Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-23, 09:30
mam problem z hamulcami
Autor Wiadomość
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-23, 16:12   

Nie odbijał mi ręczny, jedno koło było przyblokowane. Pojechałem do mechanika, zostawiłem samochód. Przeczyścił tłoczek. Hamulec po tej naprawie był bardziej miękki i niżej łapał. Powiedziałem mu to a on że nie wie co jest że 2x odpowietrzał i żeby jeździć zobaczyć jak będzie dalej. Wczoraj czyli po tygodniu jadę zakopianką, naciskam hamulec i jade dalej.....udało się zatrzymać hamując silnikiem i ręcznym. Otwieram machę a płynu zero. Opona przy tym robionym tłoczku cała mokra od płynu. Zostawiłem auto u lokalnego mechanika przy drodze i czekam na telefon. Co koleś mógł skopać?
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-06-23, 17:26   

mozliwe ze zle dokrecił odpowietrznik i wyciekł ci plyn albo uszkodził cylinderek
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-06-23, 18:34   

Mi w moim poprzednim aucie jak przewód wymieniałem to przy dokręcaniu odpowietrznika pękł cylinderek i były identyczne objawy...

Poldi napisał/a:
Pojechałem do mechanika, zostawiłem samochód


No i chyba to jest przyczyna....widać kolejny "fachowiec" w PL....Mechanik coś musiał skopać...albo odpowietrznik jest walniety, albo z cylinderka cieknie...Bo przewód to raczej nie bo jaby przewód to praktycznie hamulców by nie było.
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2008-06-23, 18:50   

jesli koles wyciągał całkiem tłoczka to przy ponownym montazu bardzo czesto się zdarza ze uszkadza się delikatnie oring uszczelniający cylinderka i wtedy w zaleznosci od uszkodzenia podcieka mniej lub wiecej i jak nie zczaimy defektu to przychodzą takie własnie momenty
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-06-23, 18:53   

No i przy takiej operacji jak przeczyszczenie tłoczka powinno się zastosowac zestaw naprawczy i wymienić wszystkie gumki i uszczelki...to tak jakby rozebrac silnik i złożyć go na stare uszczelki...
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-23, 20:22   

Tygrysisko napisał/a:
Bo przewód to raczej nie bo jaby przewód to praktycznie hamulców by nie było.

Hamulców nie bylo praktycznie wcale, tylko ręczny.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2008-06-23, 20:27   

predzej bedzie z oringami albo puszcza odpowietrzacz
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-24, 11:43   

Patafian założył stare gumki...normalnie ręce opadają. Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Jak uciekł mi płyn to powinna się zapalić kontrolka hamulca ta co od ręcznego jest chyba. A tu plynu zero było a kontrolka gasła po włączeniu silnika.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-06-24, 11:48   

Poldi napisał/a:
Patafian założył stare gumki...normalnie ręce opadają

Tak czułem....przecież różnego rodzaju oringi i uszczelki w zasadzie są jednorazowe...co z tego że czasami mogą po ponownym złożeniu pochodzić, ale napewnoo nie pochodzą tyle co nowe...

No a z kontrolką to już gorzej....pewnie czujnik do wywalenia....oblukaj dobrze korek od wlewu płynu hamulcowego, tego z czujnikiem...może co tam nie łączy itp...zobacz czy nigdzie izolacja się nie przetarła...jak to nie pomoże to trzeba się za czujnik brać.
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-06-24, 16:45   

czujnik łatwy do naprawy, ścigasz z niego dekielek od góry (podważyć czymś) i czyścisz blaszki i styk co jest w środku - banalna sprawa.
A co do mechanika numer jeden szkoda słów, można coś spartolić zakładając ale nie można nie sprawdzić roboty zwłaszcza że mu zasygnalizowałeś że pedał miękki
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13