chodzi o to ze podczas np wlaczenai swiatel czy nawiewu, ogrzewania szyby czy nawet kierunkowskazu slychac jak silnik zaczyna glosniej pracowac i bardziej drży nie spada tam poweidzmy o 50 czy tam 100 obrt, nawet nic nie widac zeby spadaly poprostu glosniej chodzi, czy jest moze regulator napiecia w TDI?? moze to byc przyczyna ze pod obciazeniem glosniej prauje?? Nie przeszkadza to w jeździe ale drazni mnie to ze jak wlacze kierunek to mam taki przerywany dzwiek silnika raz mruczy raz cicho
Silnik: 1Z Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 53 Skąd: piekary śl
Wysłany: 2007-12-09, 14:32
witam! każdy alternator pod obciążeniem stawia silnikowi większy "opór" a co za tym idzie obroty silnika mają prawo nieznacznie spaść. osobiście sprawdziłbym naciąg paska a także stan łożysk alternatora. co do aku wydaje mi się że w tym przypadku nie ma on nic do rzeczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum