód własnego pomysłu
Audio: głośniki na przód limitowane dla MKlll Pioneera w podszybiu MID-HIGH z wypukłymi maskownicami w drzwiach TS-H1AT 150W ,w tylnych drzwiach HERTZ DSK 165 z tweeterami ,radio Pioneer DEH-2320UB.
Wyposażenie: CL więc szału nie ma.. szyber i to chyba wszystko z udogodnień w oryginale Dołożony halogen, obicie bagażnika z bogatszych wersji...
Planów wymieniać nie będę bo jest mnóstwo pomysłów!
Później zamówiłem materiały do bagażnika
Następnie Vento położyło się na takich oto kołach Wersja do mechanika
Ostatnio ogarniałem halogeny z blendami
Rozpórka:
A tutaj najbardziej rozpoznawalne miejsce Częstochowskich Vagowiczów - 3 aleja
Zdjęcia takiej sobie jakości, robione telefonem :/
Obecnie jeżdżę bez podsufitki, do zrobienia jest szyber, a podsufitkę i słupki chcę lekko pomodzić
Najprawdopodobniej Keskiny na sprzedaż...
Obecnie tak to wygląda:
Ostatnio zmieniony przez cycu 2014-11-12, 20:17, w całości zmieniany 1 raz
Powiem tak.. wszystko jest fajnie, ale od samego kupna dręczy mnie jeden temat!
Z resztą co tu pisać, zobaczcie zdjęcie i sami zczaicie co jest grane..
Auta nie ściąga w żadną stronę, pod względem prowadzenia nie ma problemów, ale wizualnie jest różnica. Z prawej między koło a nadkole palce nie wejdą, z lewej już trochę tak, różnica dosłowni kilku mm ale widoczna gołym okiem, co mnie drażni!
U mnie wymiana i regulacja belki na fasolkach nawet nie pomogła. Tak czy siak nie pierwszy raz się z tym spotykam, na forach też już czytałem że tak jest w vw.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-11-14, 19:25
Po poście tom cio, z ciekawości pomierzyłem dziś u siebie i u mnie jest idealnie po środku, więc to chyba norma nie jest. Wiadomo......na belce są regulacje....no i inna kwestia.....czyli ruda.....jak ktoś miał wstawiane reperaturki z tyłu to też różnie z tym mogło być.
Paweł J., u mnie jak jeszcze serią był też było nie równo, bity nie był, wstawiane wcześniej też nic nie było, świeżo z niemcowni wtedy przyjechał więc i wielkie dziury raczej omijał. Więc może inaczej: są ventki gdzie jest idealnie równo, a są takie gdzie jest nie równo Na vwgolf był topic jak gościu położył IV na powietrzu i miał nierówno tak jak tutaj.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-11-14, 22:37
Wtrace się troszkę Pawel J. przyjedź zaloz moje felgi na tyl a ku twojemu zdziwieniu zobaczysz ze jest tak samo jak u kolegi cycu, tak wiem mierzyles itd. Kurcze tylko czemu ja tez tak mam z tej strony i kolega Bimber ? Watpie żeby wszystkie ventki były bite itd. Mój ani nie bity i nic wstawiane nie było ten typ tak ma po prostu i tak poważnie zauwazylem to tez w golfach i innych ventach
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-11-15, 08:04
Nie muszę zakładać Twoich fel......mierzyłem/przykładałem pręt i z obu stroni mam 2-3mm luzu od rantu błotnika z jednej jak i drugiej strony. A co z przednimi kołami w takim razie Przednie prawe też bardziej wystaje czy samochód robi 4 ślady
Szukałem też informacji na ten temat, ale różne opinie były.. Już myślałem, że auto po jakimś grubszym dzwonie czy cooś. Później twierdziłem, że nadkola są nierówne, ale po zrobieniu obu, okazało się, że są takie same Głupia sprawa w takim razie, więc jak to nie wina belki, to trzeba zarzucić dystansem i tyle.
