Panowie czy macie informacje na temat silnika 2.3 V5 o symbolu AGZ ? Oczywiście nie chodzi o dane techniczne, bardziej interesuje mnie kwestia jego eksploatacji, awaryjności i apetytu na PB ewentualnie możliwości gazowania. Ojciec przymierza się do zmiany samochodu (właśnie może ktoś chce kupić Nissana Primere WP11.144 na pełnym wypasie ) i pomyślałem że powrót do VW to będzie jedyna słuszna decyzja. Nie chcemy popełnić tego samego błędu jak przy dwóch poprzednich samochodach i kupić samochodu ze słabymi jednostkami dlatego bardzo kuszącą opcją jest te 2.3 V5 (w grę wchodzi tylko benzyniak). Myślę że te 150KM w Goferku IV albo Borze będzie dawało radę
Ten silnik był montowany w Audi 100 C4 i Audi B4 Coupe
Oj chyba nie, silnik był montowany w Golfach IV/Borach, Passatach B5 i Toledo II. Z tego co wyczytałem to jest to VR6 z obciętym jednym garem. Jedno jest pewne, dźwięk silnika będzie bardzo ładny, rozrząd na łańcuchu więc odpada jeden wydatek (no chyba że dojdzie jeden sporawy ), da się zagazować jakby za dużo łykał a co awaryjności to różni ludzie różne opinie, jak nie pojeżdżę to się nie przekonam
W sumie to chodzi mi jeszcze po głowie Toledo II z tym silnikiem albo 1.8 20V (125 KM), tańszy w zakupie no i trochę większy od Golfa czy Bory (chociaż to chyba ta sam płyta podłogowa )
Problem w tym że ABF nie był montowany ani w Golfach IV/Borach ani w Toledo II Jedyne moce jednostki benzynowe w tych samochodach (nie licząc turbo i Vrów) to właśnie te 1.8 20V i 2.3 V5
Edit:
sebastian napisał/a:
a R32 z MK IV
Hehe, niestety nie stać nas ani na zakup takiego samochodu ani na jego utrzymanie
Dzisiaj doszliśmy do wniosku że może jednak skusimy się na Gofra albo Toledo w TDI. Poszukiwana będzie 110-konna wersja, chyba że trafi się okazyjnie jakaś 90, wtedy dostanie na dzień dobry wirusa
To zależy od tego co znajdziemy za posiadaną kwotę. Na autko będzie przeznaczone jakieś 22-23 tys. więc sądzę że coś koło 2000 roku. A znaleźć 130KM to chyba będzie ciężka sprawa
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-22, 12:24
krzeszak napisał/a:
tylko gdzie taka rakieta jeździć???
No jak to gdzie
Po koleinach...dziurach...przebudowach dróg...wyrwach w poboczu...itp
A na poważnie A4 świetna furka...blachą bomba...fajne silniczki...tylko już strasznie oklepana w PL.
wszystko sie zgadza ,ale to audi nie dość ze fabrycznie obniżone, girl bez znaczka ,skórzana kiera wszystko firmy KAMI czy jakoś tak to jeszcze lakier żółte..a raczej cytrynowe
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-11-22, 12:34
Tak jak mój teść, Borarka kombi (chociaż mi się bardziej sedan podoba ), ma silniczek 110 kucy, autko na full wypasie bez skór i elektrycznej regulacji foteli. Ale i tak jest zajeb.... Bardzo ładnie jeździ
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-11-22, 21:43
Dzolo napisał/a:
ale napewno szkoda takiego
motorku było by mi zagazować
Eeeeeee tam...stereotypy....
W sumie byc może łatwo mi mówić gdyz mam nie wysilony silnik, który pięknie chodzi na LPG...jednak nie zmienia to faktu że gdybym dziś kupował furkę to mocno myślał bym na dizleku...bo takiego 1.8 w benzynie to już chyba nikt nie zrobi.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-11-22, 22:05, w całości zmieniany 2 razy
Bartek, ja bym szukał golfa 2.3 ale napewno szkoda takiego
motorku było by mi zagazować.
Gazownia to jest ostateczność, jeżeli uda nam się kupić samochód z takim silnikiem i będzie palił w granicy 10-11 litrów po mieście (ojciec jeździć delikatnie więc myślę że nie był by to duży problem) to gazu nie zobaczy. Inna sprawa jak się okaże że ma on jednak większy apetyt na PB. Ale najpierw musimy pozbyć się Nissana i dopiero myśleć co konkretnie kupić, na razie robię tylko małe przymiarki
Hehe, pisząc delikatnie miałem na myśli jazdę bez przeciągania czy trzymania gazu w podłodze, spokojną aczkolwiek dynamiczną. Dlaczego duży motor?? Dwa ostatnie samochody (moja a wcześniej ojca Ventka i Primera) zostawiają duży niedosyt jeśli chodzi o moc (wiadomo AAM w Ventylu szału nie robi, a QG18DE w Primerze stoi na podobnym poziomie). Teraz nie chcemy popełnić tego samego błędu i mieć trochę zapasu pod nogą (zwłaszcza że ja dosyć często poruszam się samochodem ojca ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum