Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Płyn wspomagania kierowniczego
Autor Wiadomość
leman 
Kierowca eLki



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 40
Skąd: Pomorskie
  Wysłany: 2006-03-09, 13:58   Płyn wspomagania kierowniczego

Nie wiem jaki poprzedni właściciel lał płyn do wspomagania kierownicy i teraz nie wiem jaki mam wlac co robic mam maly stan plynu i mi ciezko kierownica chodzi jaki sie leje do vento plyn czy to ma jakies znaczenie ?? ? odpowiedzcie szybko Pozdro :|
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2006-03-09, 15:36   

kup nowy i wymień, to jedyne rozwiązanie w przypadku "niepewnego" poprzednika :!:
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-09, 17:24   

po pierwsze płynu nie powinno ubywać...
Ja zalewam płynem Mobil, taki czerwony... I sprawuje się dobrze.
Sprawdź czemu Ci ubywa płynu...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
leman 
Kierowca eLki



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 40
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2006-03-09, 20:00   

A jak wymienic plyn od wspomagania jest gdzies korek spustowy a slyszalem ze orginalnie vw jezdza na zielonym plynie i mozna dolac obojetnie jakiego plynu do wspomagania tylko jesli mam juz zielony to zeby dolewac zielonego a jak czerwony to czerwonego co wy na to czy to prawda czy moze bujda :?: Napiszcie mi jak wymienic plyn i ile wchodzi go i czy trzeba cos odpowietrzac :?:
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-09, 20:56   

Ja mam od początku czerwony płyn...
Mówiąc szczerze nigdy go nie spuszczałem, nie było potrzeby... Co prawda jak miałem walnięta przekłądnię kierowniczą to sporo go dolewałem i przy regenerowaniu jej w zakłądzie spuścili cały płyn i zalali nowym...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-10, 01:57   

dolewaj kolorem... czerwony plyn to nie jest stricto plyn do wspomagania.. no ale go leja... powinien jezdzic na zielonym... ale coz jak jest czerowny to lej czerowny .. wiekszosc na tym jezdzi.. choc slyszlaem ze wtedy szybciej pada uklad... :(
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-10, 06:11   

Czerwony płyn jest to stricte płyn przekładniony, to że niektórzy leją go np do skrzyni o niczym nie świadczy, Ja jeżdżę oid początku na czerwonym i w wielkim zakładzie gdzie zajmują się tylko i wyłącznie regeneracją przekłądni kierowniczych po jej regeneracji zalano czeronym płynem Mobila. Także nie jest prawdą, że to nie ten płyn i że czerwony niszczy. Jest to płyn idealny do wspomagania w Vento.
Pozdrawiam
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gość

Wysłany: 2006-03-10, 10:21   

To moge spokojnie kolorem uzupelnic brak nic sie nie stanie jak mam zielony to aby byl zielony ?? ?
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-10, 10:33   

nie no jak masz zielony lejesz zielony jak czerowny to czerowny...
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
leman 
Kierowca eLki



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 40
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2006-03-10, 10:41   

No no o to mi właśnie chodziło, wyczytałem ze w Vento nie przewiduje sie wymiany plynu wspomagania uzupelnia sie go kolorem POZDRO

[ Dodano: 2006-03-10, 13:11 ]
Sprawdziłem dlaczego ubywa mi płynu wspomagania i chyba z węża bo jest mokry i teraz nie wiem czy taki wąż dostane w sklepie i jak on sie nazywa :(
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-03-18, 20:34   

ale z ktorego weza bo tam jest ich kilka sa takie z koncowkami i tez takie na opaski samo zaciskowe te drugie to mozesz zastapic z metra byle byl olejo odporny jezeli jest to waz z zaprasowanymi koncowkami to tryeba go wymienic na nowy lub na dobra uzywke poniewaz jest tam znaczne cisnienie
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
leman 
Kierowca eLki



Dołączył: 08 Mar 2006
Posty: 40
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2006-03-19, 00:22   

Mi cieknie z tego z zaprawowanymi końcówkami nie dużo ale ubywa pomalu jak wpadnie troche kasy to zmienie a ile to moze kosztowac ?? ?
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-19, 10:26   

Myślę, że kupno nowego, oryginalnego będzie pierońsko drogie. Poszukaj jakiejś dobrej używki, tak jak koledzy doradzają. Bo kupno nowego zaminnika w tym akurat wypadku może się okazać nie trafione...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2006-03-19, 11:42   

dokladnie tylko ratuja cie szroty ewentualnie gieldy czesci.kasowo to od 50 w zwyrz
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
50Cent 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-29, 15:00   

Witam.
Nie wiem co mam robić jest wiele opinii proszę o konkretną poradę,
w zbiorniczku oleju do wspomagania jest na minimum, kierownica zaczęła trochę trzeszczeć kiedy jadąc powoli skręcam. Postanowiłem zmienić olej bo nie za bardzo mogę zidentyfikować co było poprzednio wlane żeby ewentualnie zrobić dolewkę. Słyszałem że są oleje zielone i czerwone ja natomiast w swoim zauważyłem barwę żółtawą. Postanowiłem kupić olej Mobil ATF 220 czerwony. Teraz czytając kilka tematów i opinii na ten temat nie wiem czy dobrze zrobiłem. Nie chce żeby układ się rozszczelnił i uszkodził.

Proszę o radę czy zmieniając poprzedni jakiś żółtawy olej na olej czerwony nic nie uszkodzę?

Dzięki i pozdraVWiam.
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-05-29, 22:44   

50Cent napisał/a:
Proszę o radę czy zmieniając poprzedni jakiś żółtawy olej na olej czerwony nic nie uszkodzę?

Ja też nie wiedziałem dokładnie co było nalane, to spuściłem całkowicie stary płyn i zalałem świeżym, tak dla pewności że się nie pogryzą ;) Zalałem takie coś i jest good :OK: : http://www.allegro.pl/ite...bi_zielony.html
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
Ostatnio zmieniony przez cinek82 2009-05-29, 22:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 8