Silnik: 1.8 B
Wiek: 36 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-22, 18:55
Mam pytanie. U mnie manetkę od włączania wycieraczek da się przestawić w dół ale nic się nie dzieje z wycieraczkami. Ma ktoś z Was takie coś u siebie? Co to może być?
P.S. Jak ustawić czasowe wycieraczki bo ni uja nie mogę Zaznaczam, że manetkę da się przesunąć w górę dwa razy.
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-22, 19:02
Jeśli przesuniesz raz w górę to masz pierwszy bieg...jeśli dwa razy to ten szybki bieg.
Jeśli dasz na dół to powinna być czasówka....aby ustawić czasówkę musisz manetkę dać na dół i zaraz z powrotem na pozycję wyłączonych wycieraczek....czekasz ile chcesz i znowu wrzucasz w dół na czasówkę....i w tedy czas między działaniem wycieraczek zostanie zapamiętany.
chodź to że jak dasz wrzucisz manetkę w dół i nic nie działa to jakoś mi się nie podoba.
siekan napisał/a:
Co to może być?
może to wina przekaźnika...tego co Bradley na szrocie szuka
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-01-22, 19:02, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.8 B
Wiek: 36 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-27, 20:10
Nabyłem brewki i dymione kierunki w błotniki. W tym tygodniu kupię jeszcze grill i pozostaną tylko felgi. I tu pojawia się problem. Otóż, słyszałem, że ET nie ma aż takiego znaczenia. Znaczy się jedni mówią, że ma, drudzy, że nie. Jak to w końcu z tym ET jest?
Naprawiał ktoś u siebie szyberdach? Jeżeli tak to jak;)?
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-01-27, 21:22
siekan napisał/a:
45, tak?
45 to seria na blaszaku....
ja mam na alu chyba 38 i raz jak mi się zdarzyło ponad pół tony na tyle przewozić to koło ciutkę weszło w błotnik i nic nie obtarło...zalezy jaką oponę planujesz.....bo jeśli ET będzie spore....fela szeroka...a opona w miare waska to w tedy się rozciagnie po feldze i jakoś to upchniesz....no tylko nie mam pojecia jak się smiga na dobrym naciągu....
Silnik: 1.8 B
Wiek: 36 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-05, 12:20
Ogólnie jestem nimi zajarany, i to ostro
Jak założę i pojeżdżę trochę to będę wiedział czy trzeba wymieniać opony z przodu na 195/50. Na tych, które są na felgach coś tam niby lekko przyciera przy max skręconych kołach, ale to się jeszcze zobaczy. Ogólne samochód wygląda kozacko na tych felgach
Silnik: 1.8 B
Wiek: 36 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-08, 18:16
Pomocy!!!!!!!!!!!!!
Samochód podczas jazdy nagle zgasł. Nie odpala. Kręci, kontrolki działają. Samochód wylądował na lawecie. Kiedy spróbowałem go odpalić załapał. Teaz jednak znowu nie pali. Kręci i nic. Wiecie co może być tego przyczyną? Może pomka paliwowa? Pomocy!!!
sciagnij srodkowy przewod z kopolki (ten od modolu zaplonu ) i przytnij (blisko - nie dotykaj silnika ) do silnika .
niech ci ktos przekreci rozrusznikiem .
jesli na swiecy nie bedzie iskry to cewka .
jesli bedzie iskra , to zdejmi przewod paliwowy od powrotu i kec rozrusznikiem .przy spadku cisnienia , powinno zaczac leciec paliwko .jesli nie bedzie lecialo , to pompa .
zawsze jeszcze mozesz sprawdzic pompe paliwa na krotko .w bagu masz klapke odd pompy . odkrec i od aku pociagnij plus i minus lub od oswietlenia baga i wepnij sie w koste pompy .
powinna zawibrowac .jesli nie to pompa .
aby sprawdzic kopulke , trzeba sciagnac przewod od ktoregos garka . krec rozrusznikiem i przytykaj do sinika . jesli bedzie iskra , tokopulka dobra .
ale na moje oko to modul zaplonu czyli cewka jak kto woli.
a i jeszcze jedno .
aby kolka na ma x skrecie nie obcieraly o nadkole proponuje je delikatnie po przycinac nozykiem w miejscach , gdzie na nadkolach pojawia sie slady .
ja tak mam u siebie i jest git . zadnej rdzy , bo te elementy sa dealnie zakonserwowane .
