Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
jak podkrecic silnik 1.8 monowtrysk
Autor Wiadomość
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-03-03, 19:15   jak podkrecic silnik 1.8 monowtrysk

witam... chcialbym podkrecic troche moja ventke... mam silnik 1,8 monotronic moze mi ktos cos doradzic??
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-03, 19:37   

Swap na jakiegoś ABF'a ;) Temat poruszany już kilka razy na forum....
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
 
 
andrew19_86 
Kierowca eLki
diesel power


Silnik: 1Y
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Wronki WLKP/Koszalin
Wysłany: 2009-03-03, 22:25   

stiliusz napisał/a:
mam silnik 1,8 monotronic moze mi ktos cos doradzic??

zmień silnik,bo ten co masz jest kompletnie nie rozwojowy :)
 
 
Lwomati 
Vento to ja!
GRUPA MAZOWIECKA


Silnik: 2.3t AERO
Pomógł: 46 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 5238
Skąd: Jabłonna/Warszawa
Wysłany: 2009-03-03, 22:29   

Nie da się :diabełek:
_________________
GRUPA MAZOWIECKA

Była VRka
Mój Borowik
Passeratti
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-03-03, 22:37   

tez myslałem nad podkreceniem lub SWAPEM ale pomysl tak.....

Silniki ktore mamy sa nadprawde prawie idealnymi silnikami
- przy normalnej jezdzie pala mało
- maja buta<chyba ze masz cos zajechanego>
- a co najwazniejsze SĄ NAPRAWDE MAŁO AWARYJNE!!

Wiec jezeli juz chcesz cos podkrecac to nie na tym silniku kolego:)
_________________

Mój Yachting

 
 
enesen 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 GT ABS
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 238
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-03, 22:42   

http://www.allegro.pl/ite...golf_vento.html
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-03, 22:46   

stiliusz napisał/a:
mam silnik 1,8

ale jaki ?? 75KM czy 90KM ??
mam ten mocniejszy i uważam że tragedii nie ma... ;)

Cytat:
zmień silnik,bo ten co masz jest kompletnie nie rozwojowy :)

być może...ale wytrzymały....a jak ktoś chce mocnych emocji to należy się zastanowić przed kupnem auta...a nie kupowac to co jest najtańsze na rynku a potem chcieć za 20 zł zwiększać moc do np 150KM.... :P
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-03, 22:51   

Ta aukcja to fajna rzecz. Żenym takie cos znalazł przy remoncie silnika, gdzie wałek był wymieniany na nowy to bardzo bym się zastanawiał na tym sportowym. Fajna rzecz.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
enesen 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 GT ABS
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 238
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-03, 22:51   

no pewnie że tragedii nie ma
zależy jak kto wykorzystuje moc swojego auta, nieprzekraczając 3000obrotów mozna naprawdę żwawo przyspieszać
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-03-03, 22:54   

enesen napisał/a:
nieprzekraczając 3000obrotów mozna naprawdę żwawo przyspieszać

dokładnie....oczywiście szału wielkiego nie ma...ale da sie żwawo latać :]
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-03-03, 22:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Reth 
Ventofan


Silnik: Brak :P
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 172
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-03, 22:56   

Osobiscie uwazam (nie tylko ja), ze walki swiatka sa obecnie najlepszymi walkami jakie mozna dostac... I naprawde warto... I mozna dobrac jaki chcesz do swoich upodoban.... Mozna kupic walek ostry, albo bardziej taki normalny :) Zalezy kto co lubi :)
 
 
enesen 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 GT ABS
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 238
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-03, 22:57   

ja tam nie narzekam, po wymianie amorków na gazowe Bilsteiny wymiata, do 150 rozpędza sie w miare szybko a i przy tej prędkości łatwo sie nim manewruje;)
 
 
Reth 
Ventofan


Silnik: Brak :P
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 172
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-03, 23:01   

enesen napisał/a:
Bilsteiny



:brawa: :brawa: :brawa: :brawa:
 
 
enesen 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 GT ABS
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 238
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-03, 23:09   

Reth napisał/a:
enesen napisał/a:
Bilsteiny



:brawa: :brawa: :brawa: :brawa:



nie no dzięki, jesteś pierwszym który to docenił, wszyscy którzy słyszeli ile to kosztowało patrzyli na mnie jak na debila, nawet sprzedawca w sklepie;)

chodzi o to, że przy lepszym zawieszeniu można pewne tematy( np. zakręty, łuki) przejeżdżać z wiekszą prędkością i nie potrzeba tu zwiększenia mocy silnika, no chyba że chce sie być królem prostej
 
 
Reth 
Ventofan


Silnik: Brak :P
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 172
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-03, 23:12   

Nie no to moze dlatego, ze prawie na codzienn mam stycznosc z rajdami itd... Sam buduje obecnie swoje auto rajdowe (zacne 126p :D ) I zawias to jest podstawa... Co z tego ze masz 500 koni jak na asfalcie (EDIT: i na kazdym innym terenie) Cie objedzie auto z silnikiem 300 konnym z dobrym zawiasem :)
Ostatnio zmieniony przez Reth 2009-03-03, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-03-04, 06:40   

a ma ktos silniczek 2.0 lub 2.8 w swojej ventce?? i jak sie sprawuja owe silnicki :tazz:
 
 
Buli 
Pan i władca oktanów
VW


Silnik: AEK
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1316
Skąd: ZCH
Wysłany: 2009-03-04, 07:30   

stiliusz napisał/a:
a ma ktos silniczek 2.0 lub 2.8 w swojej ventce?? i jak sie sprawuja owe silnicki :tazz:

-2.8 Vr masa roboty przy nich z tego co wiem
-2.0 podobno dosc dobre?
_________________

Mój Yachting

 
 
andrew19_86 
Kierowca eLki
diesel power


Silnik: 1Y
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Wronki WLKP/Koszalin
Wysłany: 2009-03-04, 10:33   

Buli napisał/a:
-2.8 Vr masa roboty przy nich z tego co wiem
-2.0 podobno dosc dobre?


latem pomagałem kumplowi swapować vr6 do vento,w którym siedział 1.9D,roboty jest sporo,ale znaleźliśmy na niemieckim szrocie dawce uderzonego w tył,kupiony za 400€ i mięliśmy silnik wraz ze wszystkimi klamotami do przekładki(koleś powiedział,że nie wie co to za silnik tam siedzi,ale odda całość za grosze :faja: ). 5 dni spokojnej roboty i vento jeździło,ale kupując ten silnik niestety trzeba się liczyć,że będzie wymagał remontu...

co do 2.0 16V to i ABF(150KM) i 9A(136KM) to bardzo dobre silniki,które mimo przelatanych kilometrów trzymają moc dość dobrze,a i są tańsze w eksploatacji niż vr6 . W 16V też o wiele łatwiej o przyrosty mocy ;)
 
 
sferavw 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 66kw/90k
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 23
Skąd: wola
Wysłany: 2009-03-08, 19:30   

90 km tez może cię zabić sam się o tym boleśnie przekonałem,ryłem w silniku golfa wałkami rozrządu i gażnikiem weber wrażenia bezcenne wgniata w fotel i ten ryk silnika po otwarciu drugiej przepustnicy zajżyj na forum golfa wpisz swap weber :faja:
_________________
Myślenie nie boli-pomyśl zanim dasz zarobić mechanikowi.
 
 
andrew19_86 
Kierowca eLki
diesel power


Silnik: 1Y
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Wronki WLKP/Koszalin
Wysłany: 2009-03-09, 01:38   

sferavw napisał/a:
90 km tez może cię zabić sam się o tym boleśnie przekonałem,ryłem w silniku golfa wałkami rozrządu i gażnikiem weber

po tych zabiegach oddychał pełną piersią i kucy przybyło :faja:
 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-03-10, 13:42   

ja też jak koledzy uważam, że tw 1.8 90KM w zupełnośći wystarcza do normalnej jazdy z dość dobrym wyprzedzaniem w stosunku do paliwożerności ;) powyżej 2500obr ten silniczek potrafi nieźle się zebrać. :) na razie nic więcej mi nie potrzeba :)
_________________

 
 
kosmi 
Ventofan


Silnik: 1.8
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 121
Skąd: Giżycko
Wysłany: 2009-03-10, 17:42   

ja mam taki tyle ze nie 90 a 75 no ale fajnie nawet jest bestia to nie jest ale potrafi zadowolic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 9