A przód jest tak jak powinno być
cycu, SIema dziwi mnie ze dopiero teraz zobaczyłem Twój wątek ;p fajnie ze sie dałeś namówić na to forum to vento jest eleganckie mi się podoba i to bardzo, te corvetty są mega powodzenia w modach
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
cycu, SIema dziwi mnie ze dopiero teraz zobaczyłem Twój wątek ;p fajnie ze sie dałeś namówić na to forum to vento jest eleganckie mi się podoba i to bardzo, te corvetty są mega powodzenia w modach
Siema sieema, haha no późno późno bo na forum konto zrobiłem jakoś zaraz po tym jak gadaliśmy Dzięki za dobre słowo, przyda się!
Fajnie, że się podobają
Rozmiary to 4x9,5j ET56 na tym oponka 215/35 Continentala
tomek87 napisał/a:
Piękne koła, od zawsze o takich marzyłem
No właśnie szukałem czegoś nietypowego... i chyba to właśnie takie jest
cycu, szkoda tylko ze pod maską ubogi aaz niby jedzie ale to wciąż nie jest to ale ogólnie jest mega kozak
na tył jeszcze mały dystansik i to uzupełnienia całości lekki kąt i już by była całkiem malinka
zapraszam również na mój temat
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
cycu, szkoda tylko ze pod maską ubogi aaz niby jedzie ale to wciąż nie jest to ale ogólnie jest mega kozak
na tył jeszcze mały dystansik i to uzupełnienia całości lekki kąt i już by była całkiem malinka
zapraszam również na mój temat
Jak narazie AAZ, może wpadnie kiedyś coś mocniejszego A teraz chociaż ekonomicznie się toczy
Dziękóówa!
Cytat:
jak dla mnie to nie masz co tu robić prócz może wymiany motoru
Zawsze się coś znajdzie, chociażby dokończenie wizji USA, ogarnięcie wnętrza, pełno możliwości!
Cytat:
ciekaw jestem jak upchniesz to 9,5 z przodu
dobry fur, jedynie czarne listwy drzwiowe zupełnie mi się nie podobają
Się okaże haha Wychodziły takie w oryginale też i mi to nie przeszkadza.. chyba że dałbym progi, sierpy od GT to wtedy mogą iść w lakier
A teraz trochę świeżości!
Do Vento mam nowe graty, czyli pełny swap z VRa....hamulców jak narazie!
Jeszcze nie założone bo trzeba wszystko odświeżyć i doprowadzić do stanu użyteczności! Tak czy inaczej, w podwoziu zrobi się czerwono
W miedzy czasie trzeba zrolować przednie nadkola żeby jakoś upchnąć te koła
Jak już spasuję koło to zajmę się pewnie środkiem, czyli trochu alcantary się pojawi
Jakieś fotki wrzucę ale już nie dzisiaj bo padam na twarz
Witaaajcie, mnie trochę nie było, ale mało czasu na wszystko
Jakieś fotki powstawiam jak ogarnę kabel, po nocy mi się teraz nie chce szukać...
Heble na aucie, koła również, jak widać na Nysę zajechał
Niestety obecnie przód jest w pozytywie...a i tak ledwo trochę palca wsadzi się między felgę a nakrętkę gewinde Najpierw ustawiliśmy negatyw na przodzie ale gwint był podkręcony wyżej i jakoś to się zgrało, ledwo paznokieć wtedy wchodził, ale podczas jazdy, głównie przy przyspieszaniu miał dziwne pukania, ale felga nie obcierała :O Zrobiłem zbieżność, dalej to samo, szukaliśmy bez skutku aż w końcu daliśmy kąty pionowo na próbę i hałas ustał. Jednak nie wygląda to zbyt estetycznie i znowu trza się pobawić kątami, żeby schować te laczki w nadkolach, co nie jest łatwe
Hamować hamuje, jednak tył nie łapie jak powinien... wszystko przed montażem wyczyszczone, sprawdzone, działało jak należy, na aucie jednak ręczny słabo trzyma i przy hamowaniu też tył słabo łapie..
Silnik: 1,9D-TDI
Dołączył: 15 Sie 2014 Posty: 135 Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-07-30, 01:43
Rolowałem przód i uważaj na wzmocnienia do przykręcenia nadkola wewnętrznego bo łatwo pofalować błotnik - u mnie jeden z niewiedzy właśnie ma małą fale dunaju
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum