Silnik: 1,8 ABS 90 K Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 334 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-01-21, 13:53
Ja mialem najlepszy ubaw bo zaraz po sprowadzeniu podjechalem do Starostwa po dowod rej i jak wysiadalem to mnie "kopnal"Wsiadam po wyjsciu z nowym dowodem a tu dupa,ani zapalic ani zakrecic ani popchnac,Po kablach od tego czujnika co sie przykladalo ta pastylke doszedlem do puchy imm.Patrze a tam mala kasa pancerna z kazdej strony zaspawana i fura kabli.Jak sie okazalo tylko 3 byly podlaczone do pompy ,zaplonu,i rozrusznika,kosztowalo mnie to 30 zl za paliwo zeby mnie gosc sciagnal,30 zl za odlaczenie ustrojstwa i 30 zl na relanium
[ Dodano: 2008-01-21, 13:54 ]
I 899 zl za alarm
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-01-21, 21:43
tylko spokoj moze nas ocalic... ja juz immobilizera fabrycznego tez nie mam (byl kiedys) odlaczony na rzecz alarmu i immobilizera co z tym alarmem byl... jakis scorpion czy cus
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Ja mam 1992 rok i też jest fabryczny immo. Jedyny problem w tym, że mam tylko jedną obudowę (brak zapasowej), taką, co trza dotknąć w jedno miejsce. Nie mam z nim żadnych problemów, ale czasami jest on dość upierdliwy i zastanawiam się nad jego wywaleniem.
Silnik: 1,8 ABS 90 K Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 334 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-01-21, 22:17
sebastian napisał/a:
Ja mam 1992 rok i też jest fabryczny immo. Jedyny problem w tym, że mam tylko jedną obudowę (brak zapasowej), taką, co trza dotknąć w jedno miejsce. Nie mam z nim żadnych problemów, ale czasami jest on dość upierdliwy i zastanawiam się nad jego wywaleniem.
No to masz czy nie?
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
No mam, oczywiście, ale ten dotykalski właśnie Z dotykaniem nigdy nie miałem też problemów - działa na dotyk, od razu Ale czasami człowiek się spieszy, szczególnie w mieście jak jeżdżę, trzeba szybko wsiąść i jechać, przekręcam stacyjkę a tu guzik - nie odpala, zapomnialem, że muszę dotknąć... I te dotykalskie coś mam tylko jedno. I dlaetgo też między innymi chciałbym to wywalić, a w jego miejsce włożyć jakiś alarm z centralnym na pilota
Silnik: 1Z Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 27 Mar 2006 Posty: 53 Skąd: piekary śl
Wysłany: 2008-01-22, 17:48
Panowie o co chodzi z tym dotykaniem? to były różne wersje immo? bo ja mam w kluczyku i niczego nie muszę dotykać i jak na razie działa(odpukać) bez zarzutu.
no a mnie dzis nowy problem wyniknoł, treoszke sie wnerwiłem bo nawet to mi jest potrzebne zwłaszcza zima pomaga, mianowicie abs mi przestał działać i sie świeci lampka, jak odłącze akumulator na pare chwil i ponownie go podłącze abs mi działa ale do chwili kiedy wyłącze samochód , potem znów go zapalam i juz świeci lampka i nima absu , wiecie moze co z tym zrobić??
Silnik: 1,8 ABS 90 K Pomógł: 4 razy Wiek: 47 Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 334 Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2008-01-28, 21:05
Powiem ci Jacamobil ze wystarczy schemat instalki el vento i znalezc punkty odpowiedzialne za zaplon rozrusznik i pompe paliwa,odpiac obce kable przy plytce bezpiecznikow bo pewnie byly ciete i zlutowac jak byly wczesniej.U mnie tak bylo przy oryginalnym immo
_________________ Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-03-07, 23:10
Uahahaha, ale sie ubawiłem po pachy Chyba pora spać, bo już sam nie dowidzę a tym bardziej nie pamiętam co sam pisałem jakiś czas temu
jjaarryy, trochę z tym roboty jest, nie pamiętam już jak to było u mnie ale chyba sami z kumplem elektrykiem coś kombinowaliśmy albo wogóle auto zawiozłem do elektryka, nie pamiętam już...
SPYRO: Ja mam 1992 i tez był i sporo mnie kosztowało męki jego posiadanie, po krótkim czasie wymontowany i tak do tej pory
U mnie ostatnio coraz częściej płata figla, da się go samemu odłączyćć ? albo gdzie go szukać ?
Ostatnio kolega z pracy przerabiał odłączenie immobilajzera w sienie. Kosztowało go to 200 zł bo coś trzeba było jeszcze w kompie zmieniać. Może Ventka ma inne rozwiązanie a fiat hmmmm wiadomo daleko mu do VW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum