Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 15:23
Luz w tylnym kole
Autor Wiadomość
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-25, 23:01   Luz w tylnym kole

Jakieś 10 tys kilometrów/pół roku temu wyminiłem łożyska, tarcze klocki w tylnich kołach. Miesiąc temu z tylnej, prawej części samochodu zaczeło wydobywać się irytujące trzeszczenie ale nie mogłem znaleźć przyczyny, pojechałem więc do mechanika bo byłem prawie pewien że to z okolicy tylnego prawego koła. Mechanik stwierdził że jest lekki luz na łożyskach wiec mu powiedziałem, że niedawno wymieniane. Dowiedziałem się od niego że to normalne, zwykle po wymianie łożysk i po jakimś czasie trzeba lekko dokręcić łożyska i zniwelować luz. Łożyska zostały dokręcone nie rozwiązało to mojego problemu z trzeszczeniem ale pojawił się nowy. Miesiąc po dokręceniu łożysk podniosłem auto na lewarku i zaobserwowałem lekki luz w tylnim prawym kole (stwierdziłem że w wolnej chwili podjadę do mechanika). Na drugi dzień jadę słysze metaliczny dźwiek przy skręcie w prawo. Akurat przejeżdzałem koło serwisu, mechanik podniósł auto poruszał kołem i jego rekacja była taka " oooo kuuuurwa" tak telepotało. Stwierdził że musiało coś być źle skręcone, może za mocno i rozwaliło łożysko albo niedokręcone. Dokręcił, założył blaszkę i zawleczkę i kazał nasłuchiwać czy nie szumi jak będzie szumiało to łożysko do wymiany. Dzień po całej opracji (dzisiaj) podniosłem auto na lewarku no i lekki luz wyczuwam w tym kole. Kurcze boje się moim autem jeździć... miałem jechać jutro w traske dłuższą to zrezygnowałem. Co to może być? dlaczego to się odkręca. Wogóle patent z blaszką kontrującą śrubę + zawleczka nie wzbudza mojego zaufania

[ Dodano: 2007-08-26, 08:58 ]
Czy w przypadku tarcz hamulcowych z tyłu filozofia montażu jest podobna? Tutaj na filmiku są bębny:
http://www.motofocus.com....agen%20Golf.wmv
Bo jeżeli tak to może krzywo nabite mam te pierścienie, łożysko wibruje i pojawia się efekt powstawania tych luzów?
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-08-26, 17:30   

Ja bym obstawiał na luz na czopie. Czasami się pojawiaja owe luzy szczególnie gdy auto ma już parę lat. U mnie też jest mały luz, byłem nawet z tym u mechanika i powiedział że nie ma się czym przejmować i żeby śmigać dalej. Pewnie prrzy okazji wizyty w warsztacie zrobię i to, ale jakoś nie ma okazji.
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-08-26, 20:17   

tak, to na 100% wytarty czop
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-27, 15:54   

Tak sądzicie..? Hm wiecie bo to nie jest tak że mam cały czas luz którego nie da się skasować tylko po skasowaniu tego luzu do zera on z czasem i to dość szybko pojawia się z powrotem i jest coraz większy aż do przesady. Czyli tak jak by się odkręcała nakrętka na czopie. Może być tak że nakrętka przeskakuje pod tym zabezpieczeniem koronowym? Nie przyglądałem się temu zbyt dobrze i nie wiem na ile to jest pewne zabezpieczenie. Zdjęcia nie są w prawdzie od ventyla ale jest to identyczne rozwiązanie.



_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-08-27, 19:42   

Normalnie nie ma takiej możliwości
Mogło by to być jak by ci się wszystko zapiekło czy coś ale nie w twoim przypadku
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-08-27, 20:34   

A może po prostu łożyska sie ułożyły i tak ma być :co?: Duzy to jest luz??? Jeśli samochód stoi na kołach a Ty na hama zaczniesz telepać kołem to też wyczuwasz luz??
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-28, 14:25   

Tygrysisko napisał/a:
Duzy to jest luz??? Jeśli samochód stoi na kołach a Ty na hama zaczniesz telepać kołem to też wyczuwasz luz??


Pierwszy luz od wymiany pojawił się 5 miesięcy od wymiany łożysk, był niewielki został saksowany, miesiąc po kasowaniu pojawił się taki że na postoju, bez podnoszenia auta ruszałem kołem to stukałem tarczą od jednego klocka do drugiego i nie dało się jechać bo każdy zakręt w stronę problematycznego koła to metaliczny zgrzyt, odrazu skasowany do zera na drugi dzień pojawił się taki niewielki i narazie od piątku się nie zwiększa.

[ Dodano: 2007-08-28, 14:58 ]
jaca napisał/a:
Normalnie nie ma takiej możliwości
Mogło by to być jak by ci się wszystko zapiekło czy coś ale nie w twoim przypadku

No właśnie a tam raczej się nic nie zapiekło, koło kręci się bez oprów, łozyska nie szumią.

[ Dodano: 2007-09-03, 08:36 ]
Wydaje mi się, że sprawa załatwiona. Rozebrane przeglądnięte. Najprawdopodobniej przy wymianie była krzywo nabita szalka łożyska i z biegem czasu wpadła na swoje miejsce.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-06, 15:07   

Luz bedzie zawsze choc nie powinien byc duzy.Spowodowane jest to ulozeniem lozyska gdyby nie bylo tego luzu szlag by je trafil co 1000 km.Tak musi byc.Sprawdzone.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
rav 
Ventofan
1,9 TD



Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 18 Maj 2006
Posty: 101
Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-09-06, 19:27   

Pierwsze słyszę! Jak będziesz miał luzy to powycierają się czopy. Z resztą mam w pracy do czynienia z urządzeniami wirującymi i nie ma tam żadnych luzów na łożyskach bo posypałyby się od razu a dodatkowo zbyt luźne osadzenie powoduje słabe odprowadzanie ciepła i grozi dodatkowo przegrzaniem. Tuleje łożysk są zawsze ciasno osadzone i nie ma prawa tam być żadnego luzu.
_________________

 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-06, 19:59   

Zapytaj pierwszego lepszego mechanika to nie sa lozyska kulkowe tylko stozki wiec zawsze beda mialy luz.

[ Dodano: 2007-09-06, 20:48 ]
Prosze rav zapoznaj sie http://www.zss.pl/~moto/w...ublikacje09.htm
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-09-06, 22:14   

no ok, ale dlaczego co jakiś czas luz się zwiększa ?
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-06, 22:19   

Rolki w lozysku stozkowym scieraja sie w lepszych lozyskach mniej w gorszej jakosci szybciej,material z ktorego jest wykonane lozysko tez odgrywa role.Trudno powiedziec czemu.Moze to zmeczenie materialu .Nie wiem niestety.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-09-06, 22:26   

też do tego jeszcze nie doszedłem, podejrzewałem żużycie czopów ale dokręcam co miesiąc i ciągle powstaje większy luz. łożyska pracuj cicho, bez zarzutu, ale gdy luz się zwiększa, daje o sobie znać na nierównościach drogi
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-06, 22:31   

Raz tylko sprawdzilem i tez mam ale nie dociagam bo nie ma sensu i tak za jakis czas beda wieksze .Skoro sa jakie sa to juz niech takie zostana,nie powieksza mi sie luz.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
gucio 
Zapalony Ventkarz



Silnik: ABS
Pomógł: 5 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 315
Skąd: internet
Wysłany: 2009-02-13, 14:20   

Panowie mam ten sam problem co wy , mysle zeby kupic nowe czopy . Ktos juz wymienial na nowe czopy ??
_________________
Vw Vento 1,8 GT 93r
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-13, 15:00   

gucio napisał/a:
Ktos juz wymienial na nowe czopy ??

tak...ja na jesieni....tzn nie osobiście ale wymiana zaliczona....oczywiście łożyska też wymieniłem....

Sama wymiana czopów jest bezsensu....skoro jest luz na czopie to i łożysko też pewnie jest wyrobione...osobiście to jeździłem z luzami na czopach ok 3 lat i nic się nie działo...a luzy były konkretne....gdy ruszałem mocno jednym kołem to słyszałem jak w drugim tłucze....jak się okazało czop był nieźle starty...oczywiście luzy po tym zabiegu znikły....oczywiście nie do końca-ciągle jakiś tam minimalny luz jest wyczuwalny-ale ponoć przy tylnych kołach to normalka...z resztą od kiedy śmigam ventem to z tyłu ciągle jakiś malutki luzik jest.
 
 
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-13, 15:03   

załatw bardzoooo dobry klucz nasadowy bo cieżko odkrecic śruby od czopu :) a tak to poprostu odkrecasz 4 śruby i zakładasz nowy żadna filozofia, co do luzów moze źle są nabite te pierscienie, ja wymieniam zawsze sam łozyska i zawsze wszystko okej, dokrecam najpierw na max ze prawie kolo sie nie kreci a pózniej sie luzuje az bedzie ładnie sie krecic i nie ma prawa byc luzu typu ze lekko puka przy szarpaniu kołem ;/ wiadomo jest luz roboczy ale nie powino byc go czuć.
 
 
gucio 
Zapalony Ventkarz



Silnik: ABS
Pomógł: 5 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 315
Skąd: internet
Wysłany: 2009-02-13, 15:07   

juz drugi raz wymieniam lozyska z tylu i na chama jak dokrece to i tak byly luzy wiec czopy do wymiany mysle
_________________
Vw Vento 1,8 GT 93r
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-13, 15:41   

CichyEska napisał/a:
Luz bedzie zawsze choc nie powinien byc duzy.Spowodowane jest to ulozeniem lozyska gdyby nie bylo tego luzu szlag by je trafil co 1000 km.Tak musi byc.Sprawdzone.


Zgadzam się z Tobą całkowicie. Luz w czasie jazdy kasuje się samostnie poprzez nagrzewanie sie łozysk. ja też mam lekki luz i jest git.
_________________
Morfeusz142
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-13, 15:48   

Morfeusz142 napisał/a:
Luz w czasie jazdy kasuje się samostnie poprzez nagrzewanie sie łozysk


o o o to ...właśnie też podobną teorię słyszałem...nawet jak miałem ten spory luz na czopach to w czasie jazdy nic nie stuknęło...byłem z tym u mechanika kiedyś i kazał dalej śmigac....kazał przyjechac gdy luzy na czopach zrobią się takie że będzie je słychać w czasie jazdy...ale jako że łożyska sie wczesniej wysypały to i czopy nowe poszły na tył.

Cybul, ale Ty masz z tyłu tarcze i może sa tam jakieś różnice w konstrukcji
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-02-13, 15:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-13, 16:33   

mam tarcze ale w sumie też są stożkowe łożyska i tak samo sie zakłada wiec chyba bez rożnicy, a zreszta u ojca w golfie tez wymieniałem ma z tyłu bembny i luzów nie ma :hmmm:
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-02-21, 19:05   

panowie nie bede zakładał nowego tematu - bo widze o łożyskach dużo było
- a mi wczoraj zaczeło coś wariowac z tyłu i wychodzi na to ze łożysko choć nie jestem pewien - bo to raczej nie jakiś odgłos szorowania a jakby pisk choć o takim niskim tonie załańcza sie przy ok 60 km/h a póżniej różnie albo głośniej albo ginie i tak na przemian. Wczoraj było ok -18'C u mnie i myślalem że coś przymarzło moze ale dzisiaj to samo :( luzów żadnych niby nie ma - da sie to jakos sprawdzic? ile kosztuje komplet na tył? dobrych!!

ps. jak człowiek chce na te wymarzone felgi odłożyć - to qrw... na dniach akumulator umarł i trzeba było już nowy a teraz z tyłu wariacje jakieś!!! :strzela: :strzela: :strzela: ...cięzkie życie właściciela VENTOLA ale jak go nie kochać.. :P
_________________
VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-02-21, 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mariuz1_2006 
Niedzielny kierowca



Silnik: 1,9 TD
Wiek: 46
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 64
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2009-02-21, 19:21   

generalnie panowie każde łożysko stożkowe musi mieć mały luz. Najlepiej to srubę dokręcić nie za mocno a potem poluzować o 1/4 obrotu, zakątrować i będzie git. napewno sie nie zapiecze, ani luz nie będzie zbyt duży a po rozgrzaniu zniknie. w przypadku nowych łozysk należy je ponownie dokręcić po ich dopsowaniu sie za ok. 500 do 1000 km (oczywiście łożyska muszą być idealnie czyste a w kapselku na czop powinien być smar)pozdro
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-21, 19:48   

ja od kiedy pamietam mam luz z tyłu na kołach...nawet na oryginałach był...ale ponoć przy stożkach tak ma być ;)

zlotykamil napisał/a:
bo to raczej nie jakiś odgłos szorowania a jakby pisk choć o takim niskim tonie załańcza sie przy ok 60 km/h a póżniej różnie albo głośniej albo ginie

mi to zawsze łożyska się zaczynały objawiac przy ok 70km/h....potem zakres prędkości był coraz większy i po miesiącu lub dwóch nie dało rady wysiedzieć w środku.....ale pisk ?? jak łożysko to tylko huczenie-no chyba że się już rozleciało lub się rozlatuje.
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-21, 20:09   

