Silnik: 1,8T audi A6 Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 91 Skąd: ruda slaska
Wysłany: 2009-02-01, 00:02 problem z odpaleniem
witam ponownie
mój problem jest taki że jak rano przyjde do wozu to krece i krece i zapali po chwili wyłacze (5 sek.) i pali na dotyk, i cały dzien nie ma problemu ajak tyko dobrze ostygnie to klapa
jakas porada?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 99 Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2009-02-01, 08:54
zrób tak-rano wsiądz i ok 10 razy włącz i wyłącz sam zapłon bez odpalania w odstępach ok 4 sek i dopiero daj na rozrusznik,jesli to choć troche poprawi odpalenie to przyglądnij się pompie paliwa
Spróbuj jeszcze tak: przekręć kluczyk na zapłon, odczekaj 3-4 sek., potem przekręć na rozruch. Przy mało wydajnej pompie, lub nie trzymającym w niej zaworku zwrotnym wtrysk dostaje za mało paliwa. Jeśli ten sposób będzie skuteczny, zeka cie wymiana pompy paliwa. No, chyba, żeby stycznik nie trzymał ale objawy byłyby trochę inne.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 99 Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2009-02-01, 19:06
no i oto mi własnie Wasil chodziło ze przez noc Rufikowi schodzi paliwo do zbiornika a ze napisałem 10 razy zapłon to tak dla pewności zeby bankowo nabiło ciśniena bo wziełem pod uwage ze pompa moze mielić i nie dawac odpowiedniego cis chociaz wtedy mógłby miec problemy podczas jazdy,ale róznie to bywa-wkład pompy dobiorą Ci po katalogu a znajduje sie w zbiorniku paliwa dobierzesz się do niej od bagażnika pod czarnym dekielkiem
Ostatnio zmieniony przez egos 2009-02-01, 19:09, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2009-02-01, 21:18
Najtańszy jest sam wkład. Potrzebujesz taki 1 lub 1,2 bara. Jakość najtańszych zamienników z Allegro jak się uda. Ja mam taki w jednym aucie dwa lata i działa, ale felerne zdarzają się często. Dlatego moim zdaniem lepiej kupić w sklepie za ok. 200 zeta, np wkład firmy MEAT Doria. Trochę drożej ale zrealizowanie ew. gwarancji szybciej i łatwiej pójdzie niż na allegro. To odpowiedź na pytanie o pompę.
Natomiast raczej przekonasz się że u Ciebie problem jest w czym innym. Zmieniłbym fitr paliwa oraz kable i świece jeśli niepewne, zmierzył czujnik temperatury najpierw. Nie zaszkodzi też teraz w zimie wlać jendorazowa coś do paliwa, np. czarny STP.
Silnik: 1,8T audi A6 Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 91 Skąd: ruda slaska
Wysłany: 2009-02-01, 21:27
kable ,palec i kopułka jest 2 miesiące temu wymienione i ulerszacz do czyszczenia układów wtryskowych tez był wlany 2 tyg temu i jeszce preparat do usuwania wody z paliwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum