Przy wysokich obrotach wystrzelila mi pewna czesc przy silniku (nie wiem co to bylo, jakis korek?) zostala tylko dziura, zaznaczylem ja na zdjeciu. jest to silnik 1.8 benzyna. ojciec mowi aby to zatkac zwyklym korkiem od szampana ja sie jednak obawiam z takim rozwiazaniem wybrac gdzies dalej. prosba do was aby ktos opisal lub zrobil zdjecie tego co tam bylo. chetnie tez odkupie jesli posiada to ktos w zapasie
Witam!Sprawdzalem u siebie w ventce 1.8 55KW 93r. u mnie nie ma tego ustrojstwa jest jednolita rura bez tego otworu od gory.Wiec nie pomoge zabardzo.Moze faktycznie wystrzelila jakas zaslepka.
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-01-09, 12:17
zaslepka zwykla do kupienia za 8 zl bodajze... dostajesz wlasnie ta zaslepke i taka wsowke, ktora japrzytrzymuje i oring oczywiscie. nie polecam zatykania korkiem od szampana sam kiedys zakleilem poksylina jak mi sie spieszylo a w kolicy nie bylo nigdzie w motoryzacyjnym i wystrzelilo mi w trasie podczas upalu-na szczescie auwazylem pare spod maski i wiekszych szkod nie bylo... idziesz do pierwszego lepszego motoryzacyjnego i prosisz o zaslepke do krocca od wody przy VW albo o zaslepke do trojnika-jakos tak prosisz. na allegro nie widze niestety, ale napewno cos znajdziesz.
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-01-09, 13:15
To zwykła zaślepka od trójnika w którym jest czujnik temperatury. Skoro Ci to wywaliło to napewno Ci Ucieka płym. Kup ową zaślepke i po problemie. Ja bym tego nie łatał domowymi sposobami...
[ Dodano: 2008-01-09, 13:20 ]
krzeszak napisał/a:
u siebie w ventce 1.8 55KW 93r. u mnie nie ma tego ustrojstwa jest jednolita rura bez tego otworu
Jest tak prawdopodobnie dlatego że masz oryginalny trójnik. Ja też miałem kiedyś z jedną dziurą na czujnik, jak mi padł to założyłem na dwie dziury bo na jedną cięzko dostać. Jak kupujesz trójnik na dwie dziury to w zestawie masz zaślepkę-----przynajmniej ja tak miałem....
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-01-11, 11:43
Jak najszybciej to kup bo jeździsz prawie bez płynu...
Tygrysisko napisał/a:
Jest tak prawdopodobnie dlatego że masz oryginalny trójnik. Ja też miałem kiedyś z jedną dziurą na czujnik, jak mi padł to założyłem na dwie dziury bo na jedną cięzko dostać. Jak kupujesz trójnik na dwie dziury to w zestawie masz zaślepkę-----przynajmniej ja tak miałem....
Tez to przechodziłem, niestety podróbki są takie, nie widziałem jeszcze takiej której nie trzeba by było zaślepiać.
Silnik: 1,8 ABS 90 K Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 334 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-01-13, 08:45
A ja tam wsadzilem 2-gi czujnik temperatury,jak mi siadzie ten stary to tylko kostke przepne:-)Zaslepka 8 zl czujnik 20 uzywany z golfa 3 i o 12 zl mam sie glowic co zrobic jak padnie dajmy na to na trasie?
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum