Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
przerywa przy niskich obrotach...
Autor Wiadomość
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-04, 20:21   przerywa przy niskich obrotach...

witam wszystkich... mam problem z ventkiem... otoz... przy niskich obototach strasznie mi przerywa i szarpie i czasem gasnie... wkreci sie pow 2000obr/min i jest ok... wymienilem swiece przewody kopulke i palec i nadal to jest... co to mzoe byc??aparat zaplonowy?? zrzucilbym wine na przerywac ale niestety to nie golf II... pomocy prosze...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-04, 20:41   

stawiam na silniczek krokowy
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-05, 09:24   

silnik krokowy w ventach posiadaja tylko silniki 1.6 i 2.8vr6... wiec to nie silnik... to cos z zapłonem napewno bo czasem jest normalnie...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-04-05, 11:17   

Dziwne.....a zawsze myślałem, że mam regulator biegu jałowego :hahaha:
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-05, 17:25   

jak nie posiada 1,8 silnika krokowego jak posiada

pozwoliłem sobie skopiować zdjecie

Ostatnio zmieniony przez silverek 2009-04-05, 17:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-05, 19:39   

zobacze czy to pomoze dzieki za info...
 
 
Bartek 
Pan i władca oktanów
GRUPA MAZOWIECKA



Silnik: M52B25
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 940
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-04-05, 19:44   

To się dzieje niezależnie od temp. silnika ?? Ja miałem podobne objawy ale tylko na rozgrzanym silniku i trafiony był czujnik temp. cieczy ;)
_________________
([___]======VW======[___]) - Sprzedane :(
Ostatnio zmieniony przez Bartek 2009-04-05, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-05, 20:23   

niezaleznie od temp czy cieply czy zimny... wariuje na oborotach i gasnie tak jakby palił na 2 garach na 1 na 3 i znow na 2 i tak roznie... mi sie wydaje ze to cos z zaplonem...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-06, 16:17   

ale na wiekszych chodzi dobrze a spróbuj odłączyć silniczek krokowy i zobaczysz czy bedzie to samo a jeszcze mozna sprawdzić czy dziala unieś maske do gory i przysłuchaj sie przy monowtrysku a ktos inny niech ci włączy zaplon jezeli krokowiec dziala to powinienes słyszeć takie bzzzzzz przez chwile

I jeszcze jedno a czy na saniu chodzi dobrze czy nie ma sania po uruchomieniu silnika rano
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-11, 09:32   

odlaczylem regulator i dalej to samo na ssaniu chodzi dosc dziwnie... bo jak go odpale juz odpale rano to na 1100C jakby zima jak ch.... byla... a i rano moge zapalic go tylko na linke... rozrusznikiem nie da rady... kreci kreci ale nie chce zalapac...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-11, 09:55   

a krkowiec działa słuchales czy robi bzzzzzz

bo jak go odłączysz to nie zapali wtedy bedzie kulawy

wiesz co spróbuj zrobić jeszcze reset komputera odłącz klemy na jakąś godzine i potem podłącz i zobacz co bedzie jezeli bedzie chodził to nie dawaj mu gazu tylko niech sam chodzi az do włączenia sie wentylatora
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-12, 09:02   

to nic nie dalo... ale chyba znalazłem przyczyne... pod kopułka jest taka smieiszna blaszka zatopiona w plastiku... pod ktora na zewnatzrz aparatu podlacza sie kostke... i w tej blaszce tkwi problem... jest za daleko od tych pseudo łopoatek aparatu... kosszt naprawy to 1 piwo + 5zl ten plastik z ta blaszka i kostka i 5min roboty... pozdrawiam i dziekuje... p.s pozniej wrzuce fotke tego badziewia... dla innych uzytkownickoof....
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-12, 09:03   

czyli czujnik halla
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-13, 17:20   

kiedy wrzucisz zdjecie tego
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-19, 09:06   

jednak to nie czujnik halla... poprawa jest znaczna bo nie przerywa... ale rano ma nadal problem zeby zapalic... ale to wina cewki z modułem... elektryk mi to sprawdzil... rano zamonotowal nowa cewke z aparatem i zapalił ma dotyk... a na starej krecilem go bardzo dlugo zanim iska wrocila...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-19, 13:35   

jak mozesz to wrzuć zdjecie gdzie ta przerwe zmiejszaleś bo mi tez lekko przerywa przy przyspieszaniu ale jest to chwilowe potem juz ciągnie
 
 
stiliusz 
Kierowca eLki
stiliusz


Silnik: 1.8
Wiek: 37
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 32
Skąd: Barczewo
Wysłany: 2009-04-23, 22:19   

czujnik sam reguluje... musisz wymienic cewke z modulem 80zl na allegro...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-04-24, 15:11   

stiliusz napisał/a:
ale chyba znalazłem przyczyne... pod kopułka jest taka smieiszna blaszka zatopiona w plastiku... pod ktora na zewnatzrz aparatu podlacza sie kostke... i w tej blaszce tkwi problem... jest za daleko od tych pseudo łopoatek aparatu..


to pokaz to mi
 
 
furme 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 benzyna
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 1
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2009-04-29, 18:31   

Silverek u mnie właśnie zachowuje sie autko jaky nie było ssania.Silnik po rannym uruchomieniu pochodzi dobrze pięc sekund a pożniej az nim rzuca i całym autkiem a w powietrzu czuc zapach paliwa.Tak jakby nie wszystka mieszanka została przepalona,jakby dostawał za dużą dawke paliwa (taką jak na ssanie) a obroty są normalne około 900 obr/min.Jak nim ruszę i chce dodac więcej gazu to mam złudzenie jakby autko się dusiło paliwem i i podszarpuje.Jak się silnik nagrzeje to juz nie szarpie ale obroty nie biegu jałowym chwieja sie miedzy 800 a 900 i słychać jak silnik nie pracuje równo.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-04-30, 08:01   

furme, a spróbuj odczepić wtyczkę od czujnika temperatury...tak żeby nie działał....w tedy odpal.....zobacz czy będzie różnica.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8