Silnik: 1.9 Td 55Kw Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 809 Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-06-18, 20:15
10 tys???? ale u was i ceny....
_________________ 1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
tak silnik jest po swapie ale instalacja i wszystko inne jest orginał bo tylko taki chciałem miec a zebyscie widzieli olej był czysty ale wymieniłe na elfa SPORT SRI i dwa miesiaczki jezdze codziennie do pracy i wciaż jest taki jak wlałem wiec co do silnika to igła.
Skrzynia tez igła oleju nie zmieniałem bo był stan i przezroczysty
Cały naped włozyłem bez zbednego rozbierania bo miał zrobione 180000 a jest zadbany wiec mozecie mówic ze za drogo ale kto sie zna to wie ze z takim silnikiem mozna takie cuda ze niejedna vr6 wymieknie
A z nowym nabywca to pragne utrzymac kontakt gdyz autko jest moim oczkiem wiec chetnie moge pomuc w jego udoskonalaniu. wiec zachecam naprawde warto
a i zawieszonko dobre bo zakretów sie trzyma kasta powiem ze jak te roczniki to ogniwa rdzy sie pojawiają ale mozna sobie niezle z nimi poradzic.
Ostatnio zmieniony przez sajmonmuwi 2009-06-19, 20:20, w całości zmieniany 1 raz
grucha pisałes ze twoje lepsze a ma ono : abs,wydech remusa silnik 2.0 abf 150km zawieche gt? Twój tego nie ma! wiec sie nie wymądrzaj bo przez ten twój filter storzkowy to silnik za pół roku nada sie na złom
aha nie zamienie sie ze wzgledu na pieniazki.
Ostatnio zmieniony przez sajmonmuwi 2009-06-19, 22:14, w całości zmieniany 2 razy
był silnik 2.0e a chamulce sa zmienione czyli tarcze przednie sa srednicy 218 bodajrze wkarzdym razie całe zawieszenie jest od wersji gt i wszysko orginał
hamowałeś tego wariata? rozmawiałem z lukasz_lwo i mówi, że coś tu nie gra jeżeli silnik jest zeswapowany a instalacja (wiązka) jest z 2E. W 16V jest inny komp sterujący i ponoć więcej czujników. Normalnie chodzi ten silnik?
Silnik: 1.8
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 226 Skąd: Grybów\krk
Wysłany: 2009-06-20, 01:10
sajmonmuwi filtr stozkowwy i silnik pada ciekawe naprawde smieszne, i co z tego ze zawiecha gt zadna rewela ,ktos chce podskakiwac do sufitu to zapraszam gt tego nie da;p
a co do mocy i umiejetnosci to golf IV 101 km nie dal mi rady wiec....
_________________
Ostatnio zmieniony przez Grucha85 2009-06-20, 01:11, w całości zmieniany 1 raz
nie no szacun kolego... teraz pora na pojedynek z Calibrą....
ja myśle że sprzedasz tą furke sajmonmuwi, troszke cena w dół i pojdzie jak nic - bo taki silniczek to laleczka.... i wogle auto kompletne jest jak dla mnie
_________________ VENTOCAFE daje rade...
Ostatnio zmieniony przez zlotykamil 2009-06-20, 14:01, w całości zmieniany 1 raz
ja myślę, że to niebezpieczne by było...
przy większych prędkościach można dostać różnymi kawałkami blachy, która sie rozsypuje i rdzewieje proporcjonalnie to prędkości
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-06-20, 15:44
zlotykamil napisał/a:
teraz pora na pojedynek z Calibrą....
Kiedyś się ścignąłem z Calibrą o oznaczeniach 2.0 16V 4x4.....nie wiem czemu ale vento było duuużo lepsze....jak się potem okazało (szukałem w necie) ta Calibra powinna mieć ponad 150 KM
wiec tak co do wiazki jest tez wymieniona i pochodzi z golfa3 co do filtra stozkowego to najpierw trzeba jak to sie muwi wyczyscic wydech czyli zwiekszyc przepływ jezeli tego nie zrobi sie to w rezultacie silnik zacznie sie bardziej nagrzewac a GRUCHA nawed nie ma wymiennika ciepła przy filtrze oleju wiec zarzniesz wał a jesli chcesz sie zmierzyc to zapraszam tylko zabierz gasnice
chamowac go nie chamowałem ale wszystko chodzi ok podłączałem ob2 i wszystko ok
co do blachy to autko jest 100% bez wypadku wiec niema zadnych uszkodzen wewnetrznych a blacha zewnetrzna jest jak pisałem do małych poprawek a nie wymiany najpierw trzeba obejrzec i sie przejechac a dopiero pózniej mozna muwic ze cos sie rozsypuje
a co do calibry to jest opel a ja bym w zyciy nie kupił opla
Ostatnio zmieniony przez sajmonmuwi 2009-06-20, 16:18, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2009-06-21, 01:00
Kolego ja najpierw na twoim miejscu zastanowił bym się co mam napisać bo naj piew piszesz że wiązka itp oryginał a teraz że wymienione ,czy to w ogóle jezdzi??
A co do czyszczenia wydechu to czemu trza go wyczyścić ,przecie to nie komin w kotłowni że się zapycha ,chyba że oleju żre silniczek i się osad robi.
chyba nie rozumiecie orginał to chodzi mi o to ze to sa orginalne czesci które jak trzeba było zastały wymienione insatalacja przy swapie musiala byc wymieniona a pochodza z innego auta ale w orginale bez zadnych wiekszych przerubek a co do wydechu to sie dziwie ze tego nie wiesz przy takim silniku jazeli tego sie nie zrobi to wtedy on bardziej sie nagrzeje w rezultacie olej bardziej rozgrzany i rzadszy
wszystko zalezy jak jest silnik wyposarzony a grucha nawet niema wymiennika ciepla wiec to nie jest bespieczne dla silnika
Ostatnio zmieniony przez sajmonmuwi 2009-06-21, 10:54, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2009-06-21, 11:06
sajmonmuwi napisał/a:
co do wydechu to sie dziwie ze tego nie wiesz przy takim silniku
No jestem mechanikiem i powiem szczerze że różne bajeczki na temat mechaniki słyszałem od "znawców " ,a ta teoria z wydechem jest kolejnym,znakiem tego żę muszę sobie na warsztacie siakiś przepychacz do wydechu skonstruować
Hmm no ja tez za mechaniora sie edukuje i przez kilka lat praktyki tez jeszcze nie spotkalem sie z przepychaniem wydechu ... Tylko tyle mi sie wydaje ze wiem ze przy duzych mocach to robia przeloty ale wtedy tam nie ma juz raczej czego przepychac
_________________ Ventyl W Rekach Nowego Właściciela ...
ej mechanicy...:) ja skończyłem tylko filologie ale z tego co czytam tosajmonmuwi,
nie pisze o przepychaniu wydechu żadnym wyciorem tylko o wymienieniu całego wydechu na większy o większej średnicy (czytaj przepchanie)... a to nawet taki laik jak ja wie że co nie co sie zminia na plus choć może i ja sie myle
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2009-06-22, 14:19
No pisząc wyczyścić wydech to można zrozumieć jako przepychanie itp,a jeżeli chodzi o większą średnicę to poprawia to współpracę z większą mocą silnika ,
można napisać że trza zrobić przelotowy wydech lub wywalić kata,i wsio by było jasne
Silnik: 1,9 tdi Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 341 Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-23, 22:43
ej chłopaki jeżeli nie wierzycie koledze ze ten silnik jeździ to jedźcie i sami zobaczcie, po co to sie sprzeczać zazdrościcie mu czy co jeżeli mówi ze tak jest to tak jest chyba wie lepiej co ma a nie wy mu wmawiacie i pewnie lepiej wiecie co on tam ma pod maską
to ja wam powiem ze mam 100zł w portfelu a teraz wy mi mówcie ze nie ma takiej opcji bo sie nie zmieści a nawet nie widzieliscie mojego portfela
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum