Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
-30 stopni ??
Autor Wiadomość
siergiejjg 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 271
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2009-01-06, 12:44   

u mnie bylo cos kolo -16 stopni...rano wbijam do ventki.wkladam kluczyk strzal i jest ...zero problemu z odpaleniem...za to ze skrobaniem masakra...wczoraj polamalem skrobaczkje po pracy...musze nowa kupic :D
_________________
Grupa Dolnośląska


VENTO....polubisz każdą drogę :D
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-06, 13:19   

A mi się wczoraj jeszcze płyn, odmrażacz do szyb wypsikał i musialem ręcznie skrobać, ale dzisiaj objeździłem całe miasto i nigdzie praktycznie nie znalazłem, wszystko powykupywane, same pustki :D na szczęście znalazłem ostatnią sztukę na stacji benzynowej, która co prawda cholernie droga była, ale cóż, jak nigdzie nie ma to to nie będę marudził... i wziąłem... Wieczorem zmagań ciąg dalszy :D
_________________
Zielony borowik...
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-06, 13:20   

Tygrysisko napisał/a:
To chodzi o te problemy z instalką LPG
dokładnie :[ :( Po prostu zalało mi gazem świece i przez długi czas odpalić nie mogłem...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-01-06, 15:50   

Mój stoi w garażu, więc odpala bez problemu, ale musiałem zasłonić chłodnicę, bo nie osiagał więcej niż 70 stopni no i zaczął chochlować duże ilości paliwa. Za to moja słuzbowa Toyota avensis odpaliła w poniedziałek przy - 29,
_________________
Morfeusz142
 
 
CINO 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 377
Skąd: Gniezno
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-01-06, 16:17   

Po wymianie ceweczki :) vento jak nówka... Na pierwszy raz odpalił. Powiem nawet więcej po wymianie nie spadają mi obroty już na gazie.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-06, 19:08   

Morfeusz142 napisał/a:
ale musiałem zasłonić chłodnicę, bo nie osiagał więcej niż 70 stopni

Termostat do wymiany :(
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2009-01-06, 20:16   

no wiec tak. 1,9 TDI .... po 1,5 tygodnia stania na mrozie (wypad na snowboard paskiem) .... drzwi sie otworzyly :) to juz plus, bo rok temu zamek zamarzal reguralnie - ale wymieniony. wkladam kluczyk, przekrecam... i wiadoma sprawa. nawet zadna kontrolka sie nie zapalila. aku kaput. kable i poszlo odrazu. Ale padla decyzja o zakupie nowego aku bo ten juz swoje lata ma. dzien nastepny, wstaje mam jechac po aku.... krece ale nie zabardzo mu sie to podoba. odpuscilem na godzine, przyszedlem i zapalil. ale i tak pojechalem po nowe aku.... w trakcie sie okazalo ze plyn do spryskiwaczy zamarzl..... zdziwko mnie wzielo bo przeciez zalany byl -22 stopni. popatrzylem na termometr a tam - 25 :)

jak kupowalem aku...koles sprawdzil moj stary aku. naladowany byl na maxa... ale z 680A zostalo mu 400A ... do skody na benzynie moze by starczylo, ale nie do Vadera :)
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-06, 23:08   

U mni etaka sama sytuacja, jak wczoraj - tez po pracy na silnym mrozie - -20, lecz tym razem kobznął od strzała :]
Lecz musiałem przez 5 minut trzymac mu obroty, bo by zgasł

Kochane autko :)
_________________
Zielony borowik...
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-01-06, 23:19   

sebastian napisał/a:
Lecz musiałem przez 5 minut trzymac mu obroty, bo by zgasł

no to cos lipka .
a ty odrazu na gazie odpalasz ?
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-06, 23:20   

przemolas4 napisał/a:
a ty odrazu na gazie odpalasz ?

A no właśnie ??

Zapewne odpalasz na PB (tak wnioskuję) ....to ile Ci na PB chodzi zanim przerzucisz na LPG ??
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-06, 23:22   

przemolas4 napisał/a:
a ty odrazu na gazie odpalasz ?
Niestety... Teraz tak mi namieszali, że jak odpalę z benzynki, to tak zalewa silnik, tak szarpie, telepie, że coś okropnego. Dlatego ograniczam zużycie benzynki do minimum, bo przez benzyne do silnik po dupie dostaje jeszcze gorzej, niż teraz, jak na gazie odpalam/.
_________________
Zielony borowik...
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-01-06, 23:22   

na bank na gaziorze odpala , bo gazem go zalewa :D :D :D .
_________________

 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-01-06, 23:23   

sebastian napisał/a:
że jak odpalę z benzynki, to tak zalewa silnik, tak szarpie, telepie, że coś okropnego

na vaga go i tyle .
_________________

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-06, 23:24   

przemolas4 napisał/a:
na bank na gaziorze odpala , bo gazem go zalewa

Zalewa go i na gaziorze i na benzynie, ale o tyle lepiej jest na gazie, że przynajmniej są stabilne obroty na biegu jałowym, a na benzynie to chodzi gorzej jak traktor, a przy tym kopci gorzej niż parowóz.
_________________
Zielony borowik...
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-01-06, 23:38   

sebastian napisał/a:
Zalewa go i na gaziorze i na benzynie

no to mega lipa .
janawet na awaryjnym odpalanniu na gazie przekrencam kluczyk i pyk ......... mruuuuuuuuuuk sobie smiga .
bez ruzicy .
_________________

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-06, 23:49   

przemolas4 napisał/a:
na vaga go i tyle .

Przemek... co już nie było w nim kombinowane... Setki razy był na vagu, co rusz coś nowego wymienione i dalej to samo... \nikt nie potrafi powiedzieć, dlaczego tak się dzieje, ale kasę to potrafią brać... ja już dałem sobie s tym spojój, bo szkoda tylko nerwów i pieniędzy. Póki jeździ, to jeździ, ale rozglądam się za jakimś TDI by mieć raz na zawsze święty spokój z *^%#$*&$ gazem !!
_________________
Zielony borowik...
 
 
siergiejjg 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 271
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2009-01-06, 23:54   

seba znam ten bol..mialem tak w reno....tez nie wnikalem...:D
_________________
Grupa Dolnośląska


VENTO....polubisz każdą drogę :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9