Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-08-03, 13:25
wyciek z chlodnicy
Autor Wiadomość
gacek19835 
Autostopowicz
Gacek


Silnik: 1,9TD
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-07-31, 22:08   uszczelka

Mam jeszcze pytanko co do uszczelki pod głowica. Między glowicą a blokiem chyba wydostaje sie plyn chlodzący , czy to możliwe że to płyn bo podobno nie ma tam kanału od płynu chłodzącego tylko jest tam kanał olejowy. Z góry dzięki za pomoc.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-07-31, 22:11   

jeśli to płyn to nie z głowicy tylko zapewne z czujnika temperatury, a dokładniej mówiąc z takiego trójnika w który jest ten czujnik wpięty, i zapewne płyn ścieka po silniku dając złudzenie że głowica lub bok przecieka...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-31, 22:23   

Na pewno to ten trójnik. To pięta achillesowa tych silników. Kup oryginał w ASO kosztuje koło stówy ale jest nie do zdarcia, te podrabiane są tanie (10-20 zł) ale po paru miesiącach i tak pękają.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
gacek19835 
Autostopowicz
Gacek


Silnik: 1,9TD
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-07-31, 23:04   uszczelka

Wymienialem ten tronik jakies 2 miesiace temu ale chyba koledzy macie racje ze cos nie tak z tym trojnikiem , wymienie go jeszcze raz na nowy. A tak ogolnie to tylko widac ze cos sie poci jesli stoje w korkach czyli jak jest wysoka temperatura.Dzieki koledzy za pomoc pozdrawiam .
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-31, 23:07   

gacek19835 napisał/a:
Wymienialem ten tronik jakies 2 miesiace temu
kup oryginał i będziesz miał spokój na wiele lat. Te podróbki są wszystkie do bani, ja już 3 próbowałem, różnych firm i wszystkie lipa. Ostatni - MEYLE - trzyma najdłużej, już koło pół roku.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
gacek19835 
Autostopowicz
Gacek


Silnik: 1,9TD
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-07-31, 23:15   

Zrobie kolego tak jak mi radzisz jutro wymieniam ten trójnik.Jeszcze raz dzieki. Pozdrawiam.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-01, 18:22   

spyro napisał/a:
Te podróbki są wszystkie do bani, ja już 3 próbowałem, różnych firm i wszystkie lipa. Ostatni - MEYLE - trzyma najdłużej, już koło pół roku.

Z tym to właśnie różnie bywa....też chyba ze dwa wywaliłem....ale co najlepsze, same trójniki są ok-puszczają tylko oringi...najlepsze jest to że po wymianie pojeździłem jakiś tydzień i znowu zobaczyłem zacieki z zaschniętego płynu-trochę mnie to wk...tzn poddenerwowało...odkręciłem to i co się okazało oring się spłaszczył...i tak był cieniutki a teraz to już całkiem padaka...pojechałem do sklepu...dobrali mi nowy grubszy oring...taki gruby że ledwo wszedł...i do dzisiejszego dnia nic nie cieknie...a jest to już jakieś niespełna albo i spełna 2 lata...po tym zajściu postanowiłem się zabezpieczyć i załatwiłem sobie nowy troszkę lepszy trójniczej z porządnym oringiem i do dzisiejszego dnia leży w garażu(tak na wszelki wypadek) a ten mój skubaniec super się trzyma... ;)

A wiecie co jest najlepsze ?? Kumpel w hurtowni motoryzacyjnej pracuje i te trójniki, te najlepsze co dostają to hurtowo sprzedają po 35zł chyba a detalicznie dla zwykłych szaraczków z przebitką ok 50zł...czyli niecała stówka...ludzie wiedza jak zarabiać :cwaniak:
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-08-01, 18:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gacek19835 
Autostopowicz
Gacek


Silnik: 1,9TD
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-08-02, 17:35   

Witam. Też mi przeszło przez myśl żeby wymienić tylko oring bo przecież nic mi nie da jesli kupie następny kawałek plastiku bo trójnik tak czy tak jest dobry.Dzięki kolego za super pomysł to będzie najlepsze rozwiązanie. Pozdrawiam.
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 12:34   wyciek z chlodnicy

czyli nie calkiem z chlodnicy lecz z tej troby co jest przymocowana do silniku... moze cos bedzie widac na fotkach.

troche cieknie gdzie tygodniowo dolewam do 200ml wody chlodzacej nie wiem jak po polsku prawidlowo. tam sa dwie takie sroby na czym ta raba sie trzyma czyli jest przykrecona do silnika. moze ktos ma schemat co tam jest czyli boje sie podpiac bo mysle ze moze dac trzask i bedzie wtedy du****pa :D ktos mas jakie pomysly co moglo sie stac?
jeszcze fotka jedna

tam gdzie szczalki to sa sroby te i z dolu cieknie no z dolu troby tej co mocuje sie u silnika nwm jak objasnic :D
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Ostatnio zmieniony przez Fable 2008-08-03, 12:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2008-08-03, 12:46   

tam nic ciekawego nie ma, oprucz oringa uszczelniającego i teraz o ile nie jest pęknięta obudowa to wykręc te dwie sruby wyciag ten plastik wydłub delikatnie oring wyczysc go oraz jego kanał i wyczysc blok silnika{np papierkiem sciernym o ziarnistosci p1000} w tym miejscu a puzniej oring na wysokotemperaturowy silikon {niezaduzo tego silikonu} skręcic odczekac i powinno hulac no chyba ze masz mozliwosc to wymien oring i tez delikatnie na silikon
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 12:52   

Ostatnio ten temat przerabialiśmy tutaj: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3173 :faja:
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 13:01   

A to tylko ten trójnik...nic strasznego....albo oring, albo trójnik gdzieś pękł...to groszowe sprawy...
Ale skoro wycieka z tych śrub to pewnie i trójnik trzeba wymienić bo bewnie malutkie pęknięcia się porobiły wokół srub....

To już normalnie 3przypadek w ciągu kilku dni....jakiś wysyp normalnie...

No i oczywiście poczytaj link odsebastiana, ....
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:01   

o niezobaczylem. dzieki egos, i dziekuje sebastian, :papa: wymienia albo gdy rozbiore zobacze jak tam jest :)
Pan Spyro moze zamknac temat. dziekuje :P
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:03   

a jak zlac plyn z chlodnicy? bo gdy wykrece ten trojnik to wyciekni mi wszystko na ziemie a ja tego niechce to moze gdzie cos mozna odkrecic i zlac pozadnie do jakiegos wiaderka?
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 13:03   

Fable napisał/a:
Pan Spyro moze zamknac temat. dziekuje

Nic nie mów, bo jeszcze zjedzie od góry do dołu za to, że opcja szukaj schodzi na psy :D Lepiej teraz cichutko być, tak, jakby się nic nie stało :P
sza....:]
_________________
Zielony borowik...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:04   

no moze i tak :D
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 13:06   

Spoko, spoko...się scali tematy i bedzie ok...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 13:06   

Można zlać do czystego wiaderka i ponownie zalać, aczkolwiek tak się nie powinno robić, tylko zalać nowym. Drogie to nie jest, żeby aż tak oszczędzać. Rodzaji płynów jest pod dostatkiem. Ja mam zalanym Petrygo - niebieski - i dobrze się sprawuje. Spyro pisał, że eksploatuje Prestone, i też jest zadowolony, bo i tani nawet. Najważniejsze, aby była jak najniższa temperatura niezamarzania, a reszta to już dprawa drugoplanowa.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:07   

no jakos niewpadlem na to ze poszukac mozna... sorki moja wina moja bardzo wielka wina :D
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 13:08   

Tygrysisko napisał/a:
się scali tematy i bedzie ok...

i nikt się nei dowie, będzie tak, jakby nic się nie stało :D
_________________
Zielony borowik...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:08   

ja ma jakis salatowy :D niewiem jakiej marki ale wiem ze -35 jezeli nie wiecej
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:08   

to niech kjtos z moderatorow scali predzej te tematy :D
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 13:09   

Słyszałem że to kolorami sie dolewa....ale jak wiesz jaki masz płyn to najlepiej dolej tego samego....

Fable, i broń Cię Panie Boże nie wykręcaj trójnika na ciepłym silniku to nie dosyć że płyn gorący to jeszcze jest małe ciśnienie...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 13:10   

W zasadzie to byle czym, tylko nie wodą :D No i też co prawda ważne, zeby odpowiedni do chłodnic aluminiowych, ale większość jest do tego przystosowanych.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:10   

Tygrysisko, dzieki za rade ale wiem to :) mam nowego plynu tez to zaleje nowy plyn :)
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 13:11   

Tygrysisko napisał/a:
jeszcze jest małe ciśnienie...

Małe, czy duże?
Ale to normalne, zeby tego nie robić na ciepłym, bo się i poparzyć można
_________________
Zielony borowik...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:12   

mial na uwadze duze :D
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 13:16   

Tzn w stosunku np do ciśnienia w układzie wspomagania to małe...

Kiedyś czujnik temperatury wyciągałem na ciepłym baaaa gorącym silniku :głupek2: i teraz ciągle wszystkich ostrzegam bo mi to nawet po pysku psikneło....
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-08-03, 13:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2008-08-03, 13:21   

to razu pewnego moj szef chciał walnoć popisuwe i odkręcił korek na chłodnicy przy gorącym silniku w mazdzie tam jest większe ciś nisz w naszych ventylach-całe sciany w płynie i łapy poparzone :oklaski:
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-03, 13:24   

Bywa i tak :dostał:
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 13:28   

Fable napisał/a:
to niech ktos z moderatorow scali predzej te tematy

Zrobione....i cicho sza.... :milczek: ...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-03, 13:44   

Tygrysisko, :oklaski: :oklaski: :oklaski:
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-03, 20:02   

Tak wygląda ten trójnik do mojej wersji...do dizla chyba taki sam jest....



Tu widac ten oring co lubi padac:



 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-08-05, 02:14   

Fable-jak mamy cos do dopisania od razu, po minucie to edytujemy poprzedni post-tak sie umawialismy :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-08-05, 08:51   

marmarmarek, poprostu niechcac napisalem zapomnialem ze on automatycznie go nieprzeedytuje... sorki
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 13