Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przyszedł Pan Mróz i Ventko nie kręci
Autor Wiadomość
pstuczynski 
Niedzielny kierowca
BLuM


Silnik: 1.8 GL
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 51
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 2009-01-06, 09:35   Przyszedł Pan Mróz i Ventko nie kręci

Dzisiaj rano zostałem niemile zaskoczony.. wsiadam do Ventka a tam echo.. nawet nie zakręcił.. nie miałem czasu wnikać co się stało, bo do roboty się spieszyłem. Akumulator na 100% jest dobry. Nigdy nie miałem problemu z odpalaniem, Ventko mam już drugą zimę, a w poprzedniej nic się nie działo. Wczoraj bez problemu odpalał. Dziś nastał mróz -15C i nawet nie zakręcił.. jakieś sugestie??
_________________
Zapraszam na vagkujawy.pl
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-06, 09:37   

ale nawet tak delikatnie nie zakręcił ??

zapewne chodzi o prąd z cewki...palec...kopułka itp
 
 
pstuczynski 
Niedzielny kierowca
BLuM


Silnik: 1.8 GL
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 51
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-06, 09:43   

nic a nic... kompletnie nic..
_________________
Zapraszam na vagkujawy.pl
 
 
MyKeey 
Autostopowicz


Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2009-01-06, 09:45   

Miałem dziś to samo! Zawsze maksymalna niezawodność nawet w zeszłoroczne mrozy a tu dziś co prawda -19 i nie dało rady ruszyć, trzeba było odpalić za pomocą kabli, ale wtedy ruszył od razu. Przyznaje że szyby od środka były zmrożone a mimo że klakson działał to zegar i radio skasowało.
 
 
pstuczynski 
Niedzielny kierowca
BLuM


Silnik: 1.8 GL
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 51
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-06, 10:06   

Mam tylko nadzieje, że jak wrócę z pracy to go odpalę.
_________________
Zapraszam na vagkujawy.pl
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-06, 11:48   

MyKeey, n u CIebie to tylko wina akumulatora....zegar się skasował w momencie gdy odpalałeś na starym akumulatorze, który nie dał rady-normalka.
 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-01-06, 12:52   

Tygrysisko napisał/a:
CIebie to tylko wina akumulatora....zegar się skasował w momencie gdy odpalałeś na starym akumulatorze, który nie dał rady-normalka.
potwierdzam w 100%. normalny obiaw, chociaż uważam, że producent powinien zadbać o podtrzymanie chociażby elektronicznego licznika w momencie zaniku zasilania :)
_________________

 
 
pstuczynski 
Niedzielny kierowca
BLuM


Silnik: 1.8 GL
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 51
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-06, 14:34   

Ufff... Kobitka była spróbować odpalić i odpalił tak jak zawsze bez problemów.. zastanawiam się co było tego przyczyną i jak temu zaradzić.. Jakieś pomysły? Kurcze przecież -15C to nie aż taki straszny mróz.
_________________
Zapraszam na vagkujawy.pl
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-01-07, 00:32   

ja dzisiaj tez miałem -15 i zauwazyłem ze kontrolki za mocno przygasły przy odpaleniu;/ ale odpalił odrazu"{
_________________

Mój Yachting

 
 
pstuczynski 
Niedzielny kierowca
BLuM


Silnik: 1.8 GL
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 51
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-07, 09:44   

Niestety dziś to samo..
Chciałbym się jakoś uchronić przed takimi smutnymi momentami ;)
Mam pytanko jakie ako powinno być w ventce.. moje jest niby roczne.. ale może za słabe..
_________________
Zapraszam na vagkujawy.pl
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-01-07, 10:30   

Standardowo, książkowo to 45 Ah, ale maksymalnie możesz wstawić 60 Ah. I najlepiej z jakimś większym prądem rozruchowym - 600A np.
_________________
Zielony borowik...
 
 
pstuczynski 
Niedzielny kierowca
BLuM


Silnik: 1.8 GL
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 51
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-01-08, 09:36   

Sprawdziłem.. właśnie taki mam.. może przewody jakieś powymieniać.. no nie wiem :/ ..
_________________
Zapraszam na vagkujawy.pl
 
 
Drako 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 78
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-01-14, 19:33   

witam sprawdz instalacje elektryczna od wtrysku ja mialem podobny problem i to było głowna przyczyna wszystkiego
przewody 2 robiły zwarcie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 8