Pierwsze zdjęcie to mój silnik drugie to jakiś inny TD, jak łatwo zauważyć silniki różnią się paroma elementami, np srebrna rurka z tyłu silnika, czy to normalne że te silniki się różnią?
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-12-04, 20:07
u mnie tez nie ma tej rurki. zobacz w mojej ankiecie sa fotki mego silnika i jest prawie identyczny jak twoj. poprostu tam moze troche inna turbina jest czy tak cos. a ile widza z stwojej fotki to jest taki sam silnik jak moj. zajdz do mojej ankiety i popatz
)
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2008-12-04, 21:44
teraz nie moge znaleźć dokładnej rożnicy w tych pompach, ale poczytaj w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232 tam jest niby o podnoszeniu mocy TD ale jest masa spraw technicznych i problemow
ale pompa paliwa jest inna, piotrek_inf, twoja chyba nie powinna mieć sterowania z LDA a ma podłączony wężyk
Kazdy TD powinien miec LDA, inaczej pompa wtryskowa nie nadazalaby z podawaniem wiekszych dawek paliwa wraz ze wzrostem paliwa.
A co do zagadki to Piotrek_inf ma pompe z mechanizmem LDA, natomiast to drugie zdjecie co podal to jest ten sam silnik i pompa tez ma LDA. Byly wypuszczane tzw. "eko pompy" bez mechanizmu LDA ( o zgrozo, niedosc ze AAZ wykastrowali stosujac prostego pina w LDA to tam zupelnie wycieli grzyba)
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2008-12-04, 22:31
bradley napisał/a:
tomek87 napisał/a:
ale pompa paliwa jest inna, piotrek_inf, twoja chyba nie powinna mieć sterowania z LDA a ma podłączony wężyk
Kazdy TD powinien miec LDA, inaczej pompa wtryskowa nie nadazalaby z podawaniem wiekszych dawek paliwa wraz ze wzrostem paliwa.
A co do zagadki to Piotrek_inf ma pompe z mechanizmem LDA, natomiast to drugie zdjecie co podal to jest ten sam silnik i pompa tez ma LDA. Byly wypuszczane tzw. "eko pompy" bez mechanizmu LDA ( o zgrozo, niedosc ze AAZ wykastrowali stosujac prostego pina w LDA to tam zupelnie wycieli grzyba)
jest tak jak napisałeś, mi chodzi o to że te z grzybem też były różne i jedne miały połączenie z turbo a inne nie
Na samej gorze grzyba(LDA) w ekopompach zamiast wybrzuszenia byla przykrecona prosta blacha.
Najlatwiej zeby rozwiazac wszelkie watpliwosci to odkrecic 4 srubki z wierzchu LDA i sprawdzic czy PIN jest czy go nie ma. Moze sie okazac, ze po zdjeciu pokrywki grzyba wsrodku bedzie pusto:) W takim wypadku wiadomo dlaczego Piotrek ma muła
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
N awet nie wiecie jak ciezko zrobic rosta:P Po 20min walki z wiertarka i szczotka poddalem sie. Czas zainwestowac w srodki chemiczne do zdzierania lakieru
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Sol dziala ale na zdarta lakier do zywej blachy, a na lakier nie dziala.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Tez robota glupiego. Najlepsze efekty daje szczota druciana na wiertarke. Ale czas, czas...
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum