Wysłany: 2009-05-21, 14:25 Dziwny objaw, Turbina gaśnie przy 3tys rpm.
Witam.
Mam taki problem jako, że jestem właścicielem Ventyla dopiero jakieś dwa tygodnie i wczoraj na trasie był taki wiekszy test to zaobserwowałem, taką rzecz.
Przy duszeniu gazu w okolicach 3000 rpm nagle czuć delikatne szarpnięcie i auto nie ma siły dalej jechać, próbowałem na 2,3 i 4 biegu (na 5tce aby sie tak rozpedzic tylne zawieszenie nie pozwala, uszkodzony amortyzator). Wg mnie w momencie szarpnięcia wyłącza sie turbina i Ventylkowi brak sił dalej przyśpieszać.
Co to może być dokładnie.. ? i jak temu zaradzić ?
Z pewnoscia turbina sie nie wylacza. Turbina to nie urzadzenie elektryczne.
Zrob logi dynamiczne to bedziesz wiedzial co jest nie tak
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Umnie turbina przestawała napedzac przy 2.700 przez zapchany katalizator a wszyscy turbine chcieli mi rozbierac. Takie czary wymyslali (nawet nie klikam ) a tu tylko kat. Powodzonka z ta rakietką pozdro
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Dobrze bedzie dla Ciebie i silnika, zle dla diagnostow i srodowiska
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Kata pogoniłem i za to kupiłęm strumienice powiem wam ze nie jestem wstanie jescze powiedziec czy jest az tak odczuwalna ruznica ze strumienicą bo inwestowac mnusze w vecine jeszcze. Kabel do vaga wczoraj kupiłem na allegro.pl moze jutro przyjdzie i wszystko byc moze wyjasnie trzymajcie kciuki
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Dobrze bedzie dla Ciebie i silnika, zle dla diagnostow i srodowiska
Strumienica jakies 80zł a nowy kat z 200zł conajmniej nie wiem tak mi cos muwi i dlatego mam strumienice jak polska jak niemcy dopłacac do katuw bendzie jestem za. Bo trzeba niedeptac zielonego pozdro
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-05-22, 22:47
Ja też mam strumienicę ale tylko po to żeby kata udawała, bo mam w dowodzie 1,8 KAT. I raz koleś na przeglądzie się zapytał czy mi jeszcze dobrze działa katalizator .... Oczywiście że dobrze.
ja tez mam podobny problem do kolegi a nawet nie wiem czy nie taki sam mianowicie jada 140 np przy 3 tysiach nie chce dalej isc odpuszcze pedal gazu potem znowu nacisne i idzie
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum