Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-05-01, 12:30
recznego masz regulacje za wajchą od ręcznego tzn pod tym plastikiem tam są dwie śrubki i tam sobie naciągasz, a co do regulacji okładzin w bębnach to same sie regulują, jeżeli tył ci słąbo hamuje to masz walniety korektor siły hamowania który znajduje sie pod belką tylną ewentualnie musisz go ustawić pozdrawiam
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-05-20, 12:25
hmm wczorej mialem taki problem, mam z tylu bebnowe hamulce i jakos zobaczylem ze zle mi tyl hamuje, no zdjelem bebny i co widze... klocki sa jak nowe pozniej jakos uwage zwrocila guma cylinderka no wyskoczyl mi jeden z tych co naciska na szczeki a tam nie ma plynu... w cylinderku jest sucho czym to moze byc spowodowane? plyn w zbiorniczku jest.... gdy wyskoczyl ten tloczek to przepadly hamulce tylko jedne prawe przednie kolo hamuje.... w czym moze byc sprawa? dlaczego niedochodzi plyn? moze byc winny regulator sily hamowania? czy moze to pompa hamonia juz swoje odzyla? i jak sie zlewa plyn ze zbiorniczka plynu hamulcowego? bo tam jest jakas siateczka jeszcze.... o mam peoblem jaki
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Fable, jak tloczek wyskoczy to juz musisz brac kogos do pomocy bo trzeba odpowietrzyc hamulce a do tego trzeba 2 osob.
Gumeczka musi byc nasadzona, jak tloczek za bardzo wyjdzie to przez nia cieknie i tez sie zapowietrza.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-05-20, 13:02
ale sprawa w tym ze nic niepocieklo co mnie bardzo zdziwilo... wyskoczyl dlatego ze zabardzo nacisnalem na jedna szczeke a z innej strony wyskoczyl ale plynu rzadnego niebylo... mnie terez to najbardziej interesuje gdzie podzial sie plyn? :DDD mistyka jakas
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
całkiem ci wyskoczył ten cylinderek czy tylko bardzo wwysunołijak zniszczyło na nim gume to powinien wyciec płyn chyba ze był juz zapowietrzony na wszelki wypaden daj nowyy cylinderek i podpowietrzaj hamulce zaczynajac od tyłu pozrawiam i zycze powodzeia
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-05-20, 15:36
calkiem wyskocyl poniewaz guma porwana byla... bede wymienial caly cylinderek i zobacze ... poniam mi wyglada ze niedochodzi plyn do bebnow...
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-05-20, 22:54
wymienilem cylinderek na nowy... odpowietrzylem no jakby hamulce sa. ale gdy naciskam na hamulec to jest jakis miekki odpowietrzylem naprawde dobrze chyba z pol litra oleju hamulcowego wylalem....
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-05-21, 21:58
a jak ich wyregulowac? za pomoca czego?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Tam jest samoregulator luzu, wiec sie samo reguluje ;P
Fable, a ile przebiegu maja bebny? Chodzi o to oslone. Bo szczeki moga byc nowka sztuka ale oslona bebna jest tak wytarta, ze stracila juz swoja srednice nominalna w srodku.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-05-22, 12:45
jak jest miękki to żle odpowietrzyłeś kup jeszcze pół litra i przelej wszystkie koła zaczyna sie od prawego tylnego później lewy tył, prawy przód, lewy przód.
Jedyna rada to demontaż hamulców tylnych. Jeśli okładziny są grube, cylinderki sprawne, lekko chodzą tłoczki a szoruje to pomaga rozbiórka, dokładne wyczyszczenie i przesmarowanie smarem miedziowym w sprayu. Pozostaje jeszcze sprawdzenie jakości płynu hamulcowego i wyczyszczenie i przesmarowanie korektora hamowania.
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-05-26, 22:37
a moze ktos rozbiera korektor sily hamowania? jago mozna rozebrac i przeczyscic?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-05-28, 21:25
czyli wprysnac WD tam gdzie sa wkrecone przewody? czy dokad? czy pod ta gumke taka...?
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum