Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
SWAP Diesla
Autor Wiadomość
RabbiT 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Northern Ireland
Wysłany: 2008-10-29, 12:13   SWAP Diesla

Witam aktualnie posiadam Vento z silnikiem 1.9 TDi z 97 roku chcial bym zamienic silnik na 130KM diesla, no i wlasnie tutaj pytanie ... czy ten SWAP wymaga duzo pracy czy moze jednak jest to jeden z najprostszych SWAPow ?Jak mam sie przygotowac na ten zabieg ?
Pozdrawiam Rafal
 
 
piru 
Zapalony Ventkarz
Ventka 1,9 D 92 r


Silnik: diesel
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: cz-wa
Wysłany: 2008-10-29, 13:09   

130 kucy silnik w dieselku to raczej nie z Ventki, chyba ze podkręcone 110 kucy :D Ja wiem że swap na mocniejszy silnik to dużo roboty jak wkładasz w miejsce dużo słabszego bo i hamulce trzeba zmieniać, ale skoro masz TDi to już z tyłu tarcze ? Elektryka, komp jak dla mnie to za dużo ..... mechanikiem nie jestem ale sa tu znawcy co Ci wszystko napiszą i za i przeciw takiej zabawie.
_________________
Vento wersja silver & black
 
 
RabbiT 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Northern Ireland
Wysłany: 2008-10-29, 13:30   

piru, podobnego SWAPa robilem w fiescie z zwyklego 1.8 Diesel na 1.8 Turbo Diesel z Mondeo ;)

Silnik do vento mial bym kompletny z kompem itp ;)
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-29, 17:53   

piru napisał/a:
130 kucy silnik w dieselku to raczej nie z Ventki, chyba ze podkręcone 110 kucy :D Ja wiem że swap na mocniejszy silnik to dużo roboty jak wkładasz w miejsce dużo słabszego bo i hamulce trzeba zmieniać, ale skoro masz TDi to już z tyłu tarcze ? Elektryka, komp jak dla mnie to za dużo ..... mechanikiem nie jestem ale sa tu znawcy co Ci wszystko napiszą i za i przeciw takiej zabawie.


kolego jak nie jesteś pewny to nie pisz bzdur,ja mam 90KM zrobione na 130KM ,hamulce mam z tyłu bębny i jest gitara,no problemos.A są wariaci co kręcą te silniki nawet do 180KM i też wytrzymują ,pytanie brzmi tylko po co? Jeżeli ma służyć samochód do ścigania się przykładowo na 1/4 mili to warto robić swap,ale nie na 130KM tylko przynajmniej na150KM ARL i go dalej kręcić,bo ze 130KM nie ma co szukać na 1/4 mili,a to już są koszta nie małe.Natomiast jeżeli autko ma służyć do codziennej jazdy i ma być trochę żywsze to starczy dobry program+mocniejsze wtryski i masz 130KM i hamulce też dają radę. :dresik:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-10-29, 18:18   

slaw71, co masz dlubniete u siebie bo nie moge znalezc tematu o twoim vento.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-29, 18:48   

http://www.mapet-tuning.c...opic.php?t=5373

program+wtryski 216 :papa:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-10-29, 19:03   

slaw71, a ile miales po samych wtryskach i czy hamowales sie rowniez na serii? Bom ciekaw ile wyciagne. Jutro odbieram cukiereczki :cheesburger:
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-29, 20:03   

wymieniałem wtryski i robiłem odrazu program,nie hamowałem auta wcześniej ale po podłączeniu pod kompa tuner widział co i jak i powiedział między innymi że mam mocną pompę i można na niej grubo pociągnąć. Oczywiście 130KM to max na samym programie+ wtryski216 , jeżeli bym chciał np.160KM to już muszę wymieniać turbo i intercooler :diabełek: ale dużo zależy w jakim stanie masz silnik i ile ma nalatane,mój ma teraz orginalnego przebiegu 131tyś.Tak,tak,nie żartuję auto od nowości jest w rodzinie więc jak to kiedyś ktoś pisał wiem co mam :faja:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-10-29, 20:12   

W to ze 130 to max na seryjnych gratach nie uwierze. Seryjne turbo i pompa beda sie pocic dopiero przy 150... Jestem ciekaw jak sie odetka seria po samych 216. Sa tez smialkowie ktorzy stosuja oporniczek na pompie oraz w map sensorze dla podniesienia cisnienia. To cos w kategorii chip( a raczej cheap) tuning za 10zl ;) Jednak potwierdzony wynikami z hamowni.

Moj ma nalatane ~244kkm, osiagi seryjne trzyma, troche podupada przeplywka na wyzszych obrotach ale miesci sie w normie.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-29, 21:25   

nie zapominaj że turbo i pompa to nie wszystko,jak chcesz kopcić jak lokomotywa to może i wydolisz więcej.Powyżej 130 niewydala intercooler a jak zacznie pompować gorące powietrze to i turbo spuchnie.Moje turbo pompuje teraz na 1.2bara i to jest bezpiecznie,jeżeli chodzi o żywotność,po programie niedomagał N-75 i się przycinał ,wtedy pompowało 1.4bara i na dłuższą metę to by był koniec turbo.A nie wspomnę już o sprzęgle które też może się nagle skończyć.Podsumowując 130KM jest bezpieczne,a chcąc 150/160KM to już nie z tym turbo i intercoolerem.Pozdro i chyba starczy bo się niezły OT zrobił :P
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-29, 21:48   

Slaw, to wcale nie OT a Ty akurat io tym temacie masz duża wiedzę bo jako jedyny masz 130 konne vento :D Także fajnie że napisałeś to i owo rozwiewając pewne mity.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-10-29, 21:50   

Jaki OT. Po prostu kolege staramy sie odwiezc od swapowania silnika, a postawieniu na tuning swojej obecnej jednostki :)

Cieszylbym sie bardzo gdybym osiagami zrownal sie z byla Octavka mojego brata AHFem ktory w serii mial 120KM i chyba 280Nm. Jako, ze Octa jest ciezsza o 100kg mogloby to zmienic tylko na + dla Vento. To nie moc zabija sprzeglo a niutki. Jak bedzie powyzej 350 przy niecalych 1700obr/min to seryjne sprzeglo nie pociagnie dlugo.
Teraz postawilem na wtryski, bo idzie zima, wiec cooler bedzie spokojnie wyrabial ;) A co do programu, to pomimo posiadania 16bitowca i tak czeka lutowanie, a szkoda bo chcialbym wgrac po prostu seryjny program z AFNa, a lutowanie kosztuje, a ja nie mam narazie juz funduszy :(
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
RabbiT 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Northern Ireland
Wysłany: 2008-10-30, 01:54   

tak wiec odpuscic sobie SWAPa ? w domu posiadam turbo wyciagniete z SAABa (200KM) wtryski i IC nieduzym kosztem moge zalatwic sobie, tak samo jak program, no ale pompa ? bo chyba seryjna tego nie pociagnie ?Moc jaka chce to nie mniej jak 140 KM
 
 
RabbiT 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Northern Ireland
Wysłany: 2008-10-30, 02:24   

Bylem teraz zobaczyc co to za turbo mam dokladnie i jest to Garrett GT17

mowiono mi tez o taki zestawie: program, turbo audi a4 2.0 tdi 170ps kolektor ssacy pasat 1.9 tdi 130ps, jakis cooler no i wydech przelot

ja mam jeszcze jedno pytanie w jakich autach byly montowane te wtryski 216 ?
 
 
piru 
Zapalony Ventkarz
Ventka 1,9 D 92 r


Silnik: diesel
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 394
Skąd: cz-wa
Wysłany: 2008-10-30, 09:13   

slaw71 napisał/a:
piru napisał/a:
130 kucy silnik w dieselku to raczej nie z Ventki, chyba ze podkręcone 110 kucy :D Ja wiem że swap na mocniejszy silnik to dużo roboty jak wkładasz w miejsce dużo słabszego bo i hamulce trzeba zmieniać, ale skoro masz TDi to już z tyłu tarcze ? Elektryka, komp jak dla mnie to za dużo ..... mechanikiem nie jestem ale sa tu znawcy co Ci wszystko napiszą i za i przeciw takiej zabawie.


kolego jak nie jesteś pewny to nie pisz bzdur,ja mam 90KM zrobione na 130KM ,hamulce mam z tyłu bębny i jest gitara,no problemos.A są wariaci co kręcą te silniki nawet do 180KM i też wytrzymują ,pytanie brzmi tylko po co? Jeżeli ma służyć samochód do ścigania się przykładowo na 1/4 mili to warto robić swap,ale nie na 130KM tylko przynajmniej na150KM ARL i go dalej kręcić,bo ze 130KM nie ma co szukać na 1/4 mili,a to już są koszta nie małe.Natomiast jeżeli autko ma służyć do codziennej jazdy i ma być trochę żywsze to starczy dobry program+mocniejsze wtryski i masz 130KM i hamulce też dają radę. :dresik:


Slaw71 ja wiem ze ludzie w Polsce maja problemy ze zrozumieniem czytanego tekstu ale wydawało mi się że Ty do nich się nie zaliczasz ale chyba byłem w błędzie :P przeczytaj jeszcze moze ze dwa razy co ja w poscie napisałem bo do końca go chyba nie zrozumiałeś :P
_________________
Vento wersja silver & black
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-10-30, 13:04   

216tki byly montowane w vw transporterach 151KM. Starczaja do 180KM :P Ja akurat kupilem wtryski z AGRa do tego koncowki 216 i dzis je odbieram, zobaczymy co to bedzie. Co do garreta to pytanie jaki to garret bo jak z saaba to pewnie i z benzyny, a jak z benzyny to to turbo sie nie nada. Zanim sie rozkreci to juz skoncza sie obroty w dieslu.
Pytanie jakiego TDIka masz w Vento, 1Z, AHU czy AFN. Bo jesli chcesz sie zamieniac na 130tke to ona jest juz na pompowtryskach i na to juz nei dziala trik z 216tkami, ale za to samym programem mozesz dobic +15-20KM. A, ze AFN ma turbo VNT to drzemia w nim wieksze mozliwosci choc i to turbo moze sie spocic.
Czyli z 90tki krecisz samym programem i wtryskami do ok 130-140, a potem to juz musisz wieksze turbo, fmica i pompe zmienic na 11 albo i 12 :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-30, 20:09   

130 kucy silnik w dieselku to raczej nie z Ventki, chyba ze podkręcone 110 kucy


no to jeżeli ja mam kłopoty ze zrozumieniem jak to szanowny kolega Piru napisał :P , to niech ktoś bardziej oświecony napisze jak można zrozumieć takie zdanie :diabełek:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
RabbiT 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Northern Ireland
Wysłany: 2008-10-31, 00:08   

a to te same wtryski nie byly montowane w audi ? tez 2.5 TDI ?
 
 
RabbiT 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Northern Ireland
Wysłany: 2008-10-31, 00:27   

bradley napisał/a:
Bo jesli chcesz sie zamieniac na 130tke to ona jest juz na pompowtryskach i na to juz nei dziala trik z 216tkami
no nie ;) ale mozna zalozyc pompowtryski od Transportera 174KM :P chyba dobrze mowie ;)
z tego co czytam i mysle to chyba jak narazie zostane przy tym silniku co mam ale go podkrece ;)

slaw71, powiedz mi autko po tym zabiegu co zrobiles nie kopci ?
moje raczej bedzie i to chyba bardzo (przelotowy wydech 2,5")
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-10-31, 17:58   

diesel jest po to żeby kopcić :P ,a tak na poważnie to program robiony jest bezdymnie jakiegoś bączka puści z tyłu przy mocnym dociśnięciu gazu ,nie ma się czym przejmować nikt nie wypuści cię na ulicę z lokomotywą z tyłu,takie rzeczy to tylko robi się na 1/4 mili.Najważniejsze że w sumie niedrogim kosztem masz zagwarantowaną wielką frajdę z jazdy ventolotem .Większe koszta i rzeżba napewno jest ze swapem.Natomiast jeżeli chodzi o spalanie,to podchodziłem do tego trochę sceptycznie,nie bardzo mi się chciało wierzyć w te wszystkie zapewnienia o mniejszym spalaniu,a tu taka miła niespodzianka-jadąc na zlot vw vento miałem okazję to sprawdzić ,po przejechaniu 442km zatankowałem tylko 18,89l co daje nam 4,3l na 100km. :papa:
Jeżeli nasze informacje są niewystarczające dla ciebie i chciałbyś się jeszcze czegoś dowiedzieć to poczytaj http://dieselteam.pl/forum/ lub http://tdi.pl/component/option,com_smf/Itemid,5/ tam masz naprawdę mądrych ludzi znających się na rzeczy (Tunerzy)Pozdro
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
Ostatnio zmieniony przez slaw71 2008-10-31, 18:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
EDI_DTR 
Ventomaniak
EDI_DTR



Silnik: 1,9 TDI 90km
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 562
Skąd: DTR-DWR
Wysłany: 2008-10-31, 20:55   

slaw71, a jaki jest całkowity koszt zeby przerobic z 90 km na 130 ??
_________________
MNÓSTWO WYJAZDÓW, TYLE SAMO POWROTÓW
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2008-10-31, 23:27   

Koncowki wtryskow 216, 750zl, przekladka i regulacja ~150zl, program 1200+
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

Ostatnio zmieniony przez bradley 2008-10-31, 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
RabbiT 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Northern Ireland
Wysłany: 2008-11-03, 12:54   

slaw71 napisał/a:
diesel jest po to żeby kopcić :P
no wlasnie i moj baczka napewno nie pusci tylko mocno bedzie kopcil ;P przy tym wydechu co bedzie :P hehe ;) teraz w polsce akurat jestem na urlopie ale zaraz po urlopie zabieram sie za autko ;) sprezynki juz sa teraz tlumik itp ;) za tydzien opisze auto na forum ;) :kot:
 
 
Michcik 
Zapalony Ventkarz
Ziutek



Silnik: AAZ
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 480
Skąd: Zambrów / Białystok
Wysłany: 2009-04-06, 17:06   

Siemka Wszystkim ;) ) Sorki ze sie tak podpinam do tematu, ale czy da rade zastosowac wtryski 216 w silniku AAZ ?? i czy ma to jakis sens??
_________________
Mój Foorak

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3498
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2009-04-07, 19:42   

Może fizycznie dałoby się to jakoś zrobić ale pytanie po co?
W silniku AAZ paliwo wtryskiwane jest do kompry wstępnej, a wtryski 216 są do silników z bezpośrednim wtryskiem czyli całkiem inna filozofia jak dla mnie.

Jak chcesz zwiększyć moc w silniku AAZ to przejrzyj to forum, a przede wszystkim forum golfa bo tam jest kupa informacji co można z tym silnikiem zrobić.
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Michcik 
Zapalony Ventkarz
Ziutek



Silnik: AAZ
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 480
Skąd: Zambrów / Białystok
Wysłany: 2009-04-08, 20:20   

Gavel, juz troszeczke o tym czytalem i troszke podlubalem przy silniku i pompie. I tak sie wlasnie zastanawialem o wtryskach, nie moglem znalezc zeby ktos mial w AAZcie 216stki to podpielem sie pod temacik i musialem zapytac :P

teraz Ventylka czeka jeszcze wskaznik boost i MBC do podkrecenia turbinki a pozniej moze Fmic lub zwykly ICek ale na razie brak funduszy :( (
_________________
Mój Foorak

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3498
Ostatnio zmieniony przez Michcik 2009-04-08, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-08, 20:31   

Michcik, jak chcesz zwykly to sie dogadamy :D Bo ja bede robil FMICa a SMIC pojdzie out ;)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Michcik 
Zapalony Ventkarz
Ziutek



Silnik: AAZ
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 480
Skąd: Zambrów / Białystok
Wysłany: 2009-04-08, 20:44   

na razie pusty jest i brak funduszy, a tak z Ciekawosci ile bys chcial ze zestawik ??
_________________
Mój Foorak

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3498
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-08, 23:39   

To u mnie tez funduszy brak wiec sie nie spieszy :)
Na pewno bede sprzedawal sam SMIC a co do rurek to chcialbym czesc rurek zostawic w oryginale a czego sie nie da to z kwasiaka zrobic.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Michcik 
Zapalony Ventkarz
Ziutek



Silnik: AAZ
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 480
Skąd: Zambrów / Białystok
Wysłany: 2009-04-09, 12:36   

a co tam bradley, seryjny ICek juz nie wyrabia mocy?? czy tylko tak chesz zmienic i podlubac w silniku ??
_________________
Mój Foorak

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3498
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2009-04-09, 19:50   

Albo mam syndrom braku mocy i szukam dziury w dupie albo faktycznie troche nie wyrabia. Generalnie wieczorami lepiej sie jezdzi bo jest czuc wiecej mocy, w cieply sloneczny dzien jadac jeszcze w trasie jest gorzej ;) AAZ bez ICka to dopiero musi zamulac w lecie :P
Chlodnego powietrza nigdy nie za wiele :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Michcik 
Zapalony Ventkarz
Ziutek



Silnik: AAZ
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 480
Skąd: Zambrów / Białystok
Wysłany: 2009-04-09, 19:51   

ja mam troszke dlubnieteho AAZa ale fakt jak jest ostro cieplo to muli go ale jak rano to fajnei smiga :D jeszcze tylko podkrecamy turbo i Fmic no i wtedy git bedzie :D
_________________
Mój Foorak

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3498
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 8