Tygrysisko napisał/a:
ja od kiedy pamietam mam luz z tyłu na kołach...nawet na oryginałach był...ale ponoć przy stożkach tak ma być

czyli jak samochód podniesiony i weżniesz za kolo to taki delikatny luz ja ruszasz kołem od siebie i do siebie ?? czy jak to inaczej sprawdzić ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-21, 20:32   

krzeszak napisał/a:
czyli jak samochód podniesiony i weżniesz za kolo to taki delikatny luz ja ruszasz kołem od siebie i do siebie ??

tak...coś w tym stylu....ale jak czopy miałem wyrobione (przy 200 tys zaczęły padac) to wystarczyło za dach chwycić i pobujac to kołami tłukło...ale w czasie jazdy było ok...

oczywiście te luzy co mam to takie minimalne-żeby nie było że koła na boki latają... ;)
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-21, 20:40   

Tygrysisko napisał/a:
oczywiście te luzy co mam to takie minimalne-żeby nie było że koła na boki latają...

a jak auto w górze i jak pokręcisz kołem to ile obrotów zrobi do okoła osi ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
zlotykamil 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 b+g ABS
Pomógł: 12 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 1308
Skąd: ossówka k. biała podlaska/gorzów wlkp
Wysłany: 2009-02-21, 21:06   

Tygrysisko napisał/a:
no chyba że się już rozleciało lub się rozlatuje.

no mam nadzieje ze nie - wcześniej nic niby nie było słychać - jutro moze podniose gada i pokręce i posłucham - jak to łożysko to chyba bedzie słychać prawda? bo jak nie to to co?

Tygrysisko napisał/a:
i po miesiącu lub dwóch...
ale jest możliwość że koło odjedzie w każdej chwili? Długo trwa wymiana (u fachowca oczywiście) ? Bo we wtorek musze gonić w twoje strony tzn do Lublina a z tym odgłosem to raczej sie w trase nieodważe ruszyć ...
_________________
VENTOCAFE daje rade...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-21, 21:07   

krzeszak napisał/a:
a jak auto w górze i jak pokręcisz kołem to ile obrotów zrobi do okoła osi ??

uuuuuuułłłłł...nie liczyłem....ale pewnie zalezy od tego ile pary ma się w mułach :P

Tygrysisko napisał/a:
Długo trwa wymiana (u fachowca oczywiście) ?

40-50 min wymiana razem z czopami..oczywiście tak na luzaka ;)
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-02-21, 21:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-21, 21:11   

Tygrysisko napisał/a:
krzeszak napisał/a:
a jak auto w górze i jak pokręcisz kołem to ile obrotów zrobi do okoła osi ??

uuuuuuułłłłł...nie liczyłem....ale pewnie zalezy od tego ile pary ma się w mułach :P

no tak jak złapiesz centralnie u góry i rozbujasz... kiedyś przy okazji sprawdź przyjacielu będę niezmiernie wdzieczny ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-21, 21:16   

krzeszak napisał/a:
no tak jak złapiesz centralnie u góry i rozbujasz...

jak bedę zmieniał koła to sprawdę :paker:
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-21, 21:20   

Tygrysisko napisał/a:
jak bedę zmieniał koła to sprawdę

ale wiesz tak z wyczuciem żebym miał i ja szanse tak samo rozbujać , tak 1\3 obrotu pokręć ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-21, 21:49   

krzeszak napisał/a:
ale wiesz tak z wyczuciem żebym miał i ja szanse tak samo rozbujać

ok...nie ma problemu...a czemu o to pytasz...dzieje się u Ciebie coś niepokojącego ??
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-21, 21:52   

na jednym z kół miałem lekki luz i go skorygowałem i teraz zachodzę w głowę czy czasem nie za mocno ;)
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2009-02-21, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-02-21, 21:59   

luz można łatwo skasować...ale tak jak to mówi mój master do którego mam 100-tu procentowe zaufanie....gdy podjechał z luzem(na nowych łożyskach)...zajrzał....powiedział że łożysko się ułożyło (skasował zbedny luz) i tak ma byc....oczywiście luz mógł skasować do konca-ale powiedział że jesli luz skasuje to za 2 miesiące przyjadę na wymianę łożysk-także mam nadzieję że nie przesadziłeś z tą kasacją luzu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 10