Witam wszystkich.Czy jestescie panowie w stanie wymienic co musze kupic do przodu tzn wszystkie gumy jak sie nazywaja i inne gadzety bo mi przodek stuka?
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2008-02-04, 10:55
Kurde kupowałem te elementy ale jakoś teraz nie pamętam jak się konkretnie nazywają, a robiłem cały przód łącznie z amorkami, ale skleroza, wstyd się przyznać
[ Dodano: 2008-02-04, 10:57 ]
Mam w domu paragony to jakby nikt nie napisał co jak się nazywa to Ci jak wróce z roboty napiszę
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2008-02-04, 11:04
Dobra spoko ceny też Ci wrzuce,nie ma problemu, u mnie jak narazie sprawuje sie spoko, to były niemieckiej produkcji (chyba) zamienniki. także po południu masz wrzucone,na PW Ci napiusać czy na forum
Silnik: 1,8 ABS 90 K Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 334 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-02-04, 16:04
misiek napisał/a:
Dobra spoko ceny też Ci wrzuce,nie ma problemu, u mnie jak narazie sprawuje sie spoko, to były niemieckiej produkcji (chyba) zamienniki. także po południu masz wrzucone,na PW Ci napiusać czy na forum
Wszystko jedno ale na forum lepiej bo sie moze komu przyda
[ Dodano: 2008-02-04, 16:10 ]
I jeszcze napiszcie co jest konieczne oprocz amorow i sprezyn.Te podstawowe rzeczy co sie wymienia.
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2008-02-04, 17:31
No więc ceny: tuleja wahacza przednia 13,12zł(2sztuki), tuleja wahacza tylna23,94zł(2 sztuki), przegub kulowy 57,94zł(2 sztuki), tulejki metalowe 2,18zł(2 sztuki), potrzebne do tulei tylnych,łączników drążka stabilizatora nie wymieniałem bo nie było takiej potrzeby. No oprócz amorków ja wymieniłem łożyska oporowe, zderzak gumowy (ogranicznik ugięcia sprężyny) i gumową osłonę amortyzatora.Bez tych dwóch(zderzaka i osłony) szkoda roboty to chroni amorek, a te łożyska to jeśli nie mają luzu to nie trzeba, ale jak już robisz i masz na wierzchu to dlaczego nie Ja za amorki Monroe na przód dałem 280zł za 2 sztuki osłona amortyzatora na przód 69,52zł , łożyska oporowe 2sztuki 64,84zł.
Ale musisz sprawdzić ceny bo ja to robiłem na przełomie sierpnia i września
Silnik: 1.8 ABS +LPG Pomógł: 18 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 620 Skąd: wielkopolska,okolice Kalisza
Wysłany: 2008-02-04, 20:01
Jeszcze zapomniałem Ci napisać że aby wymienić te tuleje po wyciągnięciu wahaczy na zewnątrz potrzebna będzie prasa do ich wyciśnięcia i wciśnięcia nowych, niestety wchodzą na wcisk
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-02-04, 21:48
a ja nie polecam ani imadła ani młotka, PRASA i tylko prasa. Różnica jest taka, że jak zrobią Ci to prasa to przejeździsz na tym sporo a ta ręczna robota to starczy Ci na 10-15 tys.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum