Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Autor Wiadomość
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 394
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2019-05-20, 22:46   

jak odpowietrzyc hamulce z abs bo mam takiego golfa IV i brak hamulcow z tylu tarcze i klocki OK plyn niby czysty i nie hamuje :( :(
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
Aezmo 
Niedzielny kierowca
jettaclub.pl



Silnik: 1.9 2.0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 66
Skąd: GWE
Wysłany: 2019-06-09, 10:57   

Praktycznie tak samo jak przy zwykłym układzie(czyli bez ABSu) - odkręcasz korek na zbiorniku płynu hamulcowego, spuszczasz płyn zaczynając od najdalszego koła(prawy tył -> lewy tył -> prawy przód -> lewy przód). Przy ABSie najlepiej włączyć zapłon przed rozpoczęciem odpowietrzania, są osoby które twierdzą że ABS powinno się odpowietrzać "krzyżowo"(tj. prawy tył -> lewy przód -> lewy tył -> prawy przód) ale w mojej opinii nie ma to większego znaczenia.
Jeśli dobrze odpowietrzysz układ, jarzma nie mają zapieczonych prowadnic, tłoczki ładnie "chodzą" a tarcze i klocki masz zdrowe to wszystko powinno być OK. Jeśli problem będzie dalej występować sprawdź korektor siły hamowania, w jego miejsce można dla testu założyć mufy/łączniki.
_________________
Aktualnie: Jetta A2 90' 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | Audi 80 B4 94' 2.0 ABK
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 25
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2161
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2019-06-10, 14:44   

Aezmo, w golfie 4 mysle ze prozno szukac korektora sily hamowania. Ja zawsze odpowietrzam vagiem i duzo to przyspiesza. Sprawdz czy nie ma odpowietrznikow na pompie abs.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Aezmo 
Niedzielny kierowca
jettaclub.pl



Silnik: 1.9 2.0
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 66
Skąd: GWE
Wysłany: 2019-06-11, 06:38   

Też tak myślałem, ale ETKA podaje numer 1H0612151 dla MK4 z hamulcami bębnowymi, oraz 1H0612151C dla MK4 z hamulcami tarczowymi.
Z autopsji wiem, że nowszy układ, tj. pompa Teves 20GI ma wbudowany korektor siły hamowania.
_________________
Aktualnie: Jetta A2 90' 1.6 JP -> 1.9 1Z+ | Audi 80 B4 94' 2.0 ABK
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 394
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2019-06-11, 19:12   

Racja kolrektora sily chamowania brak ale wymiana na nowe klocki i tarcze zalatwila sprawe.Choc stare wygladaly na dobre grubosc tarczy byla prawie 9mm jak nowej.Takze temat zalatwiony Dzieki
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13