Silnik: 1.8 B
Wiek: 36 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-09, 14:31
Okazało się, że pompa paliwowa padła. Nowa z roczną gwarancją kosztowała mnie 55 pln, wymieniłem sam. Z czystej ciekawości zadzwoniłem do serwisu VW. Złodzieje zaśpiewali mi 1130 pln, takich to tylko pałą tłuc
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-09, 21:09
ty kupiłes sam wkład made in china, w ASO podają Ci cenę pełnej pompy z koszem, wszystko marki BOSCH, jakościowo inna bajka, zapewniam. Ale też bym nie dal tyle za pompe paliwa.
Silnik: 1.8 B
Wiek: 36 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-23, 13:14
Dzisiaj dotarły hokeje i grill FK. Teraz tylko zawieść to wszystko do kumpla, zdjąć zderzak i polakierować i zakładać. Będzie się działo
P.S. Możecie polecić jakąś dobrą firmę, która robi nakładki na tłumik. Nie chodzi mi o jakieś tam więśniackie burczące gówna, tylko o zwykłą chromowaną i bezdźwięczną, że się tak wyrażę, owalną nakładkę. Oczywiście w przestępnej cenie.
P.S. Możecie polecić jakąś dobrą firmę, która robi nakładki na tłumik. Nie chodzi mi o jakieś tam więśniackie burczące gówna, tylko o zwykłą chromowaną i bezdźwięczną, że się tak wyrażę, owalną nakładkę. Oczywiście w przestępnej cenie.
jak dla mnie to jeśli już coś ma być "wieśniackie" to ta końcówka którą chcesz załorzyć
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-24, 08:28
siekan napisał/a:
więśniackie
Ciekawe słowo...wczoraj użyte 6 razy na forum w różnych odmianach....jakoś szybko te słowa wyłapuje...nie wiem czemu...być moze dlatego że pochodzę i mieszkam na wsi
A wracając do końcówki to też kiedyś takową miałem...ale jak się kiedyś na to dobrze przyjrzałem to się za głowę złapałem jak to wygląda...zwykły kawałem rury do którego przyczepiona jest chromowane wieńczenie zwane końcówką .... no ale muszę powiedzieć że Spyro ma u siebie ładnie to zrobione...ma końcówkę dobrze spasowaną i ni chu chu nie widac że to tylko końcówka-no ale jego końcóweczka to chyba kosztowała parę groszy
Także jeśli się bawić w końcówki to tylko takie które dadzą sie dobrze spasować-tak aby wyglądały jak wydech.
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2009-03-24, 19:33
siekan napisał/a:
Nic na siłę.
Dokładnie
lwomati napisał/a:
Rób rób, jakiś spocik w Wawce sobie zrobimy...
No właśnie cosik można zorganizować ale nieprędzej niż za miesiąc bo tyż chcę dotrzeć a jak na razie to muszę pomodzić trochu przy autku przed sezonem i nie będzie do użytku przez siakiś miesiąc.
Silnik: 1.8 B
Wiek: 36 Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 114 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-06, 13:54
Grill założony, felgi też. Wygląda kozacko! Są tylko małe problemy. Otóż, muszę przyciąć przednie lewe zakole bo przy skręcie w prawo przyciera opona no i zrobić coś, żeby mi nie tarło przy obciążeniu prawe tyle koło. Może sprężyny jakieś sportowe się włoży, zobaczymo. Fotki będą jutro, najpóźniej w środę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum