Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 14:52
Drzy na wolnych obrotach!!!
Autor Wiadomość
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2007-09-25, 16:32   Drzy na wolnych obrotach!!!

Witam!Mam pytanie moje ventko 1.8 na wolnych obrotach leko drzy,obroty sa stale w czsie jazdy dolegliwosc ustaje?Wymienilem swiece, jedna byla podpalona,nie pomoglo przewody maja dobra przewodnosc sprawdzal elektryk.Co mozna jeszcze zrobic?Moze ktos spodkal sie z czyms takim?
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-25, 22:23   

Co masz na myśle lekko drży? Odepnij czujnik temperatury i zapal go , poza tym to drżenie skąd nadchodzi? Może tłumik dotyka podłogi i to jest powodem drżenia. Opisz troszke dokładniej.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2007-09-26, 16:18   

Silnik nie pracujr rowno.A drzenie wyczuwalne jest gdy siedzisz za kierownica.Nie jest to zwiozane napewno z ukladem wydechowym.To niejest zaden stuk a raczej delikatne szarpanie przechodzace w drzeni .Gdy odpalsz zimny silnik nie ma drzena gdy silnik sie zagrzeje i samochod jest na wolnym biegu zaczyna sie gdy leko przygazujesz uspokaja sie.Puscisz noge z gazu i problem wraca.Zawsze na cieplym silniku i na wolnych obrotach.Nie mam problemu z rozruchem ani nic takiego.Jak by co to cos jeszcze dopowiem.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-26, 17:47   

Jak na wolnych obrotach to jeszcze dwie rzeczy: silniczek krokowy oraz czujnik halla, obydw powodują nierówne obroty na biegu jałowym i mogą też drżenie, tylko czy Ty masz równe obroty czy nie?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2007-09-26, 18:13   

Jak najbardziej obroty zawsze rowne na jalowym biegu.
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-09-27, 23:45   

poduszka silnika ci mogla pasc...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-10-02, 13:23   

Tez mam taki objaw z tym ,ze wydaje sie,ze powodem sa lekko za niskie obroty biegu jalowego po rozgrzaniu silnika ,nie wiedziec czenu utrzymuja sie na poziomie okolo 850 na min.Jak lekutko dotkne gazu i podwyzsze do 900 czyli jedna kreska przed 1000 (a tak mialem wczesniej)objaw znika i wszystko jest good.Czyli wnosze ze te obroty sa juz za niskie i stad te drgania.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2007-10-04, 23:17   

Znalazlem przyczyne mojego problemu!!! :hura: Nieuwierzycie gdzie tkwil problem?Mianowicie krutki przewud gumowu do serwa, ten wykrzywiony tak ze 15 stopni byl przeciety ale tak ze na pierwszy zut oka bylo ok.Ale jak rozchylilem sonsiedni przewud zagadka wyszla na jaw.Jak dziure zatkam to git, wszystko sie uspokaja.Wiec mysle ze problem mam z glowy.Dlatego na 4 tloku bylo mniejsze cisnienie o 1.5 atmoswery niz na pozostalych.Podobno staly numer w vento.Tak doradzil mi stary fachman w warsztacie,mial racje!Pozdrawiam.
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-10-05, 08:42   

Gumowy czy plastikowy?Bo u mnie (jesli o tym samym mowimy)to jest ale taki jak plastik,dosyc twardy.Zarzuc fotke to obejrze czy to ten sam.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2007-10-05, 09:27   

Ten drugi przewod to tak jak mowisz jes z twardego plastiku i ten byl ok ale nad nim jes inny gumowy i ten mial dziure ,a nie bylo jej widac bo twardy przewod zaslanial .
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-10-05, 11:15   

Acha,dziekuje za porade sprawdze jak to sie ma u mnie.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-09-28, 16:42   

Jako że po 2 latach spokoju sytuacja nieoczekiwanie powtórzyła się postanowiłem odswierzyc temat jednocześnie wrzucając kilka fotek umiejscowienia owej nieszczęśliwej gumowej rurki... która stała sie moim utrapieniem a na dzień dzisiejszy wygląda tak :

a to jej miejsce w komorze silnika:

Panowie jeżeli komuś na wolnych obrotach samochód drży, szarpie a obroty są stałe po dodaniu gazu sytuacja wraca do normalności warto sprawdzić gumowa rurkę przedstawiona powyżej która jest sprawca dziwnych zachowań auta :(
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2009-09-28, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-28, 17:15   

krzeszak, :oklaski: :oklaski: :oklaski: bardzo dobrze ze o tym piszesz na forum....zawsze moze sie to komuś przydac

:poklon: :poklon: :poklon:

Pamiętam jak o tym przewodzie gadaliśmy gdy byłes w PL ;)
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2009-10-20, 11:02   

Ja mam podobny problem tzn. na wolnych obrotach praca silnika równa ale jest drżenie kierownicy, deski rozdzielczej itp. Przyjrzałem się wczoraj temu wężykowi o którym mowa wyżej i okazało się że jest ok. Ale obok jest jeszcze taki potrójny (zdjęcie nr 4 wyżej) Zacząłem go wyginać i okazało się że wygląda jak sito. Dosłownie. A na pierwszy rzut oka też wygląda w porządku. Klejenie go taśmą nic nie zmieniło.... :(
I jeszcze jedna rzecz. Przy odpalonym silniku słychać delikatne ssssssssssssssss......
Udało mi się to zlokalizować i wychodzi na monowtrysk bo jak nim poruszę albo docisnę to przestaje syczeć. Konieczna jest wymiana uszczelki pod nim czy może wystarczy dokręcić albo uszczelnić.....??? Proszę o jakieś instrukcję bo przez wyszukiwarkę jakoś mi nie szło. Dzięki z góry. :kwiatek: :)
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2009-10-20, 16:55   

Masz walnieta gume pod monowtryskiem,nalezy wymienic na nowa poniewaz w chwili obecnej ssie lewe powietrze co powoduje falowanie lub zanizenie obrotow na biegu jalowym.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-10-20, 17:32   

Wymiana jest prosta, obejdzie się bez szczególnych iinstrukcji, a jesli potrzebujesz to znajdziesz taką np na forum golfa
_________________

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-10-20, 22:37   

hose,- wymię ten trójnik jak jest sparciały i tak jak CichyEska, pisze
CichyEska napisał/a:
walnieta gume pod monowtryskiemssie stad lewe powietrze co powoduje falowanie lub zanizenie obrotow na biegu jalowym,

stad sie bieze
hose napisał/a:
. Przy odpalonym silniku słychać delikatne ssssssssssssssss......
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2009-10-20, 22:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2009-10-21, 08:28   

Dzisiaj prowadzę samochód do speca. Bo byłem w kilku sklepach i wszędzie robili na mnie taaaaaaakie oczy jak pytałem o tą uszczelkę. A mechanik mówił że już kilka razy robił coś takiego. Przy okazji załatwi parę innych rzeczy.
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-21, 08:34   

Z tego co słyszałem to tej uszczelki nie ma do kupna....po prostu składa sie to na silikon.

hose, do kogo prowadzisz furkę ?? To Ty w innym temacie pytałes o namiary na dobrego mechanika ??
 
 
hose 
Zapalony Ventkarz



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 438
Skąd: lublin
Wysłany: 2009-10-21, 08:39   

To nie ja pytałem. Mam dobrego znajomego co robi wszystkie samochody z mojego domu :)
_________________
było cuore 850ccm "torpedo", był escort 1.6 16V, vento 1.8 też było http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6869 jest a4b5v6
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-10-21, 09:35   

To się nazywa podstawa wtrysku i jest powszechnie dostępne w sklepach. Na silkon to można poskładać ze sobą górną i dolną część zespołu wtryskowego - w górnej jest wtryskiwacz, w dolnej przepustnica.
_________________

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2010-04-08, 20:31   

No i dzisiaj po raz 3 wymieniałem nieszczęsna rurkę :( ... wprawdzie ta była cala lecz gdy nagrzeje się komora silnika rurka pod wpływem temperatury zaciskała się na środku , na zimnym odpuszczała i wracała do poprzedniej formy... stwierdziłem ze to chyba nie za bardzo i korzystając z wiosennej aury(-1C) wymieniłem na inna grubsza i olejoodporna mam nadzieje ze szybko nie będę wracał do tego tematu ,zobaczę co będzie działo się po jakim czasie i przejechanych kilkudziesięciu kilometrach.
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2010-04-08, 22:29   

krzeszak napisał/a:
i korzystając z wiosennej aury(-1C)

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9