Silnik: 1.9 TDI
Wiek: 39 Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 15 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-08-03, 12:50 Panowie POMOCY
Witam
Mam problem, na autko pojawiła mi się malutka rdza, mniej wiecej na 2-3 cm i nie bardzo wiem jak sie do tego zabrać. Wiem że trzeba szpachle, papier wodny.... ale nie wiem co i jak dokładnie wiec prosiłbym o konkretną instrukcje jak wyszpachlować autko
na początku musisz zerwać bąbla wyczyścić najdokładniej jak mozesz ,czym lepiej to zrobisz tym dłużej wytrzyma ,potem moze jakis odrdzewiacz, no i szpachla ,po docierać papierkiem wodnym aż zlycuje sie z reszta pdklad coby szpachla wody nie pila no i lfarba pewnie ze 2 warstwy i lakier bezbarwny, ale co do samego malowania to nie takie proste zeby ladnie zrobić taka zaprawkę żeby nie było widać ,nienapisales gdzie ci sie ta rdza zucila wiec cieszko cos doradzić ale na pewno żeby to ładnie wyglądało to trzeba by caly element malować
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-03, 21:04
Witu85 napisał/a:
nie bardzo wiem jak sie do tego zabrać.
dlatego też radziłbym Ci oddać do lakiernika auto a nie samemu się tym bawić bo skończy sie tak, że nie dość że będzie widać z kilometra tą robotę (w życiu nie pomalujesz samemu sprayem tego tak żeby nie było nic widać) to pewnie po roku znowu wyjdzie wykwit.
Za zrobienie jednego elementu w sensie kompleksowa robota z lakierowaniem itp nie zapłacisz więcej jak 250-300 zł a jak poszukasz to i za połowę tego.
Silnik: 1.8 90 Km
Wiek: 37 Dołączył: 29 Paź 2007 Posty: 13 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-17, 14:58
mi właśnie zaczęła wychodzić rdza z tylu pod rejestracja i idzie w górę, dałem do lakiernika żeby mi zrobił, pomaluje mi cala klapę + tylne lewe drzwi za 300zł... wiec nie jest tak żle
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-09-17, 17:36
spyro napisał/a:
to normalka w venciakach niestety...
Niestety trzeba w miarę możliwości myć dobrze blande pod ciśnieniem a dokładniej mówiąć szparę między blendą a blachą...no i co najważniejsze-gdy zmieniały podświetlanie tylnej blachy i kręcamy wkręty od światełek to powinniśmy te wkręty zamoczyć w dobrym podkładzie gdzyż podczas ponownego wkręcania w blachę uszkadzamy lakier i warstwę podkładową....a potem 2-3zimy po wymianie oświetlenia i mamy bąbelki w widocznym miejscu....
Oczywiście to samo tyczy się blendy...
kristofer55, jeśli już dajesz do lakiernika i masz troszkę $ na zbyciu to zadbaj o dodatkowe zabezpieczenie podłogi i rantów błotników....
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-09-17, 17:37